دانلود لیست تجهیزات اتوماسیون و کنترل

amin_rz

عضو جدید
با سلام. چند روز پیش از طرف یک شرکت الکتریکی ایرانی فایلی به دستم رسید که لیست نسبتاً کاملی از قطعات کاربردی کنترل و اتوماسیون می باشد که در 243 صفحه تهیه شده است. این فایل به معرفی مشخصات فنی این تجهیزات از جمله انواع آشکارسازها (سنسورها، آشکارسازهای محافظ و ...)، اتوماسیون (رله ها، کنترل کننده های کامپیوتری و ...)، حفاظت اتوماسیون، نرم افزارهای اتوماسیون، راهنمای اپراتور، نرم افزارهای راهنمای اپراتور، کنترل موتور (کنتاکتورها، اجزاء حفاظت، استاترها، راه اندازهای نرم، کنترل موتور محافظ، راه حل کابل کشی و ...)، راه انداز و درایورها، حفاظت ماشین، منابع تغذیه، جعبه های حفاظت از قطعات و تابلوها، رابط ها و I/O، سیستم ها و معماری ها، نرم افزارها، محصولات کنترل و فرمان سیگنال و کاربردها آنها می پردازد.
پیشنهاد می کنم که این فایل را دانلود و مطالعه نمایید هر چند که مطالعه کامل آن بسیار وقتگیر خواهد بود اما مزیت بسیار خوبی که دارد آشنایی شما با قطعات صنعتی و کاربردی می باشد.




 

Asghar.H

عضو جدید
درخواست

درخواست

با سلام لطفا در صورت امكان لينك ديگري براي دانلود فايل مذكور ارائه نمائيد چون لينك فعلي خراب است .
با تشكر​
 

imannasa2000

عضو جدید
کاربر ممتاز
لطفا لینک مستقیم دانلود رو قرار بدین نه لینک به وبسایت شخصیتون رو
 

3tare_87

عضو جدید
دانلود لیست تجهیزات اتوماسیون و کنترل

این همون فایلیه که تو پست اول دوستان زحمتشو کشیدن:smile:منتها من دوباره آپلودش کردم برای دوستانی که مشکل دانلود داشتند:gol:

 

saa8082

عضو جدید
سلام از اینکه این فایل بسیار خوب در اختیار همه گذاشتی ممنون اگه مطلبی در مورد سطح سنجی داری لطف کن قرار بده نیاز دارم
 

pcs7

عضو جدید
سلام آقا امین
بابت فایل بالایی ممنون
وبلاگ خیلی خوبی دارید
 

Similar threads

بالا