دانلود كتاب اصول بازاريابي فيليپ كاتلر و گري آرمسترانگ

onia$

دستیار مدیر تالار مدیریت
[h=1]دانلود كتاب اصول بازاريابي فيليپ كاتلر و گري آرمسترانگ[/h] ترجمه جلد اول و دوم كتاب اصول بازاريابي
درباره كتاب: مدیر فردا در راستای توسعه دانش مدیریت در کشور، اقدام به عرضه رایگان ترجمه کامل کتاب اصول بازاریابی کاتلر نموده است. این کتاب ۱۱ فصل از کتاب اصول بازاریابی کاتلر، ویراست ۱۲ است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شده است. در ترجمه جدید متن به طور کامل ترجمه شده است. اصل کتاب لاتین نیز توسط پارس مدیر ارائه شده است.
منبع: مدير فردا

لینک دریافت ترجمه کتاب اصول بازاریابی کاتلر با کیفیت بالا

 

Persia1

مدیر تالار زبان انگلیسی
مدیر تالار
دانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلر _ جلد 1
دانلود کتاب اصول بازاریابی کاتلر _ جلد ۱
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) را بسیاری از صاحبنظران به عنوان پدر بازرگانی نوین می شناسند. اوج نبوغ او در تدریس مفاهیم نوین بازاریابی را می توان در کتاب اصول بازاریابی دید.



این کتاب که تا به حال در ۱۲ ویرایش مورد بازنویسی و به روزسانی قرار گرفته، جدیدترین کتاب در رده کتاب های عمومی از این نویسنده می باشد. کاتلر علاوه بر کلیات، در زمینه بازاریابی تخصصی در بخش خدمات، سازمانهای دولتی و توریسم نیز کتاب هایی به چاپ رسانده که امید آن می رود این گروه یا دیگر فعالان بازار، هرچه زودتر ترجمه ی پرباری از آن را به بازار نشر ایران تقدیم نمایند.

فیلیپ کاتلر یکی از معتبرترین افراد در زمینه بازاریابی است. او پروفسور ممتاز مورد تأیید اس. سی. جانسون اند سـان در زمینـه بازاریابی بین الملل بوده و در دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورت وِست تدریس میکند. او مدرک کارشناسی ارشـد را از دانشـگاه شیکاگو و مدرک دکترا را از دانشگاه ام آی تی در زمینه اقتصاد دریافت کـرد. دکتـر کـاتلر نویسـنده کتـاب مـدیریت بازاریـابی نیـز میباشد که ویرایش سیزدهم آن در حال حاضر بـه چـاپ رسـیده اسـت. ایـن کتـاب، معـروفتـرین و پـر اسـتفاده تـرین کتـاب در دانشکده های مدیریت است. او بیش از ۲۰ کتاب موفق دیگر و بالغ بر ۱۰۰ مقاله در نشریات معتبر به چاپ رسـانده اسـت.

وی تنهـا کسی است که تا به حال ۳ بار موفق به دریافت جایزه آلفا کاپا سای شده که برای بهترین مقاله چاپ شده در ژورنـال آو مارکتینـگ اعطا میگردد. همچنین نام او به عنوان اولین فرد دریافت کننده دو جایزه مهم نیز ثبت شده است: جایزه سال برجسته تـرین اسـتاد بازاریابی که توسط انجمن بازاریابان آمریکا اعطا میشود و جایزه فیلیپ کاتلر برای برتری در بازاریـابی خـدمات درمـانی کـه توسـط آکادمی بازاریابی خدمات درمانی اعطا میگردد.

توجه : در صفحه ۲ این کتاب قید شده ” این کتاب به صورت رایگان و تحت قوانین متن باز منتشر شده است “.
 

پیوست ها

  • management.pdf
    30.9 مگایابت · بازدیدها: 0
بالا