دانلود قسمت تکمیلی Pimsleur French Plus به این مجموعه افزوده شد]

Mʀ Yᴀsɪɴ

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
کد کالا: 2062

[دانلود قسمت تکمیلی Pimsleur French Plus به این مجموعه افزوده شد]


دانلود رایگان آموزش زبان فرانسه پیمزلر
Pimsleur French

مشخصات محصول
نام محصول: Pimsleur French
کد محصول: 2062
زبان: فرانسه
لهجه: -
سطح: مقدماتی، متوسط و پیشرفته نوع فایل: صوتی
دسته: آموزش مکالمه زبان فرانسه
تعداد: یک DVD
توضیحات: این مجموعه، شامل 100 درس. همچنین زبان رابط آن، انگلیسی است.
قیمت: 9,500 تومان


سری آموزشی پیمزلر (pimsleur) یک سری 100 تایی از فایل های صوتی 30 دقیقه ای است که از مبتدی تا پیشرفته عرضه شده که مکالمه زبان فرانسه را به شما آموزش خواهد داد. در متد آموزشی این روش آموزش زبان فقط با گوش دادن زبان فرانسه را یاد خواهید گرفت. ویژگی سری های صوتی pimsleur این است که می توان از این فایل های در mp3-player، تاکسی و اتوبوس و وقت های تلف شده برای یادگیری زبان فرانسه استفاده کرد.
سیستم آموزش زبان pimsluer، یه روش فراگیری زبانی است که توسط paul pimsleur طراحی شده است. این سیستم بر اساس چهار ایده اصلی بناشده: پیش بینی، یادآوری تدریجی فاصله دار، کلمات کلیدی، یادگیری طبیعی.
روش pimsluer ، یک سیستم شنیداری است، که در آن، فرد استفاده کننده، جملات را ساخته، یا آنها را از روی حافظه خود تکرار می کند. هر سطح این سیستم آموزشی، شامل 30 درس است که هر کدام از آن دروس، 30 دقیقه می باشد. برای پیشروی از هر درس به درس بعدی، باید حداقل 80% جملات و عبارات خواسته شده در درس حاضر، بطور صحیح گفته شود. بطور کلی، هدف این سیستم، بهبود مکالمه و listening است.



برای دانلود و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



تبلیغات: آموزش زبان نصرت به زبان فارسی

خرید پستی مجموعه آموزش زبان فرانسه پیمزلر
Pimsleur French Language
شامل : سه سطح مقدماتی، متوسط، پیشرفته و یک سطح تکمیلی

توجه بسیار مهم
در این مجموعه زبان فرانسوی توسط زبان انگلیسی آموزش داده می شود
و آموزش به زبان فارسی نیست.
کد کالا: 2062
در قالب 1 DVD

قیمت این محصول 9500 تومان

تصاویری از فایل های PDF



آشنایی با زبان فرانسه

زبان فرانسوی یکی از زبان‌های رومی است که به وسیلهٔ ۱۳۶ میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری گویش می‌گردد. درحدود ۱۹۰ میلیون نفر، فرانسوی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند، و ۲۰۰ میلیون نفر دیگر هم آن را به عنون یک زبان دوم اکتسابی استفاده می‌کنند. اجتماعات گویش‌کننده به فرانسوی در ۵۷ کشور و قلمرو حضور دارند. اکثر گویش‌کنندگان بومی این زبان در فرانسه‌اند، که مبدأ این زبان است. بقیهٔ گویش‌کنندگان به طور عمده در کانادا، به‌ویژه کبک، نیو برانزویک و اونتاریو و نیز بلژیک، سوییس، لوکزامبورگ و مناطقی در ایالت مین آمریکا و. لوییزیانا حضور دارند.بیشتر افرادی که فرانسه، زبان دوم آن‌هاست در آفریقای فرانسوی‌زبان زندگی می‌کنند، که با تردید می‌توان گفت تعداد آن‌ها از گویندگان بومی بیشتر گشته است.
فرانسوی یک زیرشاخه از زبان لاتین امپراتوری روم است، هم‌چنان‌که زبان‌های ملی مانند ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، رومانیایی و زبان‌های در اقلیت از اوکسیتان تا ناپلی و ... چنین هستند. با این وجود نزدیک‌ترین زبان‌های وابسته به آن، زبان‌های langues d'oïl و French-based creole می‌باشد.


قوانین سیستم آموزش Pimsleur

1- پیش بینی:
در دوره های آموزش زبان، معمولا از دانش آموزان خواسته می شود که بعد از مدرس، تکرار کنند. Pimleur ادعا کرد که این سیستم، یک سیستم منفعل برای یادگیری است. وی، تکنیک "چالش و جواب" را ایجاد کرد، که در آن، دانش آموزان باید یک عبارت را به زبان هدف ترجمه کرده، و در بازه زمانی خاصی آن را بگویند، که بعد از آن، عبارت صحیح توسط مدرس گفته می شود. این تکنیک، باعث آموزش فعال تر می شود، بعلت اینکه دانش آموزان قبل از جواب دادن باید فکر کنند، و فقط تکرار کردن بعد از معلم کافی نیست. Pimsleur گفت که قانون پیش بینی، شرایط مکالمه واقعی را تداعی می کند، که در آن صحبت کننده ها باید یک عبارت را به سرعت به یاد بیاورند.

2- یادآوری مستمر بافاصله
یادآوری مستمر بافاصله، روش بازبینی کلمات یادگرفته شده، در بازه های زمانی ای است که به ترتیب زیاد می شوند. این نوعی نگهداری بوسیله تکرار بافاصله می باشد. بطور مثال، یک دانش آموز کلمه deux (به معنی دو، در فرانسوی) را یاد میگیرد، سپس یاد گیری deux در ابتدا در هر چند ثانیه، سپس در هر چند دقیقه، سپس هر چند ساعت، و بعد از آن هر چند روز محک زده می شود. هدف یادآوری بافاصله این است که به دانش آموزان کمک شود که کلمات را به حافظه بلند مدت خود منتقل کنند.
زمان بندی حافظه pimsleur به این ترتیب است: 5 ثانیه، 25 ثانیه، 2 دقیقه، 19 دقیقه، 1 ساعت، 5 ساعت، 1 روز، 5 روز، 25 روز، 4 ماه، 2 سال

3- کلمات کلیدی
تکیه روش pimsleur، یاد دادن کلمات کلیدی است تا دانش آموز، درک کلی ای از کلمات کلیدی به دست بیاورد. مطالعه در زمینه کلمات کلیدی نشان می دهد که در اکثر مکالمات روزمره، فقط از تعداد مشخصی از کلمات استفاده می شود (مثلا در زبان انگلیسی، حدود 80% کلمات چاپ شده، در بازه 2000 کلمه تکراری قرار می گیرند).
در روش pimsleur، به هیچ عنوان بطور خاص، گرامر یاد داده نمی شود، بجای آن، دانش آموز گرامر را بوسیله جملات و عبارات مشابهی که بطور پیوسته تکرار می شوند، یاد می گیرد. Pimsleur ادعا کرد که این سیستم آموزش، دقیقا شبیه روشی است که افراد، در زمان کودکی استفاده از گرامر را یاد می گیرند، بدون آنکه نیازی به مدرسه رفتن داشته باشند (بر اساس آهنگ عبارات و کلمات).

4- یادگیری طبیعی
این سیستم، یک سیستم صوتی است ، برای اینکه pimsleur متوجه شد که هدف اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان از یادگیری زبان این است که زبان را متوجه شده، و بتوانند صحبت کنند. این مهارت شنیداری، که آنها بوسیله گوشها و دهان یادمیگیرند، بسیار با روش بصری که با خواندن و نوشتن یاد میگیرند متفاوت است. Pimsleur بیان کرد که این دو مهارت مستقل - شنیداری و بصری- نباید با هم اشتباه گرفته شوند. به همین منظور، اسم "یادگیری طبیعی" را برای سیستم خود انتخاب کرد، که آموزش گرامر، کلمات و تلفظ را همزمان و باهم انجام می دهد. بعلاوه، یادگیری بوسیله گوش دادن باعث می شود که دانش آموز، لهجه درست را یاد بگیرد، در حالی که اینکار از طریق خواندن بسیار مشکل است.


دانلود سری آموزش زبان فرانسه پیمزلر
Pimsleur Language Program French
با لینک مستقیم و حجم کل 670 مگابایت
نکته : در این مجموعه زبان فرانسه توسط زبان انگلیسی آموزش داده می شود.

Pimsleur French
آموزش زبان پیمزلر - زبان فرانسه 1 (231 مگابایت) - 30 درس
آموزش زبان پیمزلر - زبان فرانسه 2 (228 مگابایت) - 30 درس
آموزش زبان پیمزلر - زبان فرانسه 3 (145 مگابایت) - 30 درس
آموزش زبان پیمزلر - زبان فرانسه 4 (62 مگابایت) - 10 درس
آموزش زبان پیمزلر - زبان فرانسه 5 (153 مگابایت) - 30 درس *

رمز عبور تمامی فایل ها: www.irlanguage.com


خرید پستی مجموعه آموزش زبان فرانسه پیمزلر
Pimsleur French Language
شامل : سه سطح مقدماتی، متوسط، پیشرفته و یک سطح تکمیلی
توجه بسیار مهم
در این مجموعه زبان فرانسوی توسط زبان انگلیسی آموزش داده می شود
و آموزش به زبان فارسی نیست.
کد کالا: 2062
در قالب 1 DVD

قیمت این محصول 9500 تومان

 

Similar threads

بالا