دانلود بازی بهنژادی گیاهی

خیال شیشه ای

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز





این بازی فوق العاده زیبا و تخصصی ساخت دانشگاه واخنینگن کشور هلنده. ابتدا باید بازی رو بصورت زیپ شده با استفاده از لینک زیر دانلود کنید

سپس اونرو آنزیپ و نصب کنید. که نصبش سادست و خیلی سریع انجام میشه.




راهنمای بازی رو اینجا براتون ترجمه کردم : این وظیفه شماست که یک واریته جدید از جمعیت متفاوت موجود یه گیاه بوجود آورید. این گونه گیاهی که Digitopsis نامیده می شود بعنوان یک گیاه زینتی استفاده می شود بطوریکه گیاهان پابلند با غنچه های قرمز ارزشمند هستند در حالیکه گیاهان پاکوتاه با غنچه های سبز در بازار بی ارزش هستند اما ممکنه در انجام تلاقی ها مورد توجه قرار گیرن. شما باید سعی کنید تا جائیکه ممکنه با انجام انتخاب هوشمندانه نتاج پابلندتر با غنچه های قرمز تولید کنید. یادتون نره که: رنگ قرمز غالبه (Dominant ) که به این معنیه که گیاهان با گلهای قرمز وقتی با گیاهان با گلهای سبز تلاقی پیدا میکنه معمولا نتاج قرمز تولید میکنه. همچنین به این معنیه که گیاهان با گلهای قرمز وقتی خودگشن میشن میتونن هر دو نتاج سبز و قرمز رو تولید کنن ( چون ممکنه هتروزیگوت باشن). گیاهان با گلهای سبز نیز همیشه نتاج سبز تولید میکنن. خطوط آبی رنگ زیر گیاهان نشان دهنده گروهی از گیاهانه که دارای جد مشترک هستن و رابطه خویشاوندی نزدیک دارن (نتاج حاصل از یک تلاقی یا خویش آمیزی) کاری که باید انجام بدید اینه که : ابتدا گیاهانی رو برای خودگشنی انتخاب کنید سپس روی گزینه [Next Generation] کلیک کنید. اینکار رو ۲ مرتبه دیگه انجام بدید و سپس ۲ تا از بهترین گیاهان رو برای تولید هیبرید انتخاب کنید والدین بدون جد مشترک (غیرخویشاوند) بهترین هتروزیس را بوجود خواهد آورد. برای شروع بازی استارت را کلیک کنید و موفق باشید. *یادتون باشه در هیبریدهای تولید شده نباید گیاهان با غنچه سبز وجود داشته باشه و گرنه امتیاز نمی گیرید. هرچه میانگین گیاهان هیبرید بیشتر باشه و انحراف معیار کمتری داشته باشن شما امتیاز بیشتری میگیرید.




.:: امیدورام بتونید دانش بهنژادی خودتونو بکار بگیرید و گیاهان با ارتفاع بالای ۲۰۰ و انحراف معیار کم تولید کنید و لذت ببرید ::.


پسورد: urmiabreeder.ir





 

پیوست ها

  • BreedingGame.zip
    775.2 کیلوبایت · بازدیدها: 0

Similar threads

بالا