***دانلودگاه هندبوک های مهندسی مکانیک***

Y..or..Z

همکار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
با سلام
خواهشمند است در این تاپیک، درخواست کتب ننمایید!
این تاپیک صرفاً یک کتابخانه ای با هندبوک های مهندسی مکانیک می باشد، لذا خواهشمند است شما نیز با قرار دادن هندبوک مهندسی مکانیک و علوم وابسته،در این بخش سهیم باشید تا مهندسین بتوانند راحت تر به کتاب های فنی دسترسی داشته باشند.
با تشکر



*******************
این تاپیک محل پاسخگویی به کتاب های درخواستی شما نیست! بلکه تنها یک کتابخانه فنی و مهندسی می باشد!
خواهشمند است کتاب های درخواستی خود را به تایپیک مربوطه ارجاع دهید!

********************




 
آخرین ویرایش:

Y..or..Z

همکار مدیر مهندسی مکانیک
کاربر ممتاز
[h=1]MECHANICAL ENGINEER'S HANDBOOK[/h]


Author(s) Don B. Marghitu
PublisherAcademic Press
Date2001
Pages864
Formatpdf
Size15 Mb

- - - - - - download - - - - - -
The purpose of this book was to present the reader with a comprehensive and teachable text that includes both theory and examples. The analytical techniques provide the student and the practitioner with very powerful tools for mechanical design. In addition, this book may also serve as a source book for the researcher and a reference for the designer.
 

sonia12

عضو جدید
عالین این هند بوکا
کتابایی که هر مهندسی باید داشته باشن
 

Similar threads

بالا