دانشگاه پیام نور به زوووودی منحل خواهد شد !!

abi2012

عضو جدید
بنابر شنیده‌ها و اخبار واصله به کیهان وزارت علوم قصد دارد تصمیمی را درخصوص تغییر اساسنامه دانشگاه پیام ‌نور و محدود کردن آن به آموزش مجازی و نیز حذف مقاطع تحصیلات تکمیلی و نهایتا تجمیع و ادغام این دانشگاه در دل دیگر دانشگاه‌ها اتخاذ کند.

با انتشار گسترده این خبر در جامعه دانشگاهی پیام ‌نور به نظر می‌رسد زمزمه‌های تغییرات مورد اشاره عن‌قریب به خود رنگ واقعیت می‌گیرد.

این در حالی است که قبل از این هم وزارت علوم دولت یازدهم دست به اقداماتی همچون انحلال دانشگاه تخصصی علوم اقتصادی و ادغام آن با دانشگاهی دیگر که هیچ ربطی به آن ندارد، زده بود که شدیدا از سوی دانشجویان و اساتید این دانشگاه مورد اعتراض قرار گرفت.

[h=1]نمایندگان مجلس خواستار عدم تغییر اساسنامه پیام نور شدند.[/h]دکترعبدالوحید فیاضی ، سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزارت علوم طرح تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور را به مجلس شورای اسلامی ارایه کرده بود.

وی افزود: برخی از نمایندگان که با تغییر اساسنامه دانشگاه پیام نور توسط وزارت علوم مخالف بودند؛ در نامه ای به وزیر علوم خواستار عدم اجرای این تغییر شدند.


پیش از این قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی، به فعالیت برخی از اعضای شورای گسترش وزارت علوم برای حذف دانشگاه پیام نور اشاره کرده و گفته بود، ما خبرهایی داریم که برخی از اعضای شورای گسترش یک هژمونی تحت عنوان بازبینی اساسنامه پیام نور ایجاد کرده اند و در حال حذف این دانشگاه هستند.


 

abi2012

عضو جدید
لطفا به همممممممه دوستان هم دانشگاهی اطلاع رسانی کنید.

به زووودی این طرح اجرایی میشه و اگر اجرایی بشه فکر کنم مدرک پیام نور معادل میشه.

چون همین جوری پدرمونو در می اوردن و مدرک خیلی قبول نداشتن و می خواستن مدرک رو معادل کنند، با این طرح احتمال زیاااااد مدرک معادل خواهد شد.

وزرات علوم فقط از دانشگاه آزاد خوووب حمایت می کنه، چون کارخانه پووول سازی و مدرک سازی.
 
آخرین ویرایش:

m.abedi1986

عضو جدید
کاربر ممتاز
دانشگاه علمی کاربردی هم قراربودمنحل شه ولی نشد.این اخبارفقط نگرانی دانشجوهاروزیادمیکنه
 
بالا