دامیز: راه و چاه موفقیت

rouzbeh..

عضو جدید
راه و چاه موفقیت نوشته مارک مک كورمک یکی از سری کتابهای مدیریتی و موفقیتی است. مارک مک کورمک بنیانگذار و مدیر بزرگ ترین سازمان بازاریابی در ورزش و گروه بین المللی مدیریت است که به نمایندگی از بسیاری ورزشکاران مشهور فعالیت می کند.
دو نمونه از کتاب های او: "آن چه کماکان در دانشکده ی تجارت هاروارد یادتان نمی دهند" و "دنیای گلف حرفه ای"

دامیز: راه و چاه موفقیت توسط سعید خاموش به زبان فارسی بازگردانی شده است.

مارک مک كورمک در مورد کتاب می گوید:

نظرم در کارها در خانه و در زندگی هر روز نه تنها بازده شما را بالا می برد بلکه ذهن تان را از نگرانی و تنش آزاد می کند و زندگی را دگرگون می سازد. با نظم می توانید شادتر و احتمالا سالم تر باشید. نظم موجب می شود روابط تان در خانه و محل کار بهبود یابد و دیگران متوجه این نکته می شوند که شما اختیار زندگی خود را به دست دارید. هرچه منظم تر باشید بهتر می توانید زندگی و کسب و کارتان را مدیریت کنید. چه کسی این موارد را دوست ندارد؟

به تعداد افراد موفق شیوه های متنوع برای رسیدن به نتیجه وجود دارد. در این کتاب با دیدگاه هایی نتیجه محور آشنا می شوید. همچنین داستان هایی جالب درباره رهبران، ستاره های ورزشی و دیگر افراد موفق که آنها را می شناسم خواهید خواند. این داستان ها به اهمیت خلق و حفظ ساختاری منظم اشاره دارند.
این کتاب را در دست دارید چون می خواهید نتایج بهتری در کار و زندگی خود کسب کنید. هر دقیقه از مطالعه این کتاب شما را به هدف هایتان نزدیک تر می کند. اگر به هر دلیلی مسئله ای جانبی شما را از مسیر اصلی منحرف کرد کتاب را زمین بگذارید، این مسئله جانبی را حل کنید و سپس خواندن کتاب را با تمرکز ادامه دهید. سعی کنید این مسائل جانبی را کم کنید و به حداقل برسانید. به سودتان خواهد بود که سفر به سوی هدف های خود را با مطالعه این کتاب شروع کنید.

آنچه در این کتاب میخوانید:

نظم را فراموش نکنید، متمرکز باقی بمانید، کارهای بیشتری انجام دهید و از انجام کارها لذت ببرید!

همین یک زندگی را دارید، بنابراین آن را در تاریکی، نگرانی و سر درگمی تباه نکنید. با استفاده از راهکارهای سازماندهی و مدیریت زمان که در این کتاب با آنها آشنا می شوید، آشوب و ناآرامی های دنیای دیجیتال برای جلب توجه تان را خاموش می کنید، تقاضاهای بی منطق را فراموش می کنید، کارها را به موقع کامل می کنید، از کاغذ بازی دور می مانید و زمان را در اختیار خواهید داشت. نه تنها می توانید بیش از آنچه گمان می کنید را انجام دهید، بلکه زمان زیادی هم برای لذت بردن از زندگی خواهید داشت.

* هنر رسیدن به نتیجه: بررسی راهکارهای نتیجه محور در حالی که از رهبران تجاری و ستاره های ورزشی مطالبی مهم را می آموزید.

* آینده در دستان خودتان خواهد بود: تکنیک های آزموده شده ی کارآفرین میلیاردر، مارک مک کورمک، شما را برای اولویت بندی کارها، طرح ریزی برنامه های واقع بینانه، تجسم هدف ها و در راه درست باقی ماندن برای رسیدن به این هدف ها یاری می دهد.

* برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کنید: با استفاده از ابزارهای ساده ی فن آوری جدید، کاغذ بازی ها را کم کنید، به ریخت و پاش های پیرامون تان نظم بدهید و از ایمیل و اینترنت برای بالا بردن کارآیی روزانه تان استفاده کنید.

* کنترل زمان را به دست بگیرید: با استفاده از پرسشنامه های کنترل بازدهی، در نظر داشتن بدبینانه ترین و خوشبینانه ترین حالت های ممکن و برنامه ریزی برای آنچه غیر قابل پیش بینی است، حداکثر استفاده را از زمان ببرید.

* نمونه ها به شما انگیزه می دهد: به فردی پویا تبدیل شوید که برای رسیدن به هدف، با اعتماد به نفس و علاقه حرکت می کند.

دانلود کتاب دامیز: راه و چاه موفقیت
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
mohsen-gh چشم به راه مهدي(عج) علوم اجتماعی 0

Similar threads

بالا