داستان سریال Boys Over Flowers

keyvan5280

عضو جدید

سریال Boys Over Flowers


داستان سریال پسران فراتر از گل در مورد دختری دبیرستانی و سخت کوش به نام گوم جاندی کو هائه سان است که در خشک‌شویی والدینش کار می‌کند و وضع مالی نسبتاً ضعیفی دارند، روزی برای تحویل یک سفارش به مدرسه شینهوا (که متعلق به شرکت تجاری شینهوا و قطب مهم و اقتصادی کره و مخصوص طبقه اشراف و ثروتمند است و دانش اموزان ان بیشترین شانس را برای پیدا کردن کار مناسب در آینده را دارند) می‌رود و صاحب سفارش را درحالی میابد که بالای پشت بام قصد خودکشی داشت. جاندی در لحظهٔ آخر او را می‌گیرد و عکس‌های این صحنه خیلی سریع در اینترنت پخش می‌شود و به او لقب دختر اعجوبه می‌دهند. همسر رئیس شینهوا برای اینکه حاشیه‌ها پایان یابد جاندی را عضو افتخاری مدرسه می‌کند، جاندی به امید اینکه از طریق شینهوا وارد تیم ملی شنا شود به مدرسه می‌رود. اما همه چیز طبق میل او نیست، جاندی متوجه می‌شود گروهی متشکل از چهار پسر به نام گروه f4 در مدرسه محبوب همه هستند که همهٔ دانش اموزان به شدت از آن‌ها اطاعت می‌کنند.

هرکدام آن‌ها بسیار ثروتمند و هنرمند هستند و یکی از آن‌ها به نام گو جون پیو لی مین هو پسر رئیس دبیرستان و وارث گروه شینهواست. او به شدت مغرور و بی‌احساس است و به همه به چشم نوکر نگاه می‌کند. دیگری یون جیهو کیم هیون-جونگ است که جاندی روز اول او را در حال نواختن ویالون در باغ دیده بود اما نمی‌شناخت، بعدی سو یی جونگ کیم بوم یک سفالگر ماهر بین‌المللی و در آخر سونگ وو بین کیم جون وارث گروه مافیای مشهور است.

جاندی که روحیه‌ای شجاع و متفاوت دارد از رفتار گوجونپیو با بقیه شاکی می‌شود و یک روز که گوجونپیو قصد تنبیه دوست جدید جاندی را داشت بستنی اش را به صورت او می‌کوبد و او را تحقیر می‌کند، از آنجایی که کسی تا به حال جرات اینکار را نداشت جاندی مورد توجه بقیه اعضای اف چهار قرار می‌گیرد. بعد از آن روز جاندی متوجه می‌شود که کارت قرمزی که رویش واژه f4 درج شده در قفسه اش قرار دارد و بعد از تحقیق متوجه می‌شود این کارت را وقتی اف چهار با کسی دشمن شوند به او می‌دهند و از آن زمان تمام دبیرستان با ان شخص دشمن می‌شوند و او را ترد می‌کنند مانند همان پسری که برای خلاص شدن از شر اذیت‌ها قصد خودکشی داشت. جاندی بی خیال کارت را دور می‌اندازد اما از همان روز تحقیرها و اذیت‌های بچه‌های دبیرستان شروع می‌شود اما جیهو چند بار به‌طور اتفاقی او را می‌بیند و به وی کمک می‌کند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا