داداشي قوي ترين مرد ايران كشته شد

persian golf

عضو جدید
شرق: یكی از خبرگزاری‌ها دیروز از وقوع قتل به دست یكی از «قوی‌ترین مردان ایران» خبر داد اما پیگیری‌های خبرنگار ما از نادرست بودن این خبر حكایت دارد.

به گزارش آتی نیوز به نقل از شرق، خبرگزاری برنا، دیروز خبر داد: چهارشنبه هفته گذشته در یك درگیری خیابانی یكی از ورزشكارانی كه لقب قوی‌ترین مردان ایران را به خود اختصاص داده است با وارد كردن ضرباتی یك شهروند را به قتل رساند.

به نوشته این خبرگزاری نزاع در منطقه جنت‌آباد تهران و بر سر مسایل مالی به وقوع پیوست و چهار انگشت یكی از افراد درگیر، قطع و فرد دیگری نیز با ضربات ورزشكار معروف مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد.

این خبرگزاری كه حرف اول نام فامیل متهم احتمالی را نیز درج كرده در ادامه خبر خود آورده است: «جنازه فرد متوفی دیروز از بیمارستان به بهشت زهرا(س) تشییع شد و آقای... نیز پس از این اتفاق خود را به مراجع قضایی معرفی كرد.»

این در حالی است كه محمد شهریاری، رییس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران در روزهای چهارشنبه و جمعه بازپرس كشیك قتل بود در گفت‌وگو با خبرنگار ما این خبر را تكذیب كرد.

همچنین یكی از مسوولان كلانتری جنت‌آباد نیز خبر حضور مرد ورزشكار در آنجا را نادرست خواند و فریدون امیر‌آبادی، سرپرست دادسرای جنایی نیز این خبر را دروغ خواند و گفت: چنین حادثه‌ای در تهران رخ نداده است در همین حال یكی از افسران اداره ویژه مبارزه با قتل پلیس آگاهی و رییس مركز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران نیز این خبر را كذب دانستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
 

daryanian

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخرین وضعیت پرونده های امیر قرائی، قتل پسر و عروس شهید هاشمی، ماموران متخلف در حادثه میدان کاج، بدون سرنخ ماندن سرقت مجسمه‌های پایتخت و محاکمه علی اکبری مدعی انرژی درمانی از مهمترین محورهای گفتگوی امروز دادستان تهران با خبرنگاران بود.


مهر: دادستان تهران در مورد آخرین وضعیت پرونده قتل ورزشکار ایرانی به نام امیر قرائی گفت: شب گذشته با بازپرس پرونده گفتگو کردم. وی اعلام کرد دو نفری که در بازداشت هستند به نام های امیر و صادق قرائی قاتلان واقعی پرونده نیستند البته پدر این ورزشکاران هم به اتهام مواد مخدر دستگیر شده و تحقیقات انجام شده حاکی از این است که قاتل اصلی هنوز فراری است و قتل متوجه یکی از برادران بوده که تا دیشب هنوز خود را معرفی نکرده و افراد بازداشت شده تا زمانی که قاتل خود را معرفی نکند در بازداشت خواهند ماند.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ

 

drippy*

عضو جدید
داداشي قوي ترين مرد ايران كشته شد

به دنبال درگيري و نزاع ،
داداشي قوي ترين مرد ايران كشته شد
كرج - ' روح الله داداشي' قوي ترين مرد ايران شنبه شب در يك نزاع خياباني با ضربات چاقو به قتل رسيد.
يه گزارش خبرنگار ايرنا ، پيكر زخمي داداشي پس از درگيري توسط نيروهاي امدادي به بيمارستان شهيد مدني جهانشهر كرج منتقل و در بخش سي پي سي آر بستري شد، اما به دليل شدت جراحات وارده فوت كرد.
براساس گزارش هاي رسيده ، ضربات چاقو به گلو و سينه داداشي وارد شده است.
هنوز از علت درگيري و نزاع داداشي اطلاعي در دست نيست.
اخبار تكميلي متعاقبا ارسال خواهد شد.
منبع:
http://irna.ir/NewsShow.aspx?NID=30479979


 

آیورودا

عضو جدید
کاربر ممتاز
http://gajamoo2.wordpress.com/2011/07/17/baradarane/


کشته شدن قوی ترین مرد ایران در یک نزاع خیابانی



روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شنبه شب و در جریان یک درگیری خونین به قتل رسید.
روح‌الله داداشی یکی از قویترین مردان ایران شب گذشته به دنبال درگیری خونین و اصابت ضربات چاقو به بدنش به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان نتیجه نداد و وی حدود ساعت 3 بامداد فوت کرد.
ماموران کلانتری 39 گلشهر در ساعت 11:45 شنبه شب از طریق تماس مردمی در جریان وقوع یک درگیری در تقاطع خیابان گلزار کرج قرار گرفتند.
ماموران کلانتری پس از دریافت این خبر بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و دریافتند سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با یکدیگر درگیر شده که یکی از آنها در این حادثه به علت ضربات وارده در ناحیه گردن و سینه مجروح و به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شده است.
ماموران برای کسب اطلاعات بیشتر راهی بیمارستان شهید مدنی شده و درآنجا دریافتند که مضروب یکی از قوی‌ترین مردان ایران به نام «روح‌الله داداشی» بود که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.
تحقیقات ماموران برای واکاوی زوایای پنهان این پرونده آغاز شد و آنان در اولین گام دریافتند که این حادثه در حالی رخ داد که روح الله داداشی قوی ترین مرد ایران شب گذشته ساعت 11 و 45 دقیقه در منطقه 45 متری گلشهر کرج در حال عبور بود که خودروی پرایدی با سه سرنشین جلوی خودروی داداشی را که هنوز علت آن مشخص نیست گرفته و ابتدا درگیری لفظی پیدا می کنند که در این حادثه داداشی با ضربات سلاح سرد از پای در آمده و سرنشینان پراید مشکی نیز از محل حادثه متواری می‌شوند.
در حال حاضر جسد هم اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و پرونده جهت رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان‌های تهران و البرز ارجاع داده شده است.
براساس این گزارش مراسم تشییع پیکر روح الله داداشی ساعت 9 صبح روز دوشنبه -فردا- از مقابل درب منزل وی برگزار می‌شود/ خبرآنلاین
 

kazem2011

عضو جدید
کاربر ممتاز
داداشي در درگيري با سه جوان به قتل رسيد
يك منبع آگاه گفت ' روح الله داداشي ' قوي ترين مرد ايران و جهان در درگيري با سه جوان جان خود را از دست داده است.
اين منبع آگاه كه خواست نامش فاش نشود ، گفت داداشي شب گذشته به همراه يكي از دوستانش با خودروي شخصي اش از سمت شمال به جنوب در خيابان گلشهر كرج در حركت بود كه در ازدحام خودروها بين راننده يك دستگاه پرايد و داداشي درگيري لفظي بوجود مي آيد.
وي بيان داشت : اين درگيري لفظي بين روح الله داداشي و سه سرنشين خودرو پرايد تا
خيابان پونه كرج ادامه مي يابد و در نهايت سرنشينان ، از دو خودرو پياده شده و به درگيري
فيزيكي مي پردازند.
در اين در گيري يكي از سرنشينان پرايد چند ضربه چاقو به گردن و سينه روح الله داداشي وارد مي كند و بلافاصله به همراه دو سرنشين ديگر پرايد متواري مي شوند.
شدت جراحات وارده به حدي بود كه داداشي قبل از انتقال به بيمارستان جان خود را از دست مي دهد.
روح الله داداشي چند دوره عنوان قوي ترين مرد ايران / مردان آهنين / را به خود اختصاص داد.
وي در رقابتهاي قوي ترين مردان جهان كه سال گذشته با شركت 12 تن از قوي ترين مردان جهان در جزيره قشم برگزار شد عنوان قهرماني را كسب كرد.
وي پس از اين مسابقات اعلام كرد كه ديگر قصد ندارد در رقابتهاي قوي ترين مردان ايران شركت كند.
منبع:ایرناhttp://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=59449&d=1310899972&thumb=1
 

behnam5670

عضو جدید
کاربر ممتاز
azizam man bache janat abadam.harchi neveshti eshtebahe .
جانم؟ کل خانواده ی قرایی فرار کردن یونان بعد شما می گی اشتباه نوشته؟
من بچه ی جنت آبادی نیستم ولی از خیلیا در باره ی قرایی ها شنیدم؛ چیزی که همشون اشتراک داشتن این بود که می گفتن لات و شر خر بودن که درست هم به نظر میاد و الا وقتی آدم به یکی پول قرض میده از یه طریقی می شناسدش و آدم کسی که می شناسه رو نمی زنه نفله کنه
 
بالا