خود آموز ArcGIS9.3 و مفاهیم پایهGIS

mani24

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]این کتاب پرفروش ترین کتاب GIS ایران است و ترجمه و ویرایش کتاب انتشارات ESRI که تولیدکننده نرم افزار ArcGIS هم هست می باشد:[/h]
خود منم مطالعه کردم واقعا کتاب مفید و کابردیه و برای هر دو ورژن 9.3 و 10 نرم افزار آرک جی آی اس تهیه و تدوین شده است:


١٢٨٥٠٠ريال بهاء به همراه CD


خود آموز ArcGIS9.3 و مفاهیم پایهGIS

ناشر : موسسه علمی پژوهشی علم معمارنويسنده : امید تی تی دژمترجم : ندارد
١٣٨٩, ويرايش سوم, چاپ اولشابك : ٩٧٨٦٠٠٥٣٤٤٤٣١وزن و نوع جلد : ١١٥٠ گرم، نرم

لینک خرید اینترنتی






***
خودآموز ArcGIS 10 و مفاهیم پایه GIS

145000 ریال
کتاب «خودآموز ArcGIS 10 و مفاهیم پایه GIS»، یک کتاب کار عملی و مقدماتی بر پایه ی ArcEditor، ArcView و Arclnfo است، به همراه انجام پروژه های عملی با ArcMap ،ArcCatalog ،ArcToolbox و ModelBuilder.
این کتاب، دارای تمرین هایی با جزئیات کامل است و به صورت گام به گام، کارکردهای اصلی و مهم نرم افزارArcGIS Desktop را حین انجام پروژه های واقعی و عملی به شما می آموزد. جهت فراگیری بهتر، در ابتدای هر فصل، توضیحاتی از مفاهیم مورد نیاز برای تمرین ها آورده شده است.
تنوع و گستردگی موضوعات، شیوه ی روان و نگاه کاربردی موجب شده که این کتاب یک منبع آموزشی ایده آل و بهترین مرجع برای کسانی که می خواهند خودشان GIS را بیاموزند، باشد. هیچ آموزش قبلی از GIS یا تجربه  ی قبلی با نرم افزارهای GIS برای کار با این کتاب لازم نیست. به بیان دیگر، این کتاب یک راهنمای کاربردی برای کلاس های آموزش عملی با رایانه و آموزش ضمن خدمت است. در این کتاب بسیاری از کارهای عمومی و پرکاربرد، مانند نمادسازی و برچسب گذاری نقشه ها، طبقه بندی داده ها، جستجو و گزارش گیری نقشه ها، تجزیه و تحلیل ارتباطات مکانی، تنظیم سیستم تصویر نقشه ها، ایجاد Geodatabase، ویرایش داده ها، Geocoding، تولید نقشه ی خروجی و مدل سازی وجود دارد. این کتاب، به مجموعه تمرین هایی از مدل سازی مکانی با استفاده از فن آوری جدید ModelBuilder منتهی می شود که یک محیط گرافیکی برای نمایش، خودکارسازی و حل مسایل تحلیل های مکانی است.
نکته ی جالب و با ارزش، تنوع موضوعات کاربردی تمرین هاست؛ از جمله: GIS شهری، ثبت اسناد و املاک، حریم رودخانه، محیط زیست، مشاوره ی املاک، طراحی اطلس (با موضوعات مختلف شهری، مرزهای سیاسی، رودخانه ها، حیات وحش، جمعیت، معادن و انرژی)، تهیه ی نقشه های توپوگرافی، جهانگردی و گردشگری، آلودگی های نفتی، تجارت و بازرگانی، مکان یابی مراکز خدمات رسانی شهری، بهره برداری از جنگل، مناطق حفاظت شده ی حیات وحش، شبکه های آبرسانی و شیرهای آتش نشانی، تفکیک اراضی شهری، جمع آوری آب های سطحی شهری، مدیریت و گزارش حوادث غیرمترقبه، ردیابی مسیر پرواز هواپیماها و اقیانوس شناسی.



 
بالا