خواستگار پیامکی، دختر جوان را بی‌هوش رها کرد

Elaheh.1

عضو جدید

جوان خواستگار که با تعارف نسکافه مسموم به دختر جوان، او را بی‌هوش کرده و اموال و طلاهایش را دزدیده بود، تحت تعقیب ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهر ری قرار گرفت.
به گزارش جام جم، چند روز پیش دختر جوانی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهر ری از خواستگارش به اتهام بی هوش کردن خود و سرقت اموالش شکایت کرد.
شاکی گفت: چندی پیش پیامکی اشتباهی به تلفن همراهم ارسال شد. ابتدا به این موضوع توجهی نکردم، اما وقتی همان پیامک را چند بار دیگر دریافت کردم، اطمینان یافتم آن فرد مرا با فرد دیگری اشتباه گرفته و پیامک ها را اشتباهی برایم ارسال می کند.
وی اضافه کرد: کنجکاو شدم بدانم ارسال کننده پیام چه کسی است.با شماره دریافتی تماس گرفتم، مردی پاسخم را داد و در پی گفت و گو با وی موضوع ارسال اشتباهی پیامک ها را بازگو کردم و او پس از عذرخواهی دیگر برایم پیامکی ارسال نکرد. چند روز بعد همان مرد تماس گرفت و گفت قصد مزاحمت ندارد، بلکه درصدد ازدواج است و تاکنون موفق به یافتن همسر دلخواه خود نشده است؛ بنابراین پس از گفت و گو با من احساس کرده من همان دختری هستم که سال هاست در جستجویش بوده است.
متهم، مهندس قلابی بود
شاکی یادآور شد: پاسخی به او ندادم و تلفن را قطع کردم؛ اما تماس هایش ادامه پیدا کرد. در ادامه او خود را مهندس و صاحب یک شرکت تولیدی معرفی کرد و با ادعای این که فرد پولداری است و قصدش ازدواج است، مرا مجبور کرد درباره موضوع خواستگاری فکر کنم و اجازه دهم او هرازگاهی با من تلفنی صحبت کند.
وی خاطرنشان کرد: چند ماه ارتباط تلفنی مان ادامه یافت تا این که تصمیم گرفتیم همدیگر را ملاقات کنیم. او دو مرتبه با من در یکی از بوستان های شهر ملاقات کرد و می گفت قصد ازدواج دارد و می خواهد با خانواده اش به خواستگاری ام بیاید. به دلیل این که شناخت کاملی نسبت به وی پیدا نکرده بودم، روز خواستگاری را به زمان دیگری موکول کردم تا این که در گفت و گو با من مطلع شد روز تولدم نزدیک است.
تعارف نوشیدنی مسموم برای سرقت
شاکی اضافه کرد: جوان خواستگار در تماس تلفنی با من ادعا کرد باید برای ماموریتی کاری به شهرستان برود و ممکن است چند روزی نتواند تلفنی با من حرف بزند؛ بنابراین از من خواست برای گرفتن هدیه تولدم به یکی از بوستان های شهر بروم.
شاکی اضافه کرد: مرد جوان با یک خودروی پرشیا به محل قرار آمد. در میانه راه او به من نسکافه تعارف کرد و وقتی آن را نوشیدم چیزی نفهمیدم و بی هوش شدم. وقتی به هوش آمدم ساعت ها گذشته بود و در کنار بوستانی دیگر در شهر رها شده بودم.
وی یادآور شد: همان موقع متوجه شدم، طلاهایم که چهار میلیون تومان ارزش داشت، همراه مبلغی پول، کارت اعتباری بانکی ام و مدارک هویتی ام به سرقت رفته است. گوشی تلفن همراهم نیز شکسته بود و قادر به استفاده از آن نبودم.
شاکی تصریح کرد: با استفاده از تلفن همراه راننده ای عبوری با خانواده ام تماس گرفتم و همراه آنها به مرکز پلیس آمدم و شکایت دارم.
بنا بر این گزارش، ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره نگاری رایانه ای از سارق فراری، جستجو برای دستگیری وی و کشف اموال مسروقه شاکی ادامه دارد.
 

Similar threads

بالا