خرید و فروش کدهای اقتصادی در روزنامه ها

P a N a H

عضو جدید
کاربر ممتاز
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طولانی شدن زمان پیاده سازی نظام جامع مالیاتی کشور گفت: در بسیاری از روزنامه های کثیرالانتشار به راحتی کدهای اقتصادی خرید و فروش می شود و نظارت ها در این زمینه ضعف دارد.


قاسم عزیزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص وضعیت درآمدهای مالیاتی گفت: سازمان امور مالیاتی حدود دو دهه است که بحث پیاده سازی نظام جامع مالیاتی را پیگیری می کند،اما تاکنون این مهم اجرایی نشده است.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای نظام جامع مالیاتی باعث رفع بسیاری از مشکلات در زمینه اخذ مالیات می شود.

این نماینده مردم درمجلس نهم افزود: تا زمانی که دامنه و پوشش مالیاتی گسترده نباشد،در زمینه اخذ مالیات با مشکل روبرو خواهیم شد.

عزیزی تاکیدکرد:در بسیاری از روزنامه های کثیرالانتشار به راحتی کدهای اقتصادی خرید و فروش می شود؛این در حالی است که باید سازمان های مسئول با این اقدام غیر قانونی برخورد کنند به دلیل اینکه در نظام مالیاتی کشور خلل وارد می کند.

استفاده از سیستم مکانیزه فروش در فروشگاه ها از اولویت های اقتصادی است

وی ادامه داد: استفاده از سیستم مکانیزه فروش در فروشگاه ها نیز از عوامل موثر در وصول صحیحی درآمدهای مالیاتی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در شرایط فعلی اقتصاد کشور، بسیاری از تولیدکنندگان مالیات را کامل می پردازند این در حالی است بسیاری از کسانی که نقدینگی ها خود را صرف امور سفته بازی می کنند،از پرداخت مالیات طفره می روند بنابراین باید رسیدگی شود.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
M o R i S ابتدای سال ۹۵ الزامی شدن نصب صندوق فروش مالیات و ارزش افزوده 1

Similar threads

بالا