خرید وی پی ان در tapariaexport

mehi3

عضو جدید
IPSec در مقابل SSL VPN
pic4.jpg
ما سفرهای تجاری بیشتر و بیشتری در شرکت خود داریم، و مدیریت می خواهد آنها به منابع روی شبکه دسترسی داشته باشند. من سعی می کنم تا بهترین نرم افزار با حداقل سربار و هزینه ها پیدا کنم. دو نوع اولیه از گزینه های VPN می بینیم: SSL VPN ، IPSecurity (IPSec). کدام بهتر است؟ بهرین vpn در tapariaexport پیدا میشود.
- از طریق اینترنت
جواب این است که بستگی دارد. IPSec یک روش دسترسی VPN است که مردم زیادی با آن آشنا هستند. این روش نیاز دارد که برخی از انواع نرم افزار روی سیستم از راه دور نصب شوند به منظور اینکه قادر باشند پیوند امن در شبکه شرکت فراهم کند. چیزی که در این روش با آن مواجه خواهید شد تضاد بین نرم افزار کلاینت VPN و دیگر برنامه های کاربردی در کامپیوتر از راه دور است. من در گذشته با این مشکلات مواجه شدم با نرم افزار کلاینت Nortel's VPN و یک برنامه به سادگی Madden Football 2002 یا دستگاه پرینتر چند کاره که باعث مشکلات با نرم افزار VPN شدند. همچنین، اگر به دلیلی شما احتیاج به دسترسی به سیستم های VPN مختلف از فروشندگان محتلف دارید، ممکن است با مشکلاتی که در آن بسته های نرم افزار VPN چندگانه می توانند به صورت همزمان روی همان کامپیوتر وجود داشته باشند مواجه شوید.یکی از بتهرین vpn ها در سایت tapariaexport.com به فروش میرسد. در این ساین میتاونید به خرید vpn بپردازید.
SSL VPN یک راه جدیدتر به روی مرحله دسترسی امن است. جذاب ترین چیز اینجا برای کمبود منابع کارکنان است که شما مجبور نیستید تا هر نرم افزار نصب شده روی کامپیوتر از راه دور داشته باشید. سبک و سنگین کرد این است که برنامه های کاربردی ممکن است نیاز به بهینه سازی داشته باشد به این منظور که کار روی این نوع اتصال وابسته به نرم افزاری که استفاده می کنید. من Cisco 3005 VPN Concentrator را تست می کنم و یافتم که می توانم هر چیزی برای کار فراهم کنم. برای دسترسی غیر از دسترسی به وب، شما یک برنامه راهنمایی مجدد عملکرد استفاده خواهید کرد که از یک اپلت جاوا از متمرکز کننده استفاده می کند. بعد از آن شما هر دو نام میزبان ، شماره پورت یا ترکیب برخی را برای فراهم کردن چیزهای کار استفاده می کنید. از آنجاییکه این فرایند روی متمرکز کننده VPN رخ می دهد، دسترسی ممکن است کمی کندتر از اتصال معمولی IPSec به نظر برسد. شما می توانید بوسیله بالاتر بردن مدل متمرکز کننده VPN با پول بیشتر، پردازنده سریع تر و غیره سرعت را کمی بالا ببرید. پس وی پی ان را از tapariaexport خرید کنید.
، در اینجا گزینه ها جدید در همه زمان ها به بازار می آیند همانطور که برای هر چیزی که مرتبط با تکنولوژی است این حالت وجود دارد. در اینجا تنها دو گزینه از آنها وجود دارد که ما به کارکرد آنها نگاهی انداختیم. اگر به جستجو ادامه دهید ، ممکن است گزینه های دیگری پیدا کنید که برای شما کار کنند.

خرید vpn در سایت tapariaexport.com
 
بالا