خبر های جدید دنیای الکترونیک

hbd.2006

اخراجی موقت


10 كمپاني برتر در عرصه الكترونيك دنيا




الكترونيك يكي از رسته هاي به شدن در حال توسعه ي قرن كنوني هست. تعداد زيادي از كمپاني ها در سرار جهان با هم در حال رقابت هستند. محققان در اين كمپاني ها شبانه روز سخت كار مي كنند تا ابزار مفيد و منحصر به فردي بسازند كه زندگي مشتريان را راحت تر و لذت بخش تر كند. در دها هاي اخير فن آوري اطلاعات پيشترفته در دستان و آغوش غول هاي تكنولوژي هست. در حال حاضر آن ها هر ماه ابزار جديد و بروز شده رو عرضه مي كنند تا خواسته هاي مشتريان و طرفدارانشان را برآورده كنند. با توجه به اختراعات نو آورانه و محبوبيت و طرفداران 10 كمپاني الكترونيكي دنيا در سال 2013 لسيت شده اند.




10.OUYA


اين شركت در ليست برقي ها در قسمت طرفداران بازي با توليد كنسول هاي بازي ارزان قيمتش كه براي همه در دسترس هست قرار دارد. در شبكه هاي اجتماعي خيلي محبوبيت دارن.در فيس بوك 75000 تا لايك دريافت كرده كه نشان ميدهد اين كمپاني طرفداران كلاني در سرتا سر دنيا دارد. به خاطر اين محبوبيت ما اين شركت را در رده دهم ليست بزرگترين شركت هاي الكترونيكي دنيا در سال 2013 قرار داديم.


9.MAKERBOT


اين شركت به تازه گي اسليك رپليكيتور 2 و همچنين پرينتر سه بعدي رو عرصه كرده و به مرحله جديدي رسانده. بهترين چير اين پرينتر اين است كه به راحتي يك طرح سه بعدي در روي كاغذ را در واقعيت ميسازد.با ورود به ماه ژانويه اون ها رپليكيتور دو ايكس رو ساختند كه قادر بود اجسام سه بعدي را با چند ماده و رنگ هاي مختلف بسازد.


8.NINTENDO


اين شركت شروع به ساخت بازي كرد و حالا كار ساخت كنسول هاي بازي رو پيش مي برد و ارتقا ميدهد.دبليو.آي.آي.يو حالا دو صفحه نمايشگر شده( دو صفخه نمايشگر پويا).و همچنين چيزهايي رو كه در تلويزيون هوشمند اتفاق مي افتد كنتزل مي كند. اجازه بديد ما بيشتر در مورد اختراعات نو آورانه اميدوار باشيم.


7.BEATS ELECTRONIC


اين شركت توسط دي جي دكتر در، در ساخت تجهيزات شنيداري به تنهايي بسيار موفق است. امپراتوري آن در سراسر دنيا 50 درصد از بيليون دلار بازار را توسط دي جي دكتر در، به خود اختصاص داده است.و تكنولوژي ساختش را در كامپيوتر ها و تلفن ها نيز تعبيه كرده. كمپاني در خال خاضر خودش را به مرحله جديدي رسانده. اين هفتمين كمپاني الكترونيكي بزرگ دنياست در سال 2013 هست به اين دليل كه بهترين محصولات الكترونيكي را توليد مي كند.


6.GOOGLE


گوگل اولين شركتي هست كه اون تبلت هاي هفت اينچي را ارتقا بخشيد تا بتونند فوق العاده شوند.اونا كساني هستند كه سعي مي كنند به اپل ضربه بزنند و براي اين كار يك تيم با ديگر شريك هاي خود اندرويد تشكيل دادند.به تازگي نكسوز هفت رو ساختند. اين يك تبلت فوقالعاده هست كه داراي پروسسور چهار هسته اي و قابليت تطبيق پذيزي با كيندل و آيپد.


5.NIKE


برند مشهور ابزار ورزشي و دستگاه ها نايك، هست. اونا شناخته شده ترين ادوات بدنسازي را دارند. اونا بهترين دستگاه هاي الكترونيكي را براي حفظ تناسب اندام دارند. آن ها به تازگي نوار هاي سوخت را توليد كردند. اين فقط يه دستبند كوچك هست ولي ويژگي كه دارد كوچك نيست. دستبند هاي سوخت قدم هاي شما را اندازه مي گيرند و به شما نشان مي دهند چند كالري در فعاليت خود سوزانده ايد.


4.MICROSOFT


مايكروسافت مشهورترين كمپاني دنياست كه در ضمينه ويندوز هاي سيستم عامل ها قابل تحسين هست. آن ها مجبورند كه با موتور هاي جستو جو گر شناخته شده دنيا رقابت كنند. وقتي به نظر رسيد كه موتو جست و جوي آن ها
bing
نمي توانست به خوبي گوگل كار كند آن ها وارد دنياي اسمارت فن ها شدند (تلفن هاي هوشمند). ويندوز فن هاي اون ها الان پر طرفدار هستند. علاوه بر اين مايكروسافت بيشتر در ضمينه سرگرمي هاي خانگي هست. عرضه برنامه عينك هاي هوشمند يكي از موفقيت هاي كلان بود.


3.ROCO


شركتي هست كه باعث تكامل تلويزيون ها مي شود.ركو اولين ست باكسش رو كه شامل بيشتر از 700 كانال براي لذت بردن بيشتر مخاطبان به شيوه بهتر مي شد را عرضه كرد. اسمارت باكس ها (جعبه هاي هوشمند) پا به پاي اسمارت تي وي هاي (تلويزيون هاي هوشمند) اپل فروخته مي شوند. اين بازي تغيير كرد وقتي كه دانگل تلويزيون ها عرضه شدند.ديگر به جعبه نيازي نيست فقط دانگل را به تلويزيون خود متصل كنيد و از هزاران كانال لذت ببريد بودن هيچ جعبه يا شارژر يا كابل و سيم.و همچنين زمان پخش سيصد كانل كه با صداي فرد قابل انجام هست.


2.SAMSUNG


هيچ رقيبي نيست كه بتواند در اضافه كردن مشخصات نوآورانه در ابزارت اكترونيكي از قبل ساخته شده در برابر سامسونگ بايستد.در سال گذشته كمپاني در عرصه تلويزيون هاي هوشمند و تلفن هاي هوشمند اسم در كرد. قبل از عرضه تلويزيون هوشمند توسط سامسونگ، تلويزيون هاي هوشمند ، خيلي هوشمند نبودند. آن ها اشاره گر و كنترل هوشمند صدا را به تلويزيون هاشون اضافه كردند.و به علاوه عرضه تلفن هاي هوشمند سري گلگسي در دنيا همچنين يك موفقيت عظيم براي كمپاني بود. ارتباط چند كاربره و مكث هوشمند (ره گيري چشم كاربر) و گوگل تاك در واقع بهترين نرم افزارهاي افزودني (آپليكيشن) تلفن هاي هوشمند بودند.


1.APPLE


اپل در عرصه رهبري علم ديجيتال پا را يك گام فراتر گذاشته است. اپل طرفدارانش را در سراسر دنيا به دليل توسعه پايداري و سيستم عامل رايگان ويرا به دست آورد. اپل ابزار هايي را ميسازد كه هر كدام مي توانند به آن ويندوز متكي باشند (ويرا).در سال گذشته چيزي كه باعث شد آپل گوي سبقت را بربايد عرضه بهترين تلفن در تاريخ بود و هر چه بيشتر كمپاني موفقيتش را جشن مي گرفت در عرض تنها سه روز پنج ميليون آيفون پنج در سرتاسر دنيا فروخته شد. كمپاني مجبور به جمع كردن پيكسل هاي خيلي زياد صفحه نمايش از حافظه شد زماني كه اپل تصميم گرفت صفحه نمايش تنظيم شونده با شبكه چشم رو به لپ تاپ مك بوك پرو اضافه كند....قطعآ اپل آن را در ميان تمام شركت هاي الكتروميكي ساخته است.


ترجمه شده توسط خودم در تاريخ 17 مرداد 92 ..... 9:30 شب


http://www.clicktop10.com/2013/05/top-10-best-electronic-companies-of-2013/
 
آخرین ویرایش:

Yuri Boyka

عضو جدید
من چند تا اختراع را نام می برم می خواستم بدانم مهندسان الکترونیک درش چه نقشی داشتن

- چند وقت پیش توی روزنامه خواندم که خودکار مترجمی هست که زیر متنی که نمی فهمی خط می کشی و خودکار ان قسمت را اسکن می کنه و معنی ان را توی صفحه متن می تابانه
- صفحه لمسی بکار برده شده در موبایل یا نمایشگر
-ماهواره


اول از همه مدار A/D فرکانس بالا
طراحی سنسور های صفحه لمسی با تکنولوژی بالا و چند منظوره.
طراحی مدارات الکترونیکی با قابلیت عملکرد تحت فرکانس های زیاد و در عین حال ULTRA LOW POWER
پایدار سازی ولتاژ و جریان در مدارات ماهواره(چون تحت رنج گسترده دمائی کار می کنن)
و ....

اینا حداقلشه.بازم می خواین؟
 

Joe_Bel

کاربر فعال تالار مهندسی برق ,
کاربر ممتاز
شستشوی مغزی تنها با یک تراشه




به گزارش سه نشانه از مهر، آیا تاکنون فیلم های هالیوودی که در آن یک متهم دستگیر شده سپس به سازمان های اطلاعاتی امریکا برای اعتراف فرستاده می شود را دیده اید؟ در این فیلم ها، سازمان های اطلاعاتی امریکا مغز شخص دستگیر شده را مورد تخلیه اطلاعاتی یا گاها شستشوی مغزی قرار می دهند تا به اهداف خود دست یابند.


آیا توضیحاتی که خواندید بیشتر شبیه داستان های علمی -تخیلی یا فیلم های هالیوودی نبود؟ اما اکنون باید گفت، داستان ها یا رویدادهای فیلم های علمی- تخیلی حقیقت پیدا کرده و وارد دنیای علم شده اند. محققان امریکایی یک آژانس تحقیقاتی موفق به ساخت تراشه کوچکی شده اند که در مغز موش ها کاشته و با تکنیک هایی مانند شستشوی مغزی یا حذف خاطرات، می توانند حافظه و ذهن موش ها را در اختیار داشته باشند.

تصور اینکه با کمک یک تراشه می توان به برنامه ریزی یا حذف اطلاعات مغزی دست یافت در عین جذابیت کمی ترسناک و خطرناک نیز به نظر می رسد. اما آزمایش این تکنولوژی جدید نه تنها با موفقیت بر موش ها پاسخ داده شده بلکه مسیری برای پیشرفت های بیشتر را در برابر محققان قرار داده است.

جوزف لدوکس - یکی از نورولوژیست های این پژوهش می گوید: "(DARPA) مخفف "آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته"، یکی از پیشگامان و طراحان فناوری های نوین و تکنولوژی به حساب می آید. من و تمام همکارانم در این آژانس تحقیقاتی امیدوار هستیم تا بتوانیم نتایج را پس از موفقیت در نمونه آزمایشگاهی به نمونه انسانی نزدیک کنیم زیرا برنامه های بلند مدتی برای این طرح پیش بینی شده است. در حال حاضر، حسگرها و تراشه های متنوعی با کارکردهای مختلف به بازار ارائه شده اند اما هیچ کدام تا این اندازه حساس و مهم نبوده اند زیرا این حسگر باید در مغز شخص کاشته شود."

محققان امیدوارند تا با کمک این تراشه بتوانند بسیاری از بیماری ها بخصوص بیماری های روحی مانند افسردگی را تخفیف دهند.
 

سعید گروسی

عضو جدید
کاربر ممتاز
موقعیت یاب کوانتومی

دانشمندان در حال توسعه سیستم موقعیت یابی کوانتومی برای جایگزین GPS هستند.

زیردریایی ها از سیستمی برای موقعیت یابی استفاده می کنند که وابسته به جی پی اس نبوده و حتی زیر آب نیز قادر است به صورت دقیق موقعیت این شناورها را مشخص کند. در مقابل تلفن ها ی هوشمند بیشتر وابسته به جی پی اس هستند و برای موقعیت یابی از این فن آوری بهره می گیرند. اما شاید در سا لهای آتی شاهد تغییر این رویه باشیم، به طوری که تلفن ها ی هوشمند قادر خواهند بود تا از طریق تاثیر جاذبه روی اتم های پیرامون به محل دقیق تلفن هوشمند پی ببرند.

با استفاده از فن آوری مورد نظر که قادر است از طریق تاثیرات جاذبه به شناسایی محل کاربر کمک کند، می توان در هر نقطه و مکانی محل خود را روی نقشه مشاهده کرد، در این صورت هیچ یک از محدودی تهای کنونی که شامل وجود نقاط کور است را شاهد نخواهیم بود.
بر اساس گزارشی که توسط Financial Times منتشر شده ، وزارت دفاع انگلستان یک سرمایه گذاری میلیون پوندی را برای توسعه فناوری موقعیت یابی کوانتومی به انجام رسانده است. استفاده از سیستم موقعیت یابی کوانتومی دارای صحتی ۱۰۰۰ برابری نسبت به جی پی اس بوده و هک کردن آن به مراتب سخت تر از جی پی اس است. براساس اظهارات افرادی که روی این پروژه کار می کنند، باید در سه تا پنج سال آتی شاهد تولید یک نمونه از این سیستم باشیم. یقینا درصورت موفقیت این طرح، اولین کاربرد آن در ساخت موشک ها خواهد بود تا با استفاده از این فن آوری هد ف دقیقتری داشته باشند.
احتمالا شاهد استفاده از این فن آوری کاربردی در ساخت ابزا رهایی خواهیم بود که روزانه مورد استفاده قرار می دهیم.
دانشمندان مدت مدیدی است که در پی را ههایی برای توسعه سیستم موقعیت یابی جدید هستند تا وابسته به ماهوار ه ها نباشد. این افراد در تلاشند تا نقاط ضعف موجود در سیستم جی پی اس را پوشش دهند. از جمله ی این نقاط ضعف می توان به ضعف این سیستم در نفوذ و تغییر اطلاعات مکانی اشاره کرد . برای مثال از دست دادن کنترل پهبادهای در حال پرواز به علت منحرف کردن آن از مسیر با دادن موقعیت های مکانی ساختگی یکی از این موارد است.
سیستم موقعیت یابی کوانتومی سیستمی است که فاقد این ویژگی است.
اما سازوکار سیستم موقعیت یابی کوانتومی به چه ترتیب است؟ در این سیستم ابری اتم ها در محفظه های به دام انداخته شده و دمای آ نها به صفرکلوین کاهش داده می شود. در دمای صفر کلوین که برابر ۲۷۳ درجه زیر صفراست، اتم های به حالتی از حساسیت می رسند که تاثیر شتاب و جاذبه روی این گروه محسوس است . با استفاده از واکنش این اتم ها روی نقشه ی زمین ومقایسه ی نتایج حاصل میتوان به محاسبه ی دقیق مکان پرداخت.
 

apadana34

عضو جدید
اول از همه مدار A/D فرکانس بالا
طراحی سنسور های صفحه لمسی با تکنولوژی بالا و چند منظوره.
طراحی مدارات الکترونیکی با قابلیت عملکرد تحت فرکانس های زیاد و در عین حال ULTRA LOW POWER
پایدار سازی ولتاژ و جریان در مدارات ماهواره(چون تحت رنج گسترده دمائی کار می کنن)
و ....

اینا حداقلشه.بازم می خواین؟

بنده چون به طراحی ، اختراع ، فناوری و تکنولوژی علاقه دارم و دنبال رشته ای بودم که در بیشتر موارد درش نقش داره الکترونیک را انتخاب کردم میخواستم بدونم دقیقا با این انتخاب زده ام به هدف یا نه ؟
 

محنتی

عضو جدید
سلام دوستان
کسی هست در مورد ولتاژ هاولند(howland voltage) چیزی بدونه؟ من به اطلاعات تخصصی در این زمینه نیاز دارم البته در هر سطحی که اطلاعات بدید برای شروع عالیه
 

sndpaad

عضو جدید
پیش به سوی بی نهایت و قراتر از آن !
پس از آنکه شاتل کفشهای خود را به دیوار آویخت، این موشک های سایوز روسی بودند که فضانوردان را به ماموریت های فضایی می بردند. هر چند شرکت های خصوصی امریکایی مانند اسپیس ایکس با همکاری ناسا راکت های خود را روانه ی آسمان می کردند، اما این سایوز بود که یکه تازی می کرد.
حال ناسا بر روی پروژه ی جدیدی کار میکند که آن را نسل آینده راکت ها می نامد. این راکت ها که از بسیاری از نسل های پیشین خود، بزرگتر و قوی تر هستند، می توانند انسان را به سیارات دورتر و حتی فراتر از آن ببرند.
راکت های نیرومند دیگری همچون فالکون هوی اسپیس ایکس و آریان 6 سازمان فضایی اروپا نیز وجود دارند، اما هیچکدام آنها قابل قیاس با موشک ناسا نخواهند بود. این راکت در صورت تامین سرمایه، تبدیل به نیرومندترین موشک تاریخ خواهد شد.
ارتفاع این هیولا نزدیک به 100 متر و نیروی تولیدی آن از راکت ساترن وی ناسا، 12 درصد بیشتر خواهد بود و می تواند چهار فضانورد را با خود به اعماق کیهان ببرد.
rocket - daneshjookit.jpg
ناسا هم اکنون در حال آزمایش اجزای بسیار این راکت، همچون بالابرنده های آن است و به این زودی ها شاهد پرتاب این راکت نخواهیم بود. جالب است بدانید بالابرنده های کناری آن، هر کدام نزدیک به 1.3 میلیون پوند نیرو تولید می کنند.
زمانی که راکت پرتاب شود نیرویی به بزرگی 3.5 میلیون پوند توسط بالابرنده ها تولید می شود که دمای داخلی آن ها را به 3000 درجه سانتیگراد می رساند.
ناسا قرار است در 9 ژوئن ویدویی از چگونگی کارکرد و شکل این راکت منتشر کند و احتمالا اولین پرتاب آزمایشی در سال 2018 خواهد بود.
منبع :http://goo.gl/lwrMPv
 

sndpaad

عضو جدید
HyperLoop-3-e1433758377838-938x535.jpg
با این قطار شلیک شوید !
کمربندها را محکم ببندید ! شاید هم نیازی نباشد ولی خوب برای اطمینان، چون قرار است شما را به سمت مقصد شلیک کنیم. سال ها پیش ژاپنی ها با بهره گیری از فرم شمشیر سامورایی به فکر ساخت قطاری افتادند که با سرعتی باورد نکردنی روی ریل ها پرواز می کرد. این قطار با استفاده از آهنربا و نیروی مغناطیسی از ریل ها کمی فاصله گرفته و روی آن می لغزید.
اکنون شرکت الون ماسک، پا را فراتر گذاشته و ما را به آینده می برد. طرح رویایی این شرکت، قطاری است که همچون گلوله، در یک حلقه غول آسا شلیک می شود. سرعت این قطار ابتدا در حدود 320 تا 480 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
این قطار در یک لوله بزرگ حرکت می کند که به آن هایپرلوپ می گویند. HTT یا تکنولوژی انتقال در هایپر لوپ یک شرکت پژوهشی است که توسط ماسک تاسیس شد و قراراست نخستین نمونه آزمایشی خود را در کالیفرنیا بسازد.مسیر آزمایشی 8 کیلومتر طول دارد و تولید آن در سال 2017 به پایان می رسد. مدیر شرکت، Dirk Ahlborn حدس می زند که این شرکت بتواند در سال 2018 مسافر نیز جا به جا کند.
هدف نهایی ماسک ساخت مسیر قطاری از لس آنجلس تا کالیفرنیا، به طول 645 کیلومتر است. این سفر با ماشین نزدیک به 6 ساعت زمان می برد که با این قطار می توان آن را به 30 دقیقه رساند !
قطار هایپر لوپ با بهره گیری از سیستم آهنربا و شناوری به حرکت در می آید و در لوله ای که بالای سطح زمین قرار دارد شلیک می شود. آهنرباها در سطح بیرونی قطار و داخل لوله جایگذاری می شوند.در صورت موفق شدن نسخه آزمایشی، طراحان باید با چالش های جدیدی همچون عبور از کوه ها ، دره ها و حتی مسیرهای خمیده دست و پنجه نرم کنند.
مسیر ایده آل برای این قطار یک مسیر مستقیم است که سبب راحتی بیشتر مسافران در طول راه خواهد بود. این کار نیازمند زدن تونل از درون کوهها و یا حتی ساختمان ها و پلهایی بر فراز دره هاست.همچنین ایده ی ساخت آن بدون پنجره نیز مطرح است، که از طریق دوربین، محیط بیرونی را بروی نمایشگرهای داخلی قطار نشان می دهد.
منبع: http://goo.gl/kTGVqO
 

sndpaad

عضو جدید
google-project-soli.jpg
ارکستر سمفونیک گجت ها به رهبری دستان شما !
چگونگی ارتباط ما با گجت هایمان همواره دستخوش تغییر بوده و گاهی با معرفی تکنولوژی جدیدی، انقلابی در آن پدیدار می شود. شرکت گوگل با پروژه ای به نام soli، دست به ابتکاری تازه زده و شاید پیشرو انقلابی دیگر در این زمینه باشد. این تکنولوژی با ردیابی حرکت دستها و انگشت هایتان به شما اجازه می دهد که ابزارهای خود را بدون نیاز به تماس فیزیکی کنترل کنید. کاربران خواهند توانست با جمع کردن انگشت های خود، کشیدن شست به یک طرف و یا اشاره انگشت به یک نقطه، صدای استریو خود را کم و زیاد کنند یا دستگاهی را خاموش و روشن کنند.
آزمایشگاه تکنولوژی پیشرفته گوگل، سامانه تشخیص حرکتی ساخته اند که این امکان را به رادار خود می دهد، که هر حرکت کوچکی را شناسایی کند. یک سنسور با ردیابی حرکت دست ها، اطلاعات ورودی به دستگاه را کنترل می کند.
تیم گوگل قصد دارد به زودی و در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان I/O این تکنولوژی را به نمایش بگذارد. چگونگی حرکت انگشتها در هوا برای کنترل اشیاء در دنیای مجازی، از جمله مواردی است که نشان داده خواهد شد.
تکنولوژی ردیابی حرکت را می توان در یک چیپ به اندازه ناخن جای داد. گوگل قصد دارد از این تکنولوژی در محصولاتی همچون ساعت های هوشمند استفاده کند.
تاریخ انتشار Soli هنوز مشخص نشده ، اما زیاد طول نخواهید کشید که آدمها را در حال بال و پر زدن در خیابان ها ببینیم !
منبع: http://goo.gl/wpbIwB
 

sndpaad

عضو جدید
آردوینو و اینبار میکروکنترلر با انرژی خورشیدی !
اگر با پلت فرم آردوینو آشنایی داشته باشید می دانید که این برد متن باز برای انجام بسیاری از پروژه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد.
SODAQ به تازگی برد میکروکنترلر کوچکی به نام Autonomo ساخته که با انرژی خورشیدی کار می کند و هم اکنون به قیمت 25 دلار در سایت کیک استارتر قابل دسترسی است.
Autonomo به عنوان یک سیستم ماژولار ساخته و به شما اجازه می دهد ماژول های ارتباطی مورد نیاز پروژه خود را انتخاب کنید. این مدار امکاناتی همچون Wifi, GPRS/2G, 3G, LoRa, SigFox و Bluetooth را برای شما فراهم می کند.
منبع: http://goo.gl/BxHZEG
 

iran moshaver

عضو جدید
انجام پايان نامه، مقاله، ISI, MATLAB, SPSS

انجام پايان نامه، مقاله، ISI, MATLAB, SPSS

[ [FONT=&quot]موسسه آموزشی و پژوهشی ایران مشاور یکی از معتبرترین موسسات علمی و پژوهشی است که توسط جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های تهران، امیرکبیر، صنعتی شریف، شهید بهشتی و علامه طباطبائی اداره می شود. افتخار موسسه ایران مشاور رضایت مشتریان و اساتیدی است که با ما کار می کنند. به طوری که ارائه کارهای با کیفیت از جانب مشتریان و خوش حسابی موسسه از جانب استادان بارها مورد تحسین قرار گرفته است. موسسه ایران مشاور با مدیریت دکتر اعتمادی و با هزاران نفر ساعت تلاش همکاران، توانسته است با پایش مداوم عملکرد اساتید مجری، قوی ترین، مجرب ترین و متخصص ترین انها را گرد هم بیاورد و آن را به یک مزیت رقابتی در بین موسسات دیگر تبدیل کند. تدابیر اتخاذ شده در موسسه ایران مشاور[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]باعث شده است تا مشتریان عزیز با اطمینان خاطر کارهایشان را به ما بسپارند. [/FONT]
[FONT=&quot]رضایت مشتری، کیفیت سفارشات و احترام به حقوق کارکنان، رمز موفقیت ماست.[/FONT]
[FONT=&quot] شما هم به ما بپوندید....[/FONT]
[FONT=&quot]جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه ایران مشاور مراجعه فرمایید.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
 

iran moshaver

عضو جدید
[FONT=&quot]انجام پايان نامه، مقاله، [/FONT][FONT=&quot]ISI, MATLAB, SPSS[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot][/FONT]
[FONT=&quot]موسسه آموزشی و پژوهشی ایران مشاور یکی از معتبرترین موسسات علمی و پژوهشی است که توسط جمعی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های تهران، امیرکبیر، صنعتی شریف، شهید بهشتی و علامه طباطبائی اداره می شود. افتخار موسسه ایران مشاور رضایت مشتریان و اساتیدی است که با ما کار می کنند. به طوری که ارائه کارهای با کیفیت از جانب مشتریان و خوش حسابی موسسه از جانب استادان بارها مورد تحسین قرار گرفته است. موسسه ایران مشاور با مدیریت دکتر اعتمادی و با هزاران نفر ساعت تلاش همکاران، توانسته است با پایش مداوم عملکرد اساتید مجری، قوی ترین، مجرب ترین و متخصص ترین انها را گرد هم بیاورد و آن را به یک مزیت رقابتی در بین موسسات دیگر تبدیل کند. تدابیر اتخاذ شده در موسسه ایران مشاور[/FONT][FONT=&quot] [/FONT][FONT=&quot]باعث شده است تا مشتریان عزیز با اطمینان خاطر کارهایشان را به ما بسپارند. [/FONT]
[FONT=&quot]رضایت مشتری، کیفیت سفارشات و احترام به حقوق کارکنان، رمز موفقیت ماست.[/FONT]
[FONT=&quot] شما هم به ما بپوندید....[/FONT]
[FONT=&quot]جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت موسسه ایران مشاور مراجعه فرمایید.[/FONT][FONT=&quot][/FONT]​
 

Similar threads

بالا