خبرهایی تلخ تر از زهر مار که همه باید بدانند

MOHAMAD_ASEMOONI

کاربر بیش فعال
سلام علیکم

◼️ متاسفانه حقایقی تلخ تر از زهر مار هست که بیش از ۹۹ درصد از مردم ایران و منطقه ازش غافلند :

◼️از صدها سال پیش ، ایران و رژیم های ایران و دولتهای ایران بازیچه ی دست یک یا چند ابرقدرت شرقی یا غربی یا هر دو بوده اند و هستند . همچنین سایر کشورهای منطقه .

◼️ رژیمهای ایران همیشه بازیچه بوده‌اند هرگز بازیگر نبوده‌اند و اگر جایی هم ظاهراً بازیگر بوده‌اند ، این بازیگری جزئی از بازیچه بودنمون بوده یعنی به دستور و موافقت و تحت اشراف و حمایتِ یک یا چند قدرت جهانی بوده و هست .

◼️ از صدها سال پیش هیچ رژیمی در این منطقه نمیتونه مستقل و خودکامه و خودسر باشه وگرنه فوراً نابود میشه و عوض میشه با انجام ترور یا کودتا یا انقلاب یا حمله ی مستقیم یک یا چند ابرقدرت و همدستانشون . درست مثل رژیم شاه که گفت دیگه به چشم آبی ها باج نمی‌دیم . و درست مثل صدام که پاش رو خیلی از گلیمش درازتر کرده بود .

◼️ ما دچار توهمِ خود بزرگ بینی شده‌ایم . هندونه زده‌اند زیر بغلمون .
ما بدون حمایتِ یک یا چند ابرقدرت هیچ قدرتی نداریم و زود نابود میشیم .
نیروهای مسلح ایران هم از صدها سال پیش ، بدون چراغ سبزِ و موافقت ابرقدرتی که بر ایران و رژیم ایران و دولت ایران تسلط داره اصلاً به وجود نمی‌آمد و حتی یک سرباز ایرانی هم نمیتونه بره بیرون از مرزهای ایران .
اصلاً بدون موافقت و حمایت و کمک اونها ایران دارای نیروهای مسلح نمیشد .
سایر کشورهای منطقه هم همینطور .

◼️ سلاح‌هایی هم که کشورهای این منطقه دارند ، فقط سلاح‌هایی هست که باهاش توی سر و کله ی همدیگه بزنند .
هیچ کشوری در این منطقه حق داشتن سلاح سرنوشت ساز رو نداره .
هیچ کشوری در این منطقه حق نداره رژیم یک کشور دیگر رو ساقط کنه .
هیچ کشوری در این منطقه حقِ برنده شدن در جنگش و رسیدن به اهدافش رو نداره .‌
یعنی همه ی فعالیتهای نظامی کشورهای منطقه باید با اجازه و تحت اشراف و دستورات ابرقدرتِ مسلط بر همون کشور باشه وگرنه وای به حالش .

◼️ در ایران ، نظامیان تصمیم گیرنده های اصلی هستند . نه مجلس و دولت و دیگران .
اما همین نظامیانِ به اصطلاح تصمیم گیرنده ، خودشون دستوراتِ کلیدی و مادر و اساسی رو بعد از اجازه از ابرقدرتِ مسلط بر ایران که فعلاً چین و روسیه هستند اتخاذ می‌کنند .

◼️ امپراتوری ژاپن هم که یک قدرت بزرگ در شرق این بود سعی کرد با جهانخواری در شرق آسیا تبدیل بشه به یک قدرت جهانی ولی آمریکا کمرش رو شکست .

◼️ اروپایی‌ها حدود ۳۰۰ سال پیش ریختند آمریکای سرخ پوستان رو اشغال کردند و با قتل عام و نسل کشی توانستند آمریکا رو اشغال کنند و بالا بکشند .

انگلیس بهشون حمله کرد تا تبدیل نشند به قدرت مستقل و جهانی ولی انگلیس رو شکست دادند و مستقل شدند و بعدش هم چون در اون زمان رقیبی نبود ، شدند یک ابرقدرت .

◼️ جهانخوارانِ که همگی هم از خدا بی خبرِ بی‌وجدان هستند منطقه ی ما رو هم بین خودشون تقسیم کرده‌اند و بر سر کشورهای منطقه و ثروتهاشون و درآمدهاشون و بازارهاشون با همدیگه معامله میکنند . میگن فلان کشور و فلان کشور برای شما . بزنید و ببرید و بخورید . ما هم فلان کشورها رو تحت سلطه میگیریم .

◼️ البته خودشون هم با همدیگه دشمنند و اگر بتونند دیگری رو نابود کنند و به تنهایی کشورهای دنیا رو قبضه کنند ، یک دقیقه هم صبر نمی‌کنند .

◼️ برای مثال :
رژیم فعلی ایران خیلی دلش میخواست که بتونه پروژه ی ایجاد داعش و تسلط داعش بر بعضی از کشورهای منطقه رو به شکست بکشه و ناکام کنه ولی نیروهای مسلح ایران نه توانِ جنگ طولانی در خارج مرزهای ایران رو دارند و نه اجازه اش رو .
رفتنِ نیروی زمینی ایران به سوریه فقط با دستور و موافقت روسیه بود . علتش هم به توافق نرسیدن روسیه و آمریکا بر سر اوکراین بود . درنتیجه روسیه برای انتقام از انقلاب آمریکایی در اوکراین و تحریم‌های آمریکا ، تصمیم گرفت پروژه ی آمریکا و مزدورانش رو در سوریه و عراق به شکست بکشونه . اگر دستور و موافقت و حمایت روسیه نبود ، یک سرباز ایرانی هم نمی‌رفت سوریه . و اگر حمایت نیروی هوایی و نیروهای ویژه ی روسیه نبود ، ایران قدرت شکست دادنِ داعش رو نداشت . داعشی که با نقشه و اجازه و دستور و حمایت غرب و کمکِ کشورهای تحت سلطه ی غرب مثل عربستان و امارات به وجود اومد و قدرت گرفت .

◼️ سخنِ معروفِ کمتر از ۳ ماه دیگر پایان حکومت داعش در این کره ی خاکی ، بعد از اطمینان از کمک و همراهی روسیه گفته شد وگرنه نیروهای مسلح ایران به تنهایی توان و تجهیزات جنگ طولانی در خارج مرزها رو نداشته و ندارند .

◼️ ما همراه روسیه و چین نیستیم بلکه مثل کره ی شمالی فقط ابزاری در دست اونها هستیم برای فشار بر رقیبشون آمریکا و همراهانش (انگلیس و فرانسه و غیره ). درست مثل عربستان و امارات که ابزاری در دست آمریکا هستند .

◼️ این رو هم به یاد داشته باشید :

چین و روسیه برنامه دارند برای تبدیل کردن ایران به یک ابزار اتمی ضد آمریکا در این منطقه درست مثل کره ی شمالی در شرق آسیا که دست نشانده ی اتمیِ روسیه و چین هست علیه آمریکا و اهرمی بسیار قوی برای تهدید و فشار بر آمریکا در وقتِ لزوم .
برای روسیه و چین اصلاً مهم نیست که فقر در ایران از این هم بیشتر و بیشتر بشه و مثل مردم کره شمالی به فلاکت و بدبختی و فقری بیش از این بیافتیم . .

◼️ رژیم فعلی ایران هم مثل رژیم محمد رضا پهلوی و رژیم رضا شاه و رژیم‌های قاجاریان خوب می‌دونه نمیشه بدونِ بودن زیر سلطه ی یک ابر قدرت ماندگار بشه .
◼️ رژیم فعلی ایران ، روسیه و چین رو انتخاب کرده برای بودن زیر سلطه شون چون روسیه و چین کاری با مذهبی بودنِ رژیم و رعایت حجاب و رعایت حقوق بشر و حقوق اقلیت‌های دینی و زندانیان سیاسی و حقوق همجنسگرایان و اینها ندارند . با دشمنی با صهیونیستها هم کاری ندارند .
◼️ پس کاملاً مشخصه که رژیم فعلی ایران ، بازیچه بودن و ابزار بودن در دست چین و روسیه رو ترجیح میده به بازیچه بودن در دست آمریکا و انگلیس و غیره چون اونها رژیم مذهبی نمیخوان . زندانی سیاسی نمیخوان ، میخوان همه ی اقلیتهای دینی و مذهبی کاملاً آزاد باشند حتی شیطان پرستان . همجنسگرایی و ازدواجشون و فعالیتشون کاملاً آزاد باشه . الکل خوری آزاد باشه . پوشش و حجاب اجباری نباشه . و خیلی چیزهای دیگه .

پس رژیم ایران خوب می‌دونه آزادیش در زیر سلطه ی چین و روسیه بیشتر از زیر سلطه ی آمریکا هست .
رفاه و آسایش مردم هم هرگز اولویت این رژیم نبوده و نیست . بلکه بقای رژیم اولویت هست و هر چیزی فدا و فنا میشه برای این منظور .

◼️ در هر ۲ سلطه ی شرقی و یا غربی هم ثروت‌ها و درآمدهای کشورهای تحت سلطه رو غارت میکنند ولی زیر سلطه آمریکا ، وضعیت مالی بهتر از زیر سلطه ی چین و روسیه هست . یعنی پول ملی خیلی قویتر میشه . فقر خیلی کم میشه ولی کشور تبدیل میشه به یک کشور غرب زده ی حسابی . این شرطِ مهمِ غربیهاست برای بودن زیر سلطه ‌شون وگرنه با ناامنی و ترور و جنگ و تحریم و دشمنی و غیره میان به سراغمون مثل همین وضعیت فعلی .

◼️ خیلی حقایق دیگه هست که شاید وقتی دیگر گفته بشه .‌

آینه چون روی تو بنمود راست ، خود شکن ، آینه شکستن خطاست .

◼️ دست از خیال‌پردازی و خود بزرگ بینی و رجز خوانی برداریم و بیدار بشیم و درک کنیم که کجاییم و چه وضعی داریم
 
Similar threads

Similar threads

بالا