[ خانه‌های آینده در محاصره نمایشگرها ] عكــــس

عزيز خشمان

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
خانه‌های آینده در محاصره نمایشگرها + عکس





شرکت مایکروسافت اخیرا از یک آزمایشگاه مفهومی جدید در مورد شکل خانه‌ها و ادارات آینده رونمایی کرده که شامل نمایشگرهای بسیار بزرگ در تمام نقاط است.


این شرکت عظیم رایانه یک ویدئوی مفهومی را برای نمایش آزمایشگاه جدید تجسم خود ارائه کرده که امید دارد مشتریان از آن الهام بگیرند.

مفاهیم به نمایش درآمده شامل آشپرخانه‌هایی است که می‌تواند سبزیجات را تشخیص داده و میزی که چگونگی پخت آنها را آموزش می‌دهد. همچنین نمایشگرهای بزرگ به اندازه دیوار برای بازی و میزهایی که با لمس به شکل نمایشگرهای بزرگ در می‌آیند، از دیگر فناوریهای مفهومی مایکروسافت است.

این شرکت دلیل ساخت این آزمایشگاه را طبیعت متغیر فناوری خوانده است. استیو کلایتون از مایکروسافت اظهار کرد: در روزهای ابتدایی مایکروسافت، ماموریت ما قرار دادن یک رایانه شخصی بر روی هر میز و در هر خانه بود که در آن زمان هدف بلندپروازانه‌ای محسوب می‌شد. هنگامی که تغییرات چشمگیر فناوری در افق قرار دارند، تنها توصیف یک آینده ممکن کافی نیست، گاهی اوقات باید آنرا نشان داده و به مردم اجازه تجربه آنرا بدهید.

مایکروسافت پیش از این پروژه‌هایی مانند «خانه» را ایجاد کرده بود که یک اتاق پذیرایی معمولی را بازسازی می‌کرد. به گفته کلایتون، مرکز تجسم جدید که اخیرا افتتاح شده، بطور کل در مورد تصور چگونگی استفاده از فناوری برای ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر ساختن زندگی با شیوه‌های کوچک یا انقلابی است.




 
Similar threads

Similar threads

بالا