[ حمل و نقل عمومی ]كشف هیجان جدید در چشم انداز فراز قله Alberta

معمار_ایرانی

عضو جدید
كشف هیجان جدید در چشم انداز فراز قله Alberta گروه معماری Sturgess كانادا با طراحی یكی از پرهیجان ترین مكان های مخصوص پیاده روی عموم در منطقه Alberta كشور می تواند توریست های بی شماری را از كشورهای مختلف جهان به خود جذب كرده و به یكی از جذاب ترین مكان های توریستی در كانادا تبدیل شود.
گروه معماری Sturgess كانادا با طراحی یكی از پرهیجان ترین مكان های مخصوص پیاده روی عموم در منطقه Alberta كشور می تواند توریست های بی شماری را از كشورهای مختلف جهان به خود جذب كرده و به یكی از جذاب ترین مكان های توریستی در كانادا تبدیل شود.

این پروژه كه تا پایان سال 2011 میلادی به اتمام خواهد رسید از یك سطح باریك مدور تشكیل شده كه نیمی از آن بر بدنه كوه و نیمه دیگر آن از قله كوه Alberta به صورت معلق قرار گرفته است.

این سطح معلق از یك مسیر باریك پیاده روی برخوردار بوده كه بازدیدكنندگان با عبور از آن به نوعی برفراز یك دره بزرگ و عمیق گام بر می‌دارند.



این بازدیدكنندگان به عبور از این پیاده روی معلق به مكانی قدم می گذارند كه تا به حال تجریه آن را نداشته و می تواند حس اضطراب و حشت را در وجود آن ها زنده كند.



طراحی و معماری خارجی این پایده روی معلق در جین برخودرای از مقاومت و استحكام بسیار بالا، از ظرافت خاصی برخوردار بوده كه می تواهژند توجه هر بیننده خوش ذوقی را به خود جلب كند. حال با ورود به این محل هیجان انگیز، كشف جدید را در زندگی خواهید داشت كه كمتر با آن مواجه می شوید!









منبع: سایت خبری / تحلیلی معماری نیوز
 
بالا