[حمل ونقل عمومی ] بیانی نو از پیاده راهی سنتی

A.R.A.M.Del

عضو جدید
کاربر ممتاز



" O " یک ایده ی برازنده و ساده است, که در این طرح خود را به مثابه بازتفسیری قابل توجه از پل پیاده راهی سنتی به نمایش می گذارد. این پل چند وجهی دیدگاه های منحصر به فرد و متحول را در پیاده راه ارائه می دهد، و در فرم یک بیضی مسحور کننده که عابران رودخانه ی ایرول را فرا گرفته، به اوج خود می رسد. تولید رفتار دعوت کننده برای چمنزار سالفورد هدف اصلی این پروژه بود. ما یک فضای گذار جایی که ساختار مخاطب را در آغوش می گیرد، پیش بینی می کنیم.
این سازه, از این رو صرفاً برای دلایل عملکردی در نظر گرفته نشده است. من معمولاً لذت می برم از ایده یا نماد فرمی که در ذهن دارم, از آن جهت که به واسطه ی آن طرحی تولید می شود , که به یک لندمارک بدل خواهد شد. طول گردشگاه چوبی 67.5 متر است، و با یک چشم انداز تراس دار و یک کافه نشسته بر ساحل رودخانه ادغام شده است.
دو پایه ی بتنی لوله های عظیم فولاد جوش داده، بر روی یک سیستم خرپایی مستمر بدون قرارگیری در آب را تقویت می کند. کابل های معلق نور خورشید را در ال ای دی در طول روز جمع می کند، و بازتاب می دهد. و اجازه می دهد پل در شب بدرخشد, و به موجب این امر استفاده ی عموم را شدت بخشد.
















منبع:etood
 
بالا