حقایقی در مورد پیامبر (ص) حتما بخونید[ شق القمر ]

Rohallah.7

عضو جدید
حسب اخباری که از ناسا انتشار یافته، تصاویری از ماه وجود دارد که حاکی از وجود یک رشته صخره های تغییر شکل یافته درسطح ماه می باشد که تا عمق آن امتداد یافته و از نیمه دیگر آن برآمده و این دلیلیبر شکافته شدن ماه و پیوند دوباره آن در دورانی از حیات آن می باشد.

درروایات اسلامی آمده که کفار مکه از پیامبر اسلام (ص) تقاضا کردند برای صدق دعوی خودماه را به دو نیم بشکافد و به او قول دادند که اگر چنین نماید به دین اسلام و صدقگفتار او ایمان خواهند آورد... آن شب آسمان صاف و ماه به صورت کامل ( بدر) بود،پیامبر (ص) از خداوند خواست تا آنچه را که کفار مکه از او خواسته اند به آنها نشانبدهد تا ایمان بیاورند ...خداوند دعای پیامبرش را اجابت کرد ...و سپس ماه به دو نیمشکافته شد نیمی در کوه صفا و نیم دیگر در کوه قیقعان در مقابل آن قرار گرفت.

کفار مکه که در حال مشاهده این واقعه بودند گفتند که محمد (ص) ما را سحرکرده است، سپس گفتند ، اگر او ما را سحر کرده باشد نمی تواند همه مردم را سحر کند،ابوجهل گفت صبر کنید تا یکی از اهل بادیه بیاید و از او سئوال کنیم که آیا انشقاقماه را دیده است یا نه، اگر تایید کرد ایمان می آوریم و اگر نه معلوم می شود کهمحمد (ص) چشمان مارا سحر کرده است.

بالاخره یکی از اهالی بادیه به مکه آمدو این خبر را تصدیق کرد و آنگاه ابو جهل و مشرکان گفتند " این سحر مستمر است" وآنگاه این آیات مبارک نازل شد... "اقتربت الساعة وانشق القمر ..." باری این موضوعپایان یافت و مشرکان ایمان نیاوردند.

در یکی از نشستهای دکتر زغلول النجاردر یکی از دانشگاههای انگلیس، وی در خصوص معجزه شق القمر در صدر اسلام به دستپیامبر (ص) به عنوان یکی از معجزات پیامبر (ص) که توط ناسا به اثبات رسیده است صحبتمی کرد. در این میان یکی از حاضران که به اسلام خیلی توجه و اهتمام داشت به نام "داوود موسی بیتکوک " که در حال حاضر نیز رئیس حزب اسلامی بریتانیا است ماجرایمسلمان شدن خود را اینگونه نقل کرد:

هنگامی که می خواستم در مورد اسلامتحقیق کنم یکی از دوستانم ترجمه ای از قران کریم به زبان انگلیسی را به من هدیه کردو من نیز بطور اتفاقی آن را باز کردم و اتفاقا سوره قمر آمد. سپس شروع به خواندنکردم ....و ماه شکافته شد...وقتی به این جمله رسیدم از خود پرسیدم آیا واقعا ماهشکافته شده است؟؟! سپس با ناباوری کتاب را بسته و به کناری گذاشتم و از تحقیق درباره اسلام هم منصرف شدم. و دیگر سراغ آن کتاب هم نرفتم. روزی در مقابل تلویزیوننشسته بودم و طبق معمول شبکه بی بی سی را مشاهده می کردم ، برنامه ای بود که در آنمجری با سه نفر از دانشمندان ناسا متخصص در علوم فضایی مصاحبه داشت. موضوع برنامهجنگ ستارگان و صرف میلیاردها دلار در این راه و اعتراض به این موضوع بود. مجری بابیان اینکه صدها میلیون نفر در سراسر جهان از گرسنگی رنج می برند دانشمندان را موردانتقاد قرار داده بود و آنان هم با بیان مفید بودن این تحقیقات در مجالات کشاورزی وصنعت و غیره از این طرحها دفاع می کردند... مجری سپس سئوال دیگری را طرح می کندبااین مضمون که "شما در یکی از سفرهای خود به ماه حوالی 100 میلیارد دولار هزینهکردید و تنها خواسته اید که پرچم آمریکا را بر روی ماه نصب کنید...آیا این عاقلانهاست"؟؟! در جواب این گوینده دانشمند آمریکایی لب به سخن گشوده و می گوید که در آنسفر ، هدف ما مطالعه ترکیب داخلی ماه بوده که بدانیم چه تشابهاتی با زمین دارد و دراین زمینه به موضوع عجیبی برخورد کردیم که عبارت بود از یک کمر بندی از سنگها وصخره های تغییر شکل یافته که سطح کره ماه را به طرف عمق و به طرف سطح دیگر آنپوشانده بود و هنگامی که این اطلاعات را به زمین شناسان منتقل کردیم مایه شگفتیآنان شده و گفتند چنین چیزی امکان ندارد مگر آنکه ماه در مرحله ای از حیات خود بهدو نیم تقسیم شده و سپس دوباره جمع شده باشد و به شکل اول بازگشته باشد.و این نواراز صخره های تغییر شکل یافته نتیجه برخورد دو نیمه ماه در لحظه جمع شدن و به همپیوستن دو نیمه آن می باشد.
"داوود موسی بیتکوک " سپس می گوید: با شنیدن اینمطلب از جای خود پریدم و گفتم این معجزه ای است که در 1400 سال قبل به دست پیامبراسلام در قلب صحرا اتفاق افتاده و از عجایب روزگار این است که آمریکایی ها بایدمیلیاردها دلار خرج کنند تا آن را برای مسلمانان اثبات نمایند! بی شک این دین حق وحقیقت است...
به این ترتیب سوره قمر سبب اسلام آوردن این شخص شد ، پس از آنکهعاملی برای دوری او از اسلام شده بود و این خود از دیگر معجزات اسلاماست.

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Rohallah.7

عضو جدید
من از این که مسلمون هستم افتخار می کنم.

دوست دارم نظرتونو بدونم.دوستان
 

خردبین

عضو جدید
کاربر ممتاز
درموردمعجزه شق القمر دراین تاپیک توضیحاتی ارائه کردم: http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/222685-شـــــــــــق-الــــــــــقــــــــــــ-مـر
 

arash62

عضو جدید
همه هفتخار میکنیم به دینمون
ولی کاش به عملمون هم افتخار میکردیم!
 

Rohallah.7

عضو جدید
کاملا حق باشماست.
ای کاش وقتی به عقب نگاه میکنیم به اعمالمون هم افتخار کنیم ! ! ! !
 
بالا