جوان سازی پوست با میکرونیدلینگ

baranclinic

عضو جدید


جوان سازی پوست با میکرونیدلینگ

میکرونیدیلینگ یا جوان سازی پوست

جوان سازی پوست در مطب پوست و زیبایی باران در رشت : می توان گفت میکرونیدلینگ در کل یکی از “بهترین و طبیعی ترین” روش ها برای “جوان سازی و ترمیم پوست” می باشد.جوان سازی و ترمیم پوست با میکرونیدلینگ را در مطب پوست و زیبایی در رشت تجربه کنید.میکرونیدلینگ ،یک روش کم‌تهاجمی ‌و غیرجراحی برای جوان‌سازی پوست صورت است.


میکرونیدلینگ چیست و چه اثری دارد؟(قسمت اول)

میکرونیدلینگ (دستگاه جوان سازی پوست) که تاریخچه آن به زمان مصر باستان بر می گردد تعدادی سوزن بسیار ظریف و استریل با عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک (که براساس نوع پوست و هدف مورد نظر مشخص می گردد)، به طور همزمان وارد لایه دوم پوست (درم) می شوند. در این زمان سیستم ایمنی بدن فعال شده و سبب افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین و همچنین افزایش ضخامت لایه اول پوست(اپیدرم) می گردد.میکرونیدلینگ دستگاهی برای نیدلینگ پوست می باشد . از این روش هم به تنهایی و هم به عنوان مکمل روش های دیگر استفاده می شود .میکرونیدلینگ می تواند برای کل صورت یا قسمت های کوچکی از پوست، مانند اطراف بینی، بالا و پایین چشم ها و قسمت بالایی و پایینی لب، که با دستگاه های بزرگ نمی توان دسترسی پیدا کرد، کاربرد داشته باشد.


روش کار میکرونیدلینگدر حال حاضر میکرونیدلینگ یکی از بهترین روش های کلاژن سازی میباشد که با توجه به هزینه بسیار کم بسیار مورد توجه است.بهترین روش جوان سازی پوست (میکرونیدلینگ) را در مطب پوست و زیبایی در رشت تجربه کنید.در این روش با وسیله ای به نام درماپن یا درمالرولر منافذ و کانال های بسیار ریزی در پوست ایجاد می شود و پوست وادار به ساختن مقادیر بالای کلاژن می کند و البته اگر نقصی مانند اسکار آکنه یا اسکار سوختگی هم وجود داشته باشد این مشکل هم به بهترین نحو ممکن برطرف می گردد. استفاده همزمان از فاکتورهای رشد پلاکتی یا همان PRP بصورت تزریقی یا موضعی می تواند نتایج شگفت انگیز این درمان را افزایش دهد.

از میکرونیدلینگ (جوانسازی پوست) در چه مواردی استفاده می‌شود؟
آیا میکرونیدلینگ روش ایمنی است ؟
در ادامه مطلب : http://yon.ir/6Fdug

_____________________________________________________________________________________________________________

کلینیک پوست و زیبایی باران به عنوان مطب لیزر موهای زائد در رشت با بيش از 8 سال سابقه درخشان و رضايتمندي بالاي بيماران ، كليه خدمات پوست و مو و زيبايي از جمله ليزر موهاي زائد ، لاغري موضعي ، تزريق ژل و بوتاكس و پاكسازي پوست و جوان ماندن و ده ها خدمات ديگر با جديدترين وسايل و دستگاه ها با كيفيت هر چه بهتر در اين مركز را برای شما عزیزان انجام مي دهد.


 

Similar threads

بالا