جراحی و درمان های بیماری های لثه

dandan-1

عضو جدید

برش های بافت نرم در روش های سنتی توسط تیغ های جراحی انجام می شود که به دلیل خونریزی، کار را برای دندانپزشک شما سخت تر می کند. بعلاوه برش ها به دلیل نیاز به اعمال نیروی زیاد توسط دندانپزشک چندان دقیق نیستند و به راحتی نیز می توانند آلوده گردند و آلودگی را به عروق خونی منتقل نمایند. به همین سبب بسیاری از بیماران با سابقه بیماری های قلبی- عروقی، دیابت و ...، جهت انجام جراحی های دهان دچار مشکلات فراوانی می شوند. اما با استفاده از لیزر، برش های انجام شده کاملا استریل، کنترل شده و دقیق هستند. بدون کوچکترین خونریزی امکان انجام جراحی در محیطی تمیز با دیدی عالی را برای دندانپزشک فراهم می سازد. از دیگر مزایای جراحی توسط لیزر کاهش عوارض معمول پس از جراحی مانند درد، تورم، خونریزی و خونمردگی و همچنین ترمیم سریع زخم های پس از جراحی و عدم نیاز به بخیه می باشد. لیزر ها می توانند سرعت ترمیم بافت های آسیب دیده از جمله زخم ها یا محل برش های جراحی را تا چندین برابر افزایش دهندو بیماران بعد از گذشت یک روز پس از جراحی مشکلی در زمینه غذا خوردن نخواهند داشت. در مواردی که به دلایلی عصبی قطع یا فلج شده باشد نیز لیزر ها می توانند سبب ترمیم آن ها شوند. همچنین لیزرها می توانند در کاهش انواع درد های حاد و مزمن بسیار موثر باشند.
[h=2]پاکت تراپی (حذف بافت بیمار لثه([/h]لثه های بیمار و ملتهب به مرور زمان تحلیل میروند و اگر لثه ها درمان نشوند، سبب لقی و از بین رفتن دندان ها نیز می شود. به کمک لیزر، بدون نیاز به تیغ، بخیه بدون و درد و خونریزی، قسمت بیمار لثه برداشته می شود و کمک می کند تا بافت سریعتر التیام پیدا کرده و شروع به بازسازی کند. بیماران براحتی بعد از هرگونه جراحی با لیزر می توانند غذا بخورند در صورتی که در روش های سنتی باید تا مدتی پانسمان و بخیه را تحمل کرده و رژیم خاصی را رعایت کنند. کلینیک دندانپزشکی خانه لیزر با خدمات تخصصی و استفاده از روش های نوین درمانی در درمان بیماری های لثه سلامتی لثه های شما را بازخواهد گرداند
[h=2]برداشت جرم های لثه :[/h]در روش های سنتی از ابزار های دستی برای حذف جرم ها استفاده می شود که سطح صاف دندان را تخریب می کنند. لیزر های جدید می توانند بقایای جرم های زیر لثه ای را بدون آسیب به بافت های سالم به صورت کامل حذف نمایند. همچنین با استفاده از لیزر، دندانپزشک می تواند کلیه بافت های آلوده و باکتری ها را از زیر لثه های شما حذف کند و از بیماری های شدید لثه ای که باعث تحلیل لثه و استخوان فک شما می شود جلوگیری کند.
[h=2] Depigmentation از بین بردن بدرنگی و تیرگی لثه[/h]در برخی از افراد به صورت مادرزادی و یا براثر مصرف بیش از اندازه سیگار، لثه ها تیره می شوند. به کمک لیزر به آسانی در یک یا دو جلسه لکه های تیره لثه برداشته شده و لثه سالم و طبیعی جایگزین آن می شود.
 

Similar threads

بالا