جراحی زیبایی بینی چه فواید و ضررهایی دارد ؟

zibajarahi

عضو جدید
[h=2]جراحی زیبایی بینی چه فواید و ضررهایی دارد ؟[/h]





افراد زیادی با وجود اینکه شکل ظاهری آن ها زیبا می باشد اما باز به جراحی زیبایی بینی روی می آورند و تصمیم دارند با جراحی زیبایی بینی زندگی جدیدی را شروع کنند . جراحی زیبایی بینی یکی از متداول ترین جراحی ها در بین جراحی های زیبایی به شمار می رود که افراد زیادی خصوصا خانم ها به جراحی زیبایی بینی روی می آورند . جراحی زیبایی بینی هم همانند سایر جراحی های زیبایی معایبی دارد که اگر پزشک جراح خود رابه درستی انتخاب کنید که متبحر باشد می توانید ازمعایب جراحی زیبایی بینی کم کنید .نابر این توصیه می شود قبل از جراحی زیبایی بینی به توصیه های پزشک خود گوش کنید قبل از اینکه اقدامی در مورد جراحی زیبایی بینی انجام دهید . بعضی از بیماران دارای این مشکل هستند که آیا در جراحی زیبایی بینی جای بخیه در روی پره های بینی خواهد ماند یا خیر ؟کوچکی و اندازه بینی با مشورت پزشک و نیز تقاضای بیمار صورت می گیرد . می توان گفت در اگر پره های بینی بیمیار بزرگ باشد با جراحی زیبایی بینی برش هایی در پره بینی بیمار زده می شود و با تکنیکی که پزشک به کار می گیرد این پره ها کوچک می شود و در نهایت هر اندازه که پزشک جراح مهارت کافی داشته باشد احتمال اینکه جای بخیه نمایان باشد کمتر است . برای اینکه بعد از جراحی زیبایی بینی جای کبودی روی صورت کمتر شود می توانید تا 24 ساعت از کمپرس آب سرد استفاده کنید در این صورت می توانید تورم روی صورت خود را کاهش دهید .سوالات زیادی بعد ازجراحی زیبایی بینی برای فرد پیش می آید که آیا می وان از ایجاد گوشت اضافه در بینی جلوگیری کرد؟ بوجود آمدن گوشت اضافه بعد از جراحی زیبایی بینی به نوع پوست فرد و نیز تجربه پزشک جراح بستگی دارد و همچنین بعد ازجراحی زیبایی بینی مراقبت ها بسیار مهم می باشد و می توان گفت پره های بینی مهمترین قسمت در بینی فرد می باشد . جراحی زیبایی بینی در بینی های گوشتی کمی سخت تر از نوع دیگر بینی می باشد که پزشک جراح باید با دقت بیشتری این نوع جراحی را انجام دهد . جراحی زیبایی بینی محدودیت هایی نیز دارد . افرادی دارای بیماری های قلبی و ریوی هستند محدودیت هایی براتی انجام عمل جراحی زیبایی بینی دارند . متخصصان جراحی زیبایی بینی توصیه می کنند که بعد از عمل از چسب استفاده کنند به دلیل اینکه با این کار می توانند از تورم بینی جلوگیری کنند .

 

ayja

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
انسان اگه بجای جراحی نقاط آسیب دیده دیدگاه ها و نگرش ها و علایق و تعالی فکری و روحی , همه همتش این باشه که فک کنه بینیش مشکل خلقت داره و زیبا نیست و باید جراحی بشه, باید در سلامت عقلش شک کنیم.
مگر آنهایی که مشکل تنفسی یا طبی یا عوارض ناشی از حوادث طبیعی و یا جرح در تصادف داشته باشن که بنظرم جراحی خیلی میتونه کمک کنه.
 
بالا