جراحی تعویض مفصل زانو

drsoleymanha

عضو جدید
جراحی تعویض مفصل زانو

با ما همراه باشید تا در ادامه در مورد اینکه چه کسانی شامل جراحی تعویض مفصل زانو میگردند برای شما توضیح دهیم، و در آخر ویدیو کوتاهی که تجربه جراحی تعویض مفصل زانو است را برای شما تهیه کرده ایم.
زانو بزرگ‌ترین مفصل در بدن است. شما برای انجام بیشتر فعالیت‌های روزانه، به زانو یی سالم نیاز دارید. آرتروز، متداول‌ترین علت درد و ناپایداری در زانو است.پزشک متخصص شما به دلایل مختلفی به شما پیشنهاد انجام آرتروپلاستی زانو را می‌دهد.ما در قسمت دیگری از سایت به طور مفصل در مورد آرتروپلاسی صحبت کرده ایم و تمامی موارد مربوط به تعویض مفصل زانو بیان کرده ایم شما میتوانید با کلیک بر ” آرتروپلاسی” اطلاعات کاملتری را دریافت کنید.
اغلب افرادی که این جراحی برای آن‌ها سودمند است در حالت‌های زیر قرار دارند:


  1. سفتی و درد شدید در زانو که فعالیت‌های روزانه فرد شامل راه رفتن، بالا رفتن از پله، نشستن و بلند شدن از روی صندلی را با محدودیت مواجه کند. در این حالت، بیمار می‌تواند تنها مسافت بسیار کوتاهی را طی کند. در مسیرهای طولانی‌تر دچار درد شدید شده و به عصا یا واکر برای راه رفتن نیاز دارد.
  2. درد متوسط یا شدید در زانو هنگام استراحت که می‌تواند در روز یا حتی شب بیمار را آزار دهد.
  3. التهاب و تورم مزمن زانو که با استراحت و درمان دارویی برطرف نشود.
  4. عدم بهبود قابل ملاحظه بعد از درمان‌های مختلفی مانند مصرف داروهای ضد التهاب، تزریق کورتیزون، تزریق روان کننده، فیزیوتراپی یا جراحی‌های دیگر.
.
برای اطلاعات بیشتر با ما در لینک زیر همراه باشید.
http://yon.ir/GGWDi

دکتر مهران سلیمانها
متخصص ارتوپدی – فوق تخصص جراحی زانو دانشیار گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان عضو انجمن جراحان زانو و آسیب های ورزشی
 

Similar threads

بالا