جدید ترین بازی های جاوا

solo4

عضو جدید
The image file CyberlordsArcology_320x240 [www.MihanDownload.com].jar extension
The image file DespicableMeTheGamev1.0_360x640 [www.MihanDownload.com].jar extension
The image file disney_dogs_240x320 [www.MihanDownload.com].jar extension


The image file FortBoyard(240x320).jar extension
 

some1

عضو جدید
کاربر ممتاز


دانلود بازی فوق العاده زیبا و محبوب Gangstar City که توسط شرکت بازی سازی gameloft در نسخه های مختلف و جاوا عرضه شده است . شرایط شما در این بازی به گونه ای است که برادر شما نزد گروگان گیر هاست . شما باید تمام تلاش خود را انجام داده تا بتوانید موانع پیش روی خود را از بین ببرید و برادر خود را نجات دهید . شاید نجات دادن برادر شما باعث درگیری و جنگ در سطح شهر شود ! برای اینکه بتوانید سلاح تهیه نمایید احتیاج به پول و سرمایه دارید که با راهزنی و دزدی های مختلف می توانید این پول را بدست آورید . این بازی مخصوص گوشی های جاوا دارای رزولوشن ۴۸۰×۸۰۰ ، ۳۶۰×۶۴۰ و ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل می باشد که در قسمت ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .
http://dl.lorddownload.com/game/java/Gangstar city.rar


 

solo4

عضو جدید
Championship Racing 2013

Championship Racing 2013




انلود بازی فوق العاده زیبای Championship Racing 2013 که در این بازی شما برای قهرمانی راه بسیار دارید و باید پای خود را بر روی پدال گاز فشار دهید تا بتوانید قهرمان تمام میادین شوید . بازی مخصوص گوشی های دارای صفحه نمایش ۲۴۰×۳۲۰ و ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل به صورت جاوا می باشد که در قسمت ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://dl.lorddownload.com/game/java/Championship Racing 2013.rar

 

solo4

عضو جدید
Parking’s Rush

Parking’s Rush




دانلود بازی سرگرم کننده خارج کردن ماشین از پارکینگ شلوغ Parking’s Rush که به منظور این کار باید ماشین های دیگر را جابجا کنید تا بتوانید ماشین مورد نظر خود را از میان این ماشین ها به بیرون هدایت نمایید . این بازی که با فرمت جاوا برای گوشی های دارای رزولوشن صفحه نمایش ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل عرضه شده است ، را می توانید در قسمت ادامه ی مطلب سایت لرد دانلود دریافت نمایید .

http://dl.lorddownload.com/game/java/Parking's Rush.rar
 

solo4

عضو جدید
Fruit Ninja

Fruit Ninja



دانلود بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده Fruit Slice که بسیار شبیه بازی معروف و دوست داشتنی Fruit Ninja می باشد .گیم پلی بازی فوق العاده بوده و بازی را در چندین حالت مختلف می توانید بازی کنید . این بازی مخصوص گوشی های جاوا با روزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ بوده که در قسمت ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://dl.lorddownload.com/game/java/Fruit Slice.rar
 

solo4

عضو جدید
۱۹۴۳ Sky War

۱۹۴۳ Sky War



دانلود بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ۱۹۴۳ Sky War که شما باید با استفاده از هواپیمای در اختیار شما در جنگ جهانی دوم تیر اندازی نموده و دشمنان خود را حذف نمایید . در لحظات بحرانی و سخت باید بهترین سرعت عمل را داشته باشید . این بازی با فرمت جاوا برای گوشی های دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل عرضه شده است .

http://dl.lorddownload.com/game/java/1943 Sky War.rar
 

solo4

عضو جدید
Championship Karting 2012

Championship Karting 2012



بازی فوق العاده زیبا مسابقات کارتینگ Championship Karting 2012 که در این بازی باید در مسیر های مختلف و در پیست های مختلف به مسابقه بپردازید و برنده ی مسابقات خود شوید و امتیاز کسب کرده و وسیله ی خود را ارتقا دهید . این بازی مخصوص گوشی های جاوا دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ و ۲۲۰×۱۷۶ پیکسل می باشد که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .

http://dl.lorddownload.com/game/java/Championship Karting 2012.rar
 

solo4

عضو جدید
FIFA 2013

FIFA 2013



دانلود بازی فوق العاده زیبای فیفا ۲۰۱۳ که این بازی به تازگی توسط کمپانی EA Sport عرضه شده است . بازی FIFA 2013 با فرمت جاوا مخصوص گوشی های دارای رزولوشن تصویر ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل عرضه شده است که می توانید در سایت لرد دانلود در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید

http://dl.lorddownload.com/game/java/3D Lawn Darts.rar
 

solo4

عضو جدید
Lawn Darts

Lawn Darts



انلود بازی فوق العاده زیبا دارت به صورت ۳ بعدی Lawn Darts که یک بازی کلاسیک دارت را می توانید توسط آن در گوشی خود داشته باشید . این بازی دارای سطوح مختلف با درجه دشواری های مختلف می باشد . همچنین این بازی دارای قابلیت بازی چند نفره با استفاده از بلوتوث را دارا می باشد . این بازی مخصوص گوشی های جاوا دارای رزولوشن ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل می باشد.

http://dl.lorddownload.com/game/java/3D Lawn Darts.rar
 

solo4

عضو جدید



پسورد فايل : www.yekmobile.com

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/file/E/e21/jewel-tower-deluxe_www.yekmobile.com.zip
 

solo4

عضو جدید


پسورد فايل : www.yekmobile.com

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/file/E/e1/racing_masters_2012_www.yekmobile.com.zip
 

Similar threads

بالا