reza_esi13
عضو جدید
سلام
موضوعي كه مي خواهم بيان كنم چند وقتي است من را به خودم مشغول كرده كه دخترم ازم پرسيد ، بابا كيسه هوا براي همه خودرو ها خيلي خوب ميشه اگه قرار بدهند...درسته؟
وقتي اين موضوع را با يكديگر به مشورت گذاشتيم ، به اين فكر افتادم كه : جان انسان ها ( مردم ايران ) مهمتر است يا توليد خودرو هاي بي كيفيت داخلي؟
چرا ما خودرو هاي با كيفيت وارد نكنيم كه در عوض آمار تصادفات و كشته ها ما بالا نباشد؟
چرا خودرو هايي وارد نكنيم كه كيسه هوا داشته باشند ، ضريب اطمينان بالاي 1 داشته باشند، تا جان مردم ايران در خطر نباشد؟
چرا ما بايد به توليد خودرو داخلي كه فقط copy و paste شده و بدون هيچ ايمني و استانداردي بپردازيم؟
چرا قيمت تمام شده خودرو وارداتي در مقايسه با خودرو هاي توليد داخل خيلي پايين تر مي باشد.( البته با باز گذاشتن گمركات)
چرا مهندسان مكانيك در خودرو سازي هاي داخلي جاي هيچ مانوري ندارند؟ (آيا استخدامي هم اين شركت ها دارند)
چرا مديريت اكثر بخش هاي صنعتي كلان شهر هاي اروپايي و آمريكايي را ايرانيان بر عهده دارند ، در حالي كه در ايران جاي هيچ پيشرفتي برايشان باز نشده؟
چرا خودرو سازي ايران دنبال تغيير و تحول و استفاده از تفكرات دانشمندان جوان ايراني نيست؟
لااقل بگذارند خودروي خارجي وارد كشور شود تا آمار كشته هاي ما كمتر بشه و به طبع اين موضوع شركت هاي توليد داخل را مجبور به بالا بردن كيفيت محصولات خود مي كند...
ما چرا اين حرف ها را به شعار بودن نگاه مي كنيم ، در حالي كه عمل كردن به اين موضوع خيلي راحت مي باشد...
فقط حرف من اين شد :
" چرا جان مردم ايران را با كيفيت خودرو هاي توليدي خود به خطر مي اندازند و ما حق داريم خودرويي را انتخاب كنيم كه ايمني جان ما را بالا ببرد "
.
.
.
دوست دارم دوستان نظر كارشناسي در اين مورد بيان كنند و اين حقي كه بنده بيان مي كنم را تاييد و يا رد كنند. البته حق گرفتني است...ان شالله
موضوعي كه مي خواهم بيان كنم چند وقتي است من را به خودم مشغول كرده كه دخترم ازم پرسيد ، بابا كيسه هوا براي همه خودرو ها خيلي خوب ميشه اگه قرار بدهند...درسته؟
وقتي اين موضوع را با يكديگر به مشورت گذاشتيم ، به اين فكر افتادم كه : جان انسان ها ( مردم ايران ) مهمتر است يا توليد خودرو هاي بي كيفيت داخلي؟
چرا ما خودرو هاي با كيفيت وارد نكنيم كه در عوض آمار تصادفات و كشته ها ما بالا نباشد؟
چرا خودرو هايي وارد نكنيم كه كيسه هوا داشته باشند ، ضريب اطمينان بالاي 1 داشته باشند، تا جان مردم ايران در خطر نباشد؟
چرا ما بايد به توليد خودرو داخلي كه فقط copy و paste شده و بدون هيچ ايمني و استانداردي بپردازيم؟
چرا قيمت تمام شده خودرو وارداتي در مقايسه با خودرو هاي توليد داخل خيلي پايين تر مي باشد.( البته با باز گذاشتن گمركات)
چرا مهندسان مكانيك در خودرو سازي هاي داخلي جاي هيچ مانوري ندارند؟ (آيا استخدامي هم اين شركت ها دارند)
چرا مديريت اكثر بخش هاي صنعتي كلان شهر هاي اروپايي و آمريكايي را ايرانيان بر عهده دارند ، در حالي كه در ايران جاي هيچ پيشرفتي برايشان باز نشده؟
چرا خودرو سازي ايران دنبال تغيير و تحول و استفاده از تفكرات دانشمندان جوان ايراني نيست؟
لااقل بگذارند خودروي خارجي وارد كشور شود تا آمار كشته هاي ما كمتر بشه و به طبع اين موضوع شركت هاي توليد داخل را مجبور به بالا بردن كيفيت محصولات خود مي كند...
ما چرا اين حرف ها را به شعار بودن نگاه مي كنيم ، در حالي كه عمل كردن به اين موضوع خيلي راحت مي باشد...
فقط حرف من اين شد :
" چرا جان مردم ايران را با كيفيت خودرو هاي توليدي خود به خطر مي اندازند و ما حق داريم خودرويي را انتخاب كنيم كه ايمني جان ما را بالا ببرد "
.
.
.
دوست دارم دوستان نظر كارشناسي در اين مورد بيان كنند و اين حقي كه بنده بيان مي كنم را تاييد و يا رد كنند. البته حق گرفتني است...ان شالله