[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل

[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل


  • مجموع رای دهندگان
    24
  • نظرسنجی بسته .

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود دراماتیک هلند در دقایق پایانی/ تیم شایسته مکزیک هم حذف شد

صعود دراماتیک هلند در دقایق پایانی/ تیم شایسته مکزیک هم حذف شد

تیم‌های ملی مکزیک و هلند از ساعت 20:30 امروز (یکشنبه) برای برگزاری دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2014در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالتزا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 2 بر یک به سود هلند به پایان رسید. گل‌های این بازی را سانتوس (48) برای مکزیک و اسنایدر(88)، هونتلار (3+90 پنالتی) برای هلند به ثمر رساندند.

دو تیم در نیمه نخست بازی تقریبا متعادلی به نمایش گذاشتند. مکزیکی‌ها در اواسط این نیمه با ضربه کارلوس سالسیدو خطرناک ظاهر شدند و هلند نیز سه دقیقه بعد (دقیقه 26) با ضربه فان پرسی جواب این حمله مکزیکی‌ها را داد.

در دقایق پایانی نیمه نخست آرین روبن در محوطه جریمه مکزیک سرنگون شد اما داور مسابقه به اشتباه این صحنه را پنالتی تشخیص نداد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

مکزیک در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت. تنها سه دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که جیووانی دوس‌سانتوس با شوتی مهار نشدنی دروازه هلند را فروریخت تا ال‌تری از حریف خود جلو بیفتد. هلندی‌ها پس از این گل روی دروازه مکزیک خیمه زدند و حملات پی‌درپی را ایجاد کردند که درخشش اوچوآ و مدافعان مکزیک مهاجمان هلند را ناکام گذاشت.

فان خال در دقایق پایانی که تیمش را حذف شده می‌دید هونتلار را به جای فان پرسی به زمین مسابقه فرستاد اما حضور این مهاجم بلند قامت نیز سودی برای لاله‌های نارنجی نداشت.

مکزیکی ها آماده برگزاری جشن صعود بودند که وسلی اسنایدر روی یک توپ برگشتی از یک ضربه کرنر قفل دروازه مکزیک را با شوتی محکم و روی پا باز کرد و امید را به اردوگاه نارنجی برگرداند.

اما این پایان کار نبود. آرین روبن در دقایق پایانی باز هم در محوطه جریمه سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را اعلام کرد. مارکز با روبن برخورد داشت اما زیرکی روبن روی رای داور بسیار تاثیرگذار بود.

کلاوس یان هونتلار موفق شد بر خلاف جهت دروازه‌بان این توپ را به گل دوم هلند تبدیل کند تا این دیدار با برتری دراماتیک 2 بر یک نماینده اروپا به پایان برسد.





اوچو‌آ، دروازه‌بان تیم ملی مکزیک با وجود دریافت 2 گل به دلیل گرفتن فرصت‌های گلزنی از بازیکنان حریف به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

هلند در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با برنده دیدار کاستاریکا و یونان که ساعت 00:30 بامداد دوشنبه برگزار می شود بازی خواهد کرد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فورلان: از تیم ملی خداحافظی نمی‌کنم

فورلان: از تیم ملی خداحافظی نمی‌کنم

دیگو فورلان مهاجم ۳۵ ساله تیم ملی اروگوئه درباره خداحافظی از تیم ملی این کشور گفت:‌ می خواهم به فوتبال بازی کردن ادامه بدهم . هنوز از بازی کردن لذت می‌برم. درست است که تیم ملی اروگوئه باید تغییر نسل دهد و بازیکنان جوان وارد تیم شوند، اما دوست دارم تا جایی که ممکن است به تیم ملی کشورم کمک کنم.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فیفا بابت این داوران شرمنده باشد

فیفا بابت این داوران شرمنده باشد

میگوئل هررا سرمربی عصبانی و دلخور تیم ملی فوتبال مکزیک در نشست خبری خود تصریح کرد: گفته اند علیه داوری چیزی نگویم تا جریمه نشوم، ایرادی ندارد فیفا مرا هم جریمه کند، جریمه ای مثل محرومیت مسخره سوارس.

هررا که به شدت عصبانی بود و کاری با سوال خبرنگاران نداشت در ادامه حرف هایش گفت: همه چیز علیه مکزیک بود و داور یک پنالتی بسیار واضح را برای ما نگرفت و یک فریب تاریخی از روبن خورد و برای هلندی ها اعلام پنالتی کرد. برای فیفا با این داوران متاسفم.

هررا از بازی مردانش تشکر کرد و گفت: مردم مکزیک ما را ببخشند اما بدانند که ما حریف هلند شدیم و حریف فیفا نه.

 

Lamister-iran

کاربر بیش فعال
کاربر ممتاز

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
عذرخواهی روبن به خاطر تمارض

عذرخواهی روبن به خاطر تمارض

آرین روبن در وقت‌های تلف شده در محوطه جریمه مکزیک پس از برخورد با رافائل مارکز روی زمین افتاد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. روبن پس از این دیدار به NOS گفت: باید عذرخواهی کنم. خطای آخر در محوطه جریمه پنالتی بود اما در نیمه نخست خودم را روی زمین انداختم. نباید آن کارها را انجام می‌دادم.

روبن در مورد اینکه خودش پنالتی را نزد نیز گفت: هر بار که پنالتی می‌شد احساس راحتی میکردم وقتی می‌خواستم ضربه را بزنم اما این بار روی من خطا شده بود و احساس می‌کردم هونتلار برای زدن پنالتی مناسب‌تر است. او شایسته زدن پنالتی بود. نزدیک بود از هیجان گریه کنم. همه در کنار هم جنگیدیم. احساس غرور می‌کنم.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ژاپن

سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ژاپن

همانطور که پیش بینی می‌شد مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن بعد از ناکامی در رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل تغییراتی را در کادر فنی تیم ملی این کشور ایجاد کردند. بر این اساس زاکرونی ایتالیایی از کار برکنار و خاویر آگیره به عنوان سرمربی جدید ژاپنی‌ها معرفی شده است.




بر اساس اعلام منابع اسپانیایی آگیره مکزیکی که هدایت تیم اسپانیول را بر عهده داشت به مدت چهار سال سرمربی تیم ملی ژاپن خواهد بود. آگیره در جام جهانی 2010 سرمربی تیم ملی مکزیک بود.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود تاریخی کاستاریکا به جمع 8 تیم/ یونان قربانی ضربات مرگبار پنالتی

صعود تاریخی کاستاریکا به جمع 8 تیم/ یونان قربانی ضربات مرگبار پنالتی

دو تیم فوتبال کاستاریکا و یونان از 30 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) در ورزشگاه پرنامبوکوی شهر رسیف به مصاف هم رفتند تا برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام بیستم تلاش کنند. وقت‌های قانونی و اضافی این بازی با گل‌های روئیز (52) برای کاستاریکا و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس (1+90) با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نهایت کاستاریکا در ضربات پنالتی 5 بر 3 و در مجموع 6 بر 4 یونان را شکست داد و حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی شد.

در نیمه اول هر دو تیم با احتیاط کار را دنبال می‌کردند و سعی داشتند از معدود موقعیت‌هایشان برای گلزنی استفاده کنند اما تلاش‌شان بی‌نتیجه بود و در نهایت نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم این کاستاریکا بود که در دقیقه 52 به گل دست پیدا کرد. کاستاریکایی‌ها که از جناح چپ دروازه یونان دست به حمله زده بودند در نهایت پشت محوطه جریمه برایان روئیز را صاحب توپ کردند و مهاجم شماره 10 سفیدپوشان دروازه یونان را فرو ریخت.

دریافت کارت زرد دوم دوئارتو در دقیقه 66 و اخراج بازیکن کاستاریکا، این فرصت را به یونانی‌ها داد تا با داشتن یک بازیکن بیشتر، به فکر جبران بیفتند که این اتفاق در دقیقه 1+90 رخ داد و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای دنبال شود.

در دو نیمه وقت اضافه هم توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا اینکه سرنوشت برنده این بازی به ضربات پنالتی بکشد.

کاستاریکا در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 3 و در مجموع با نتیجه 6 بر 4 از سد یونان گذشت و برای نخستین بار در طول تاریخ خود به جمع 8 تیم پایانی رقابتهای جام جهانی راه پیدا کرد و حریف هلند در مرحله یک چهارم نهایی شد.





ناواس، دروازه‌بان تیم کاستاریکا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در طول 120 حضورش 50 پاس داد و در پایان با گرفتن یک پنالتی توانست تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی برساند.



 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
هافبک هلند بازی بعدی را از دست داد

هافبک هلند بازی بعدی را از دست داد

هافبک تیم میلان ایتالیا در پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیمش برابر مکزیک تنها ۹ دقیقه پس از شروع مسابقه زمین بازی را به دلیل درد از ناحیه ران ترک کرد.

لوئیز فن‌خال،‌ سرمربی هلند درباره وضعیت دی‌یونگ و احتمال حضورش در بازی برابر کاستاریکا اظهار داشت: دی‌یونگ دچار کشیدگی مختصری از ناحیه کشاله ران شده است و من مجبور شدم که او را تعویض کنم. نمی‌دانم که آیا او برای مرحله یک چهارم نهایی آماده خواهد بود یا خیر اما حقیقت این است که بعید می‌دانم او بتواند خودش را به این بازی برساند.

فن‌خال افزود: دی‌یونگ یکی از مهمترین بازیکنان من است و به همین دلیل نبود او در بازی بعد می‌تواند ضربه سنگینی به ما بزند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
هشت کشته در جشن هواداران کلمبیا

هشت کشته در جشن هواداران کلمبیا

جشن صعود کلمبیا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی پس از پیروزی ۲-۰ مقابل اروگوئه در بوگوتا به قیمت جان هشت انسان تمام شد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
استقبال از بازیکنان کره‌جنوبی با پرتاب آبنبات

استقبال از بازیکنان کره‌جنوبی با پرتاب آبنبات

هواداران فوتبال در کره‌جنوبی امروز خشم خود را در بازگشت ملی‌پوشان کشورشان از جام‌جهانی اعلام کردند.

کره‌جنوبی در فرودگاه بین‌المللی اینچئون با حضور چندین رسانه و گروهی از هواداران روبرو شد که برخی از هواداران با عصبانیت به سمت بازیکنان آبنبات پرتاب می‌کردند. در کره‌جنوبی گفتن جمله «آب نبات بخور» نوعی توهین تلقی می‌شود.

کره‌جنوبی نتوانست در برزیل در هیچ یک از دیدارهای خود به پیروزی برسد و با تنها یک امتیاز در قعر گروه H جای گرفت. این تیم با یک تساوی و تفاضل گل منفی سه برزیل را ترک کرد.

هونگ میونگ بو، سرمربی کره‌جنوبی در فرودگاه با وجود شایعاتی در خصوص استعفایش از هدایت تیم ملی از صحبت در خصوص آینده خود امتناع کرد.

وی اظهار داشت: سفر طولانی برای بازگشت به خانه داشته‌ایم و خسته هستم. فکرهایی درباره آینده‌ام کرده‌ام اما تصمیم‌گیری سخت است.

سرمربی 45 ساله کره‌جنوبی که سال گذشته هدایت این تیم را در دست گرفت، مسئولیت ناکامی تیمش در جام‌جهانی را بر عهده گرفت و اظهار داشت: متأسفم که نتوانستیم عشق و حمایت مردم را در جام‌جهانی پاسخ بدهیم. این کم‌کاری من بود که نتوانستیم نتایج مطلوب را به دست آوریم اما بازیکنانم همگی آینده درخشانی دارند.

 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
چيني‌ها از گاز سوارز استفاده کرده و يک درباز کن ساخته اند. فروش آن در شانگ‌هاي، تائوبائو، اي‌بي و ... شروع شده و قيمتش حدود 1.6 دلار است. :D


 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
نا امیدی برزیلی‌ها از موفقیت تیم ملی

نا امیدی برزیلی‌ها از موفقیت تیم ملی

بازی نامطلوب سلسائو (برزیل) در مرحله یک هشتم نهایی مقابل شیلی باعث ناراحتی هواداران شده است. پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی و اضافه و تعیین سرنوشت بازی در ضربات پنالتی که برزیل عاقبت برنده شد باور عمومی بر این است زردپوشان به فینال نخواهند رسید.

در همین ارتباط روزنامه برزیالیانس چاپ ریودوژانیرو در مدت دو روز گذشته از طریق سایت خود اقدام به نظرخواهی از دوستداران سلسائو در ارتباط با بحث رسیدن به بازی نهایی و قهرمانی جام کرده است.

طبق این نظرخواهی که در آن حدود 7 هزار و 800 نفر شرکت کرده‌اند 61 درصد به ناکامی احتمالی تیم میزبان رای داده‌اند و در نقطه مقابل 39 درصد نیز برای تیم کشور خود شانس قهرمانی قائل شدند.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
فحاشی رئیس جمهور اروگوئه به سران فیفا

فحاشی رئیس جمهور اروگوئه به سران فیفا

رئیس جمهور اروگوئه که از محرومیت چهار ماهه سوارز به خاطر گاز گرفتن شانه کیه لینی عصبی به نظر می رسید ، با لحنی نامناسب در مورد سران فیفا صحبت کرد.

در مراسم استقبال از تیم ملی اروگوئه یک خبرنگار از موخیکا در مورد محرومیت سوارز پرسید که رئیس جمهور این کشور خطاب به سران فیفا فحاشی کرد.

زمانی که خبرنگار از او پرسید که آیا اجازه انتشار ویدئوی این صحبت ها را دارد، او با خونسردی گفت:" فیفا حق محرومیت را دارد اما نه چنین محرومیت نژاد پرستانه ای."














یادش رفت بگه بربریت!!!!
بابا بی خیال ، اصن تقصیر من بود...:cool:
پس فردا فیلمم میسازن....
 

hesam72

عضو جدید
در کره‌جنوبی گفتن جمله «آب نبات بخور» نوعی توهین تلقی می‌شود.


[/QUOTE]

ولی تو ایران گفتن جمله ..... بخور هم نوعی توهین تلقی نمیشود!!!;)
 

m@hboubeh

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اجازه مربیان فوتبال برای فعالیت خصوصی فوتبالیست‌ها در جام‌جهانی

اجازه مربیان فوتبال برای فعالیت خصوصی فوتبالیست‌ها در جام‌جهانی

جام جهانی فوتبال به نیمه راه خود رسیده است. مسابقاتی که از ۱۲ ژوئن شروع شده و تا ۱۳ جولای ادامه خواهد داشت. روزنامه «موندو دپورتیوو» اسپانیا به یک موضوع حاشیه ای جالب در جریان جام جهانی پرداخته است؛ زندگی خصوصی بازیکنان حاضر در این جام.
به گزارش آی‌اسپورت، زندگی خصوصی بازیکنان حاضر در این جام که بعضا تا ۴۰ روز باید در اردوهای تیم ملی بمانند تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی مربیان حاضر در این جام شده است.





برخی از مربیان به بازیکنان خود اجازه این کار را داده اند و برخی هم خیر. به طور مثال اوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی برزیل به بازیکنان خود این اجازه را داده است که روزهای استراحت خود را در کنار همسر یا نامزد خود حضور داشته باشند.






دل‌بوسکه و یواخیم لو به بازیکنان خود در طول رقابت‌ها برای چند ساعت اجازه فعالیت جنسی می‌دادند که البته روز قبل از مسابقه، این کار ممنوع بود.





جالب اینکه مربیان تیم های آمریکا، استرالیا، ایتالیا، انگلیس، سوئیس، هلند و اروگوئه هیچ‌گونه ممنوعیتی برای بازیکنان خود در این زمینه ایجاد نکردند.

همچنین هستند مربیانی که یک سری محدودیت های عجیب برای بازیکنان خود در زمینه فعالیت جنسی ایجاد کرده اند.
به طور مثال سرمربی نیجریه فقط به برخی از بازیکنان خود اجازه این کار را داده است.
دیدیه دشان سرمربی فرانسه نیز در هفته، یک روز را برای بازیکنان خود در نظر گرفته که بتوانند به امور جنسی خود بپردازند. او در این مورد گفته: “نمی خواهم بازیکنان من تصور کنند که در اردو، ایزوله شده اند.”



برخی از مربیان نیز به گونه ای دیگر عمل کردند. مثلا مارک ویلموتس سرمربی بلژیک به بازیکنان خود گفته است که در صورت رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام جهانی اجازه می دهد همسر یا نامزد خود را به اردوی تیم بیاورند. بلژیک در صورت برتری بر آمریکا در یک هشتم با برنده آرزانتین و سوئیس در یک چهارم روبرو خواهد شد.



سرمربی کاستاریکا نیز در صورت صعود این تیم به یک هشتم اجازه این کار را صادر می کرد.
اما میگل اررا سرمربی مکزیک اعلام کرده که هیچ فوتبالیسیتی، ۴۰ روز بدون داشتن فعالیت جنسی نمی میرد و هرگونه اقدام جنسی را ممنوع کرده است.
سال گذشته جاناتان دوس سانتوس در اردوی زیر ۲۲ ساله‌های این کشور اقدامات خلاف قوانین کرده بود که جنجال زیادی را در پی داشت.
همچنین سرمربیان بوسنی، روسیه و شیلی نیز عقیده ای همچون مربی مکزیک دارند.











در مورد تیم فوتبال ایران نیز اطلاعاتی در دست نیست !
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
** آیا می دانید؟

- دو تیم فرانسه و نیجریه پیش از این فقط یک بار با هم بازی کرده اند. در این بازی که در سال ۲۰۰۹ برگزار شد عقاب ها با نتیجه ۱ بر صفر به پیروزی رسیدند.

- فرانسه از سه بازی جام جهانی خود در مقابل کشورهای آفریقایی دو مرتبه بازنده شده است. این دیدارها در مقابل سنگال در سال ۲۰۰۲ و در برابر آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ بود. فرانسه در بین این دو بازی نیز توگو را شکست داده است.

- نیجریه در تمام ۱۰ بازی های قبلی خود در جام جهانی مقابل تیم های اروپایی به جز یک مسابقه، یک گل به ثمر رسانده است.

- عقاب ها در تلاش هستند تا بعد از کامرون، سنگال و غنا، چهارمین تیم آفریقایی باشند که در جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.

- نیجریه در یازده دیدار قبلی خود در جام جهانی فقط یک بار به پیروزی رسیده است.

- نیجریه در هر دو بازی قبلی خود در دور دوم جام جهانی شکست خورده است. این تیم ابتدا در دور حذفی جام جهانی ۱۹۹۴ با نتیجه ۲ بر یک به ایتالیا باخت و سپس در جام جهانی ۱۹۹۸ با نتیجه ۴ بر یک مغلوب دانمارک شد.

- تمام گل های فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۴ از داخل محوطه جریمه زده شده است.

- فرانسه در سه مسابقه قبلی خود در دور دوم جام جهانی به پیروزی رسیده است. این تیم ابتدا در جام جهانی ۱۹۸۶ با نتیجه دو بر صفر ایتالیا را شکست داد. سپس در جام جهانی ۱۹۹۸ یک بر صفر برابر پاراگوئه به برتری رسید و در نهایت در جام جهانی ۲۰۰۶ با نتیجه ۳ بر ۱ اسپانیا را مغلوب کرد.

- فرانسه با ۵۰ شوت، بیش از هر تیم دیگری در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ شوت به سمت دروازه حریفان داشته است.

- وینسنت انیاما، دروازه بان نیجریه، که در تیم لیل بازی می کند بیشتر از هر دروازه بان دیگری در فصل گذشته لیگ دسته یک فرانسه توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

- فرانسه در پنج دوره گذشته که موفق به صعود به دور حذفی جام جهانی شده است، تا نیمه نهایی بالا رفته است.

- کریم بنزما، در ۹ بازی آخر خود در تیم ملی فوتبال فرانسه ۹ گل به ثمر رسانده است که سه گل آن در سه بازی اخیر وی در جام جهانی بوده است.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
مانچینی سرمربی ایتالیا نمی‌شود

مانچینی سرمربی ایتالیا نمی‌شود

مربی سابق گالاتاسرای یکی از گزینه‌های اصلی هدایت آتزوری در راه حضور در رقابت‌های یورو 2016 بود اما روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در شماره جدید خود به این نکته اشاره کرده که مانچینی علاقه‌ای برای حضور در دنیای فوتبال ملی ندارد و می‌خواهد تا همچنان هدایت تیم‌های باشگاهی را بر عهده داشته باشد.

به نظر می‌رسد اعلام این خبر شانس مربیانی چون لوچیانو اسپالتی و ماسیمیلیانو آلگری را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی ایتالیا بیش از پیش افزایش دهد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
ترکیب احتمالی آلمان‌ مقابل الجزایر

ترکیب احتمالی آلمان‌ مقابل الجزایر

در شرایطی که روز گذشته اکثر رسانه‌های آلمانی از حضور سامی خدیرا به جای باستین شواین اشتایگر در ترکیب ژرمن‌ها در بازی امشب گزارش کردند، نشریه کیکر این کشور دوشنبه(امروز) گزارش کرد باستین شواین اشتایگر همچنان در ترکیب خواهد بود و سامی خدیرا روی نیمکت خواهد نشست. مطابق اعلام این نشریه یواخیم لو، سرمربی ژرمن‌ها که در بازی با آمریکا به خدیرا استراحت داد و «شواینی»‌ را در ارنج اصلی خود قرار داد،‌ نسبت به توانایی‌های ستاره مونیخی اطمینان دارد و می‌خواهد در کنار فیلیپ لام، ‌تونی کروس و مسعود اوزیل، خط میانی‌اش را برای این رویارویی شکل دهد.
این مصاف ساعت 30 دقیقه بامداد سه‌شنبه در پورتو آلگره آغاز خواهد شد.

کیکر ترکیب احتمالی آلمان‌ها را در این مصاف چنین اعلام کرده است:



دروازه‌بان
: مانوئل نویر

خط دفاع: جروم بواتنگ،‌ پرمرته‌ساکر،‌ ماتس هوملس، بندیکت هوودس
خط میانی: فلیپ لام،‌ باستین‌شواین‌اشتایگر، تونی کروس، مسعود اوزیل
خط حمله:‌ ماریو گوتسه، توماس مولر
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
** آیا می دانید؟

- دو تیم فرانسه و نیجریه پیش از این فقط یک بار با هم بازی کرده اند. در این بازی که در سال ۲۰۰۹ برگزار شد عقاب ها با نتیجه ۱ بر صفر به پیروزی رسیدند.

- فرانسه از سه بازی جام جهانی خود در مقابل کشورهای آفریقایی دو مرتبه بازنده شده است. این دیدارها در مقابل سنگال در سال ۲۰۰۲ و در برابر آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰ بود. فرانسه در بین این دو بازی نیز توگو را شکست داده است.

- نیجریه در تمام ۱۰ بازی های قبلی خود در جام جهانی مقابل تیم های اروپایی به جز یک مسابقه، یک گل به ثمر رسانده است.

- عقاب ها در تلاش هستند تا بعد از کامرون، سنگال و غنا، چهارمین تیم آفریقایی باشند که در جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.

- نیجریه در یازده دیدار قبلی خود در جام جهانی فقط یک بار به پیروزی رسیده است.

- نیجریه در هر دو بازی قبلی خود در دور دوم جام جهانی شکست خورده است. این تیم ابتدا در دور حذفی جام جهانی ۱۹۹۴ با نتیجه ۲ بر یک به ایتالیا باخت و سپس در جام جهانی ۱۹۹۸ با نتیجه ۴ بر یک مغلوب دانمارک شد.

- تمام گل های فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۴ از داخل محوطه جریمه زده شده است.

- فرانسه در سه مسابقه قبلی خود در دور دوم جام جهانی به پیروزی رسیده است. این تیم ابتدا در جام جهانی ۱۹۸۶ با نتیجه دو بر صفر ایتالیا را شکست داد. سپس در جام جهانی ۱۹۹۸ یک بر صفر برابر پاراگوئه به برتری رسید و در نهایت در جام جهانی ۲۰۰۶ با نتیجه ۳ بر ۱ اسپانیا را مغلوب کرد.

- فرانسه با ۵۰ شوت، بیش از هر تیم دیگری در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ شوت به سمت دروازه حریفان داشته است.

- وینسنت انیاما، دروازه بان نیجریه، که در تیم لیل بازی می کند بیشتر از هر دروازه بان دیگری در فصل گذشته لیگ دسته یک فرانسه توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

- فرانسه در پنج دوره گذشته که موفق به صعود به دور حذفی جام جهانی شده است، تا نیمه نهایی بالا رفته است.

- کریم بنزما، در ۹ بازی آخر خود در تیم ملی فوتبال فرانسه ۹ گل به ثمر رسانده است که سه گل آن در سه بازی اخیر وی در جام جهانی بوده است.

آیا می دونی آلمان و الجزایر تا حالا 2 بار با هم بازی کردن و هر دو بار رو الجزایر بردِ
اون دیدار تاریخی ای 1982.
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
[h=2]يک هنرمند با استفاده از مجسمه هاي کوچک برخي صحنه هاي جام جهاني را بازسازي کرده است.[/h]
















 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
اقدام جالب یک هوادار فوتبال در مکزیک

اقدام جالب یک هوادار فوتبال در مکزیک

"گیلرمو اوچوآ" دروازه‌بان تیم ملی مکزیک در جام جهانی بیستم عملکرد خوبی داشته و توانست یکی از بهترین دروازه‌بانان جام باشد. این دروازه‌بان که در باشگاه آژاکسیو مکزیک بازی می‌کند به حدی در جام جهانی خوب کار کرد که خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا در صدد جذب او هستند.

یکی از هواداران تیم آژاکسیو که از رفتن احتمالی این دروازه‌بان نگران است خانه و ماشین خود را فروخت تا پول کافی برای ماندن اوچوآ در آژاکسیو را به تنهایی پرداخت کند. این هوادار متعهد آژاکسیو با فروش خانه و ماشین خود 8 میلیون پوند برای ماندن اوچوآ در آژاکسیو جمع‌آوری کرده است.

قرارداد این دروازه‌بان مکزیکی پس از جام جهانی به پایان می‌رسد و ممکن است به یک تیم تراز اول اروپایی منتقل شود.
 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
صعود فرانسه به یک‌چهارم نهایی با شکست نیجریه

صعود فرانسه به یک‌چهارم نهایی با شکست نیجریه

در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام جهانی 2014 برزیل، تیم‌های فرانسه و نیجریه از ساعت 20 و 30 دقیقه امروز (دوشنبه - به وقت ایران) در ورزشگاه ناسیونال شهر برازیلیا به مصاف هم رفتند، دیداری که با گل‌های پل پوگبا (79) و جوزف یوبو (2+90 - گل به خودی) به برتری 2 بر صفر فرانسه انجامید.

برخلاف انتظار نیجریه بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 18 توسط امه‌نیکه به گل رسید اما داور آن را آفساید اعلام کرد. جدی‌ترین موقعیت فرانسه را پوگبا در دقیقه 22 از دست داد که ضربه او را ان‌یاما به خوبی دفع کرد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم اونازی هافبک نیجریه به دلیل مصدومیت شدید زمین مسابقه را ترک کرد. پس از این مصدومیت فرانسوی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند. کریم بنزما در دقیقه 70 می‌توانست تیمش را جلو بیندازد اما ضربه او را مدافعان نیجریه از روی خط دروازه بیرون کشیدند. متئو والبوئنا در دقیقه 77 دیرک دروازه نیجریه را به لرزه درآورد تا عقاب‌های آفریقا جان سالم به در ببرند.


سرانجام قفل دروازه نیجریه در دقیقه 80 باز شد. ضربه سر پل پوگبا باعث شد تا خروس‌ها با یک گل از حریف خود جلو بیفتند. در شرایطی که نیجریه برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد، مدافع این تیم جوزف یوبو در دقیقه 2+90 به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا فرانسه با برتری 2 بر صفر مقابل عقاب‌ها به مرحله یک چهارم نهایی جام بیستم راه یابد.

قضاوت این مسابقه بر عهده مارک دابلیو جیجر آمریکایی با کمک های مارک شان هورد از آمریکا و جو فلچر از کانادا بود. علیرضا فغانی و حسن کامرانی فر نیز به ترتیب به عنوان داور چهارم و کمک داور ذخیره این مسابقه حضور داشتند.

به این ترتیب فرانسه با برتری دو صفر برابر نیجریه به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد. این تیم در مرحله بعد باید با برنده دیدار آلمان و الجزایر روبه‌رو شود.



پوگبا، هافبک تیم ملی فرانسه که در 90 دقیقه حضورش در میدان، گل اول تیمش را به ثمر رساند و 57 پاس سالم داد به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

 

میلیشیا

عضو جدید
کاربر ممتاز
واکنش کیه‌لینی به عذرخواهی سوارز

واکنش کیه‌لینی به عذرخواهی سوارز

به دنبال انتشار یک بیانیه در صفحه شخصی لوئیس سوارز، مهاجم تیم ملی اروگوئه که مضمون آن عذرخواهی از جورجو کیه‌لینی و اهالی دنیای فوتبال بود، مدافع تیم ملی ایتالیا به ستاره خط حمله لیورپول قوت قلب داد.

سوارز در این بیانیه‌ ضمن اعتراف به اشتباه خود برای گاز گرفتن شانه کیه‌لینی در جریان دیدار تیم‌‌های ملی ایتالیا و اروگوئه در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی از وی عذرخواهی کرد و وعده داد که چنین کاری را تکرار نخواهد کرد. ( ببینیم... )

کیه‌لینی نیز در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به عذرخواهی سوارز نوشته است: لوئیس همه چیز فراموش شده است. امیدوارم که فیفا مدت محرومیت تو را کاهش دهد. ( بابا کیه لینی ... )
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
عکس کریم بنزما به شدت قدیمیه....
 
آخرین ویرایش:

Similar threads

بالا