[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل

[جام جهانی ] همه چیز درباره جام جهانی 2014 برزیل


  • مجموع رای دهندگان
    24
  • نظرسنجی بسته .

taraneh21

اخراجی موقت
جام جهانی نه ، یورو . من اشتباه کردم
والا من حالم از بازیای چلسی بهم میخوره ضدحمله کجا بوده :دی
درسته خیلی از بازی تیمم ملی انتقاد میشه اما چیز جدیدی نیست و این تاکتیک رو خیلی تیمای اروپایی هم داشتن فقط چون بازیای قبل پرگل و جذاب بوده این بازی خیلی بد نشون داد
هلند دقیقا چه سالی با این سیستم بازی می کرد؟
فک کنم منظورتون یونان 2004 باشه که با این سیستم قهرمان یورو شد وگرنه هلند که معروفه به فوتبال شناور و هجومی
حتما بازی تیمای مورینیو رو نمیبینی وگرنه ضدحمله ها رو حتما میدیدی:D
 
آخرین ویرایش:

زهره ه

عضو جدید
کاربر ممتاز
میسی آجی خوشملم...
 

Elmira2010

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایران دیشب خیلی بدبازی کردهمه بازیکنامیترسیدن فقط گل بخورن واس همین ازطرف دروازه جم نمیخوردن
نکونام وتیموریان که افتضاح بودبازیشون
بنظرم فقط رضاقوچان نژادخوب بازی کردوبس
اگه اینطورپیش بره ازبوسنی ام میبازیم بااین بازی
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
امتیاز بازی خوب بود ولی خود بازی اصلا..

بدترین و بی حال ترین بازی جام بود .
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
پاسخ قاسم‌خانی به معترضان سفر به برزیل
بر اساس آنچه در سایت «پارسینه» آمده، قاسم‌خانی نوشت: «این ماجرای برزیل رفتن ما هم تبدیل به ماجرای با نمک و پیچیده‌ای شده ... تا دیروز فقط متهم بودیم که با پول بیت‌المال به این سفر رفتیم ولی ماجرا هر روز داره ابعاد وسیع‌تر و پیچیده‌تری پیدا میکنه. با این حال از اونجا که من سعی کردم همیشه به همه احترام بذارم، توضیحاتی رو در جهت روشن شدن لایه‌های مخوف و پنهان خدمت دوستان ارائه می‌کنم. باشد که باعث آرامش روح و روانشان گردد.

١. هزینه این سفر توسط آژانس تعطیلات رویایی به عنوان اسپانسر و همچنین تهیه‌کننده محترممون آقای هاشمی پرداخت شده و خرج روزانه سفر و خورد و خوراکمون رو هم از جیب خودمون می‌پردازیم. در نتیجه این پول هیچ ربطی به جیب شما دوستان و بیت‌المال نداره. حالا اینکه چرا هزینه یکی دو میلیاردی این سفر تا این حد شما رو دلواپس کرده نمیدونم. کاش این دلواپسی رو برای اون چند صد هزار میلیارد هم داشتید.

٢. من نماینده ایران در برزیل نیستم و هیچ مسئولیت سنگینی هم روی دوش خودم حس نمی‌کنم. من نماینده خودم هستم و به عنوان یه عشق فوتبال و عشق سفر اومدم که از دیدن فوتبال و یه کشور جدید لذت ببرم. در نتیجه توقع خاصی از من نداشته باشید. همونطور که وقتی شما به سفر میرید من هیچ توقعی از شما ندارم.

3. بله، ما داره بهمون اینجا خیلی خوش میگذره. کار بدیه؟ باید خجالت بکشیم الان؟ خوش گذروندن تا جایی که من یادم میاد جرم نیست. از اینکه خوش گذروندن ما باعث ناراحتی شدید بعضی از دوستان شده متاسفم ولی این بیشترین کاریه که از دستم بر میاد. در عوض قول میدم اگه شما هم رفتید سفر و مهمونی و بهتون خوش گذشت، منم دردم نیاد. با این وجود اگه کماکان ناراحت هستید پیشنهاد میکنم برید دم فرودگاه امام تحصن کنید و یه کاری کنید همه اون چند میلیونی که هر سال به قصد خوش گذروندن به سفر میرن کوفتشون بشه چون منصفانه نیست که خوش گذروندن فقط برای ما حروم باشه ...

٤. بله، من مرتکب عمل شنیع شلوارک پوشیدن شدم. اصولا هر بار که به سفر خارج میرم و خصوصا در مناطق گرم مثل اینجا شلوارک میپوشم. جسارتا توی خونه هم همین کار رو میکنم. شاید باورتون نشه ولی توی استخر و دریا هم مایو میپوشم. با شرمندگی توی حموم حتی اون رو هم نمیپوشم ... به هر حال نمیدونستم این موضوع تا این حد ارزش خبری داره که روزنامه هفت صبح که تنها روزنامه‌ای بود که تا الان میخریدم به عنوان تیتر یک عکسش رو روی جلد کار کنه. از همینجا اعلام میکنم که من عکس با شلوارک‌های دیگه و در مکان‌های دیگه هم دارم که آماده هستم هر وقت دوستان خبر مهم‌تری نداشتن و احتیاج به تیتر یک با ارزش داشتن در اختیارشون بذارم تا مردم استفاده کنن. خلاصه که اعتراف میکنم به عنوان یه شلوارک‌پوش اومدم اینجا تا یه عده شورت‌پوش رو تشویق کنم و براشون آرزوی موفقیت بکنم.

٥. از اونجا که من در این سفر خودم رو نماینده ملت ایران نمیدونم، در این یادداشت هم نماینده همسفران دیگه‌ام نیستم و ممکنه خیلی از این دوستان نظرشون کاملا بر خلاف من باشه پس اگه دلتون میخواد به این مطلب هم فحش بدید فقط به من فحش بدید چون در این مورد هم نماینده خودم هستم.

٦. در آخر از اینکه با خوش‌گذرونی خودم موجب درد جانکاه و تشویش خاطر و جراحت اعضای برخی از هموطنانم شدم عمیقا عذرخواهی میکنم ولی مجبورم مطلب رو همینجا خاتمه بدم چون بچه‌ها دم در هتل منتظرن که بریم یه دوری بزنیم و من باید بگردم ببینم شلوارکم رو کجا گذاشتم.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر شما اسپانیا چرا حذف شد؟؟؟ (به نظر من حقش بود)
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
انتقاد مربی سابق نیجریه از تصمیمات استفان کشی برابر ایران



» سرویس: ورزشي - جام جهاني 2014

کد خبر: 93032916272
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰



بازیکن و مربی سابق تیم ملی نیجریه از تصمیمات استفان کشی در بازی برابر ایران انتقاد کرد و او را مسبب نتیجه نگرفتن عقاب‌ها برابر ایران دانست.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیجریه در اولین دیدار خود در جام‌جهانی مقابل ایران به تساوی بدون گل رسید. استانلی اگوما، بازیکن سابق تیم ملی نیجریه با انتقاد از تاکتیک‌های استفان کشی برابر ایران گفت: مقصر اصلی تساوی نیجریه برابر ایران، تاکتیک‌های بی‌ثمر کشی بود. او بیش از بازیکنان تیم باید مورد سرزنش قرار بگیرد. نه تنها تاکتیک‌های کشی در بازی با ایران اشتباه بود، که تعویض‌هایش نیز بی‌ثمر حاصل شد. هدف ایران کاملا مشخص بود. آنها به دنبال کسب یک امتیاز از مسابقه بودند و به هدف خود نیز رسیدند پس باید به آنها تبریک گفت. مهاجمان ما نتوانستند از ضعف خط دفاع ایران استفاده کنند و دفاع ایران را بشکنند.

اگوما در ادامه گفت: پیروزی برابر ایران نزدیک بود اما به آن نرسیدیم و ممکن است تاوان این از دست دادن دو امتیاز را در ادامه مرحله گروهی بدهیم. این بازی همانطور پیش رفت که خیلی‌ها در نیجریه انتظارش را نداشتند. ما همه انتظار داشتیم که این دیدار را ببریم تا برای بازی با بوسنی خودمان را آماده کنیم اما تساوی همه معادلات را به هم زد و اکنون شرایط ما برای صعود بسیار سخت و دشوار شده است.
مربی سابق تیم نیجریه در پایان نیز گفت: باید بازی با ایران را فراموش کنیم. باید فکر بازی با بوسنی و آرژانتین باشیم. هنوز حذف نشدیم و می‌توانیم با کسب امتیازهای لازم به مرحله بعد صعود کنیم.
نیجریه باید در دومین دیدار خود در جام جهانی به مصاف بوسنی برود.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
مازیچ دیدار ایران و آرژانتین را سوت می‌زند



» سرویس: ورزشي - جام جهاني 2014
کد خبر: 93032916317
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶



میلوراد مازیچ قضاوت دیدار ایران و آرژانتین را به عهده خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم‌های ملی فوتبال ایران و آرژانتین روز شنبه در دومین خود در جام جهانی در ورزشگاه بلوهوریزنته به مصاف هم می‌روند.
میلوراد مازیچ از صربستان به عنوان داور این دیدار انتخاب شد. او داور بازی آلمان - پرتغال بود که پپه را در برخورد با توماس مولر از زمین بازی اخراج کرد.
 

*** s.mahdi ***

مدیر بازنشسته
کاربر ممتاز
[h=1] ویدال: پدیده جام‌جهانی خواهیم شد

[/h]

» سرویس: ورزشي - جام جهاني 2014
کد خبر: 93032916227
پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷



هافبک تیم ملی فوتبال شیلی معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش پدیده جام‌جهانی 2014 برزیل خواهند شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال شیلی با پیروزی دو بر صفری که برابر اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی به دست آورد، صعودش را به مرحله حذفی جام‌جهانی 2014 برزیل نهایی کرد.
در گروهی که دو تیم قدرتمند هلند و اسپانیا در آن حضور داشتند، کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی مثل شیلی بتواند به دور بعد صعود کند اما شاگردان سامپائولی با دو پیروزی پیاپی که برابر استرالیا و اسپانیا به دست آوردند، صعودشان را به دور بعد نهایی کردند.
آرتورو ویدال، هافبک شیلی معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش پدیده جام‌جهانی برزیل خواهند شد. هافبک ملی‌پوش یوونتوس گفت: تیم جوانی هستیم و انگیزه زیادی برای درخشش در برزیل داریم. می‌توانیم در این جام‌جهانی بدرخشیم و تا مراحل بالاتر هم برویم. می‌خواهیم پدیده جام‌جهانی باشیم.
او درباره آسیب‌دیدگی‌اش گفت: در دیدار نخست برابر استرالیا نمایش بهتری داشتم. امروز هم بازی خوبی را به نمایش گذاشتم. مهم این است که در موفقیت تیمم سهم داشتم و توانستم با هم‌تیمی‌هایم زمینه را برای پیروزی برابر تیم خوب اسپانیا فراهم کنم.
ویدال در یوونتوس نمایش خیره‌کننده‌ای داشته و توجه تیم‌های سرشناس اروپایی را به خود جلب کرده است. رئال‌مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی از جمله مشتریان اصلی این بازیکن شیلیایی به شمار می‌آیند. ویدال درباره آینده خود گفت: در شرایط خوبی به سر می‌برم. درباره آینده‌ام چیزی نمی‌دانم. از این که در تیم بزرگی چون یوونتوس بازی می‌کنم بسیار خوشحالم و احساس راحتی می‌کنم. اجازه بدهید فقط روی جام‌جهانی تمرکز داشته باشم.

شیلی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی باید به مصاف هلند برود. این دیدار در حالی برگزار می‌شود که دو تیم پیش از این جواز صعود به دور بعد را به دست آورده‌اند و پیروز این دیدار به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود می‌کند اما در صورت تساوی این تیم هلند خواهد بود که به خاطر تفاضل گل بهتر به عنوان تیم نخست به دور بعد راه می‌یابد.
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
[ جام جهانی ] ایــران × آرژانتین ~~ مصاف با بهترین بازیکن جهان ~~

[ جام جهانی ] ایــران × آرژانتین ~~ مصاف با بهترین بازیکن جهان ~~

به نام خدا
.............................................
........................


.................................................... ایـــــران ................................................. آرژانتین

گـــــــــروه F
شنبه 31 خرداد 1393
20:30
استادیوم مینیرو - بلو هوریزونته


 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
به نظر من با همون تکنیک اتوبوس ما میتونیم 2 - 1 ببریم.

ولی اگه مسی رد بشه یا پاس بهش برسه ......
موفق باشن
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
به نظر من با همون تکنیک اتوبوس ما میتونیم 2 - 1 ببریم.

ولی اگه مسی رد بشه یا پاس بهش برسه ......
موفق باشن

اینو جدی گفتید ؟ :surprised:
یعنی ما میتونیم با تاکتیک اتوبوسی 2 تا گل بزنیم ؟؟؟ اونم به آرژانتین !!!!!!!!!!!
بازی با بوسنی آرژانتین خیلی بی نظم بود اصلا هماهنگی بین خطوطشون نبود و بوسنی خیلی خوب پرس میکرد هر بار توپ به مسی میرسید 2 3 بازیکن دورش میکردن و توپو ازش میگرفتن ولی بازم آخرش مسی کار خودشو کرد و دفاعشونو بهم ریخت. رو گل دوم آرژانتین دفاع بوسنی به هم پیچیدن :دی
تازه اون بازی اول بود و بوسنی هم خیلی خوب بود. بنظر من ما هیچ شانسی نداریم امتیاز بگیریم فقط امیدوارم با اختلاف یک یا 2 گل ببازیم .
 

taraneh21

اخراجی موقت
هلند دقیقا چه سالی با این سیستم بازی می کرد؟
فک کنم منظورتون یونان 2004 باشه که با این سیستم قهرمان یورو شد وگرنه هلند که معروفه به فوتبال شناور و هجومی
حتما بازی تیمای مورینیو رو نمیبینی وگرنه ضدحمله ها رو حتما میدیدی:D
من که هر چی درباره هلند خوندم نفهمیدم هلند کی با این سیستم بازی میکرد:D
 

GAME_OVER

کاربر فعال باشگاه ورزشی ,
کاربر ممتاز
من که هر چی درباره هلند خوندم نفهمیدم هلند کی با این سیستم بازی میکرد:D

درسته یونان . من اشتباه کردم :smile:
خب پس ما به یه بازیکن مثل مدافع کره احتیاج داشتیم که توپو پاس بده به گوچی :دی
بنظر من نیجریه هم اون تیمی نبود که ما اینقد بزرگش کردیم و نتونست یه موقعیت صد در صد رو هم درست کنه . اگه یکم با برنامه تر بودیم و چند تا توپ خوب واسه قوچان نژاد میفرستادن و تغذیه ش میکردن میتونستیم به گل برسیم .
 

chantic

عضو جدید
کاربر ممتاز
ایران میبازه اما امیدوارم خوب بازی کنه وآبرومند ببازه.
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
اینو جدی گفتید ؟ :surprised:
یعنی ما میتونیم با تاکتیک اتوبوسی 2 تا گل بزنیم ؟؟؟ اونم به آرژانتین !!!!!!!!!!!
بازی با بوسنی آرژانتین خیلی بی نظم بود اصلا هماهنگی بین خطوطشون نبود و بوسنی خیلی خوب پرس میکرد هر بار توپ به مسی میرسید 2 3 بازیکن دورش میکردن و توپو ازش میگرفتن ولی بازم آخرش مسی کار خودشو کرد و دفاعشونو بهم ریخت. رو گل دوم آرژانتین دفاع بوسنی به هم پیچیدن :دی
تازه اون بازی اول بود و بوسنی هم خیلی خوب بود. بنظر من ما هیچ شانسی نداریم امتیاز بگیریم فقط امیدوارم با اختلاف یک یا 2 گل ببازیم .


نه نه نه عذر میخام منظورم 2 گل اونا یه گل ما...

به نظر من دلیل اصلی بد بودن آرژانتین استفاده از سیستم منسوخ 3-5-2 بود که نیمه دوم درستش کرد
و مسی به مربیشون پیشنهاد داده که از اول جلوی ایران 4-3-3 بازی کنیم و دی ماریا هم در مورد توپ رسوندن به مسی گفته
ولی به نظر من ... (ایشالا)
 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
درسته یونان . من اشتباه کردم :smile:

خب پس ما به یه بازیکن مثل مدافع کره احتیاج داشتیم که توپو پاس بده به گوچی :دی
بنظر من نیجریه هم اون تیمی نبود که ما اینقد بزرگش کردیم و نتونست یه موقعیت صد در صد رو هم درست کنه . اگه یکم با برنامه تر بودیم و چند تا توپ خوب واسه قوچان نژاد میفرستادن و تغذیه ش میکردن میتونستیم به گل برسیم .

بله دقیقاً ... نیجریه هم تیم نبود ولی ...
همون طور که تیم دوم ایتالیا رو تو والیبال بردیم و تو پوست خودمون نمیگنجیم...
ولی چرا تیم ملی فوتبالش اینجوری بود ؟؟؟ ضایع نیس تو گروه مرگ کاستاریکا اول بشه؟؟؟
 

gharybeh

عضو جدید
کاربر ممتاز
امیدوارم یکمی شجاعانه تر بازی کنن ....
کاستاریکا ، ایتالیا رو هم برد ، مکزیک از برزیل مساوی گرفت ... چرا ما نتونیم و فقط فکر باختن با تعداد گل خورده کمتر باشیم؟؟
اگه یکم فکر کنیم میبینیم آرژانتین ترسناک تر از آلمان ، هلند و برزیل نیست .... شاید حتی در مصاف با اونها ضعیف ترم باشه ، 8 سال پیش هم جلوی کریستیانو رونالدو بازی کردیم تو جام جهانی ... حالا هم مسی
بهتره بازیکنامون بجنگن و فقط فکر دفاع مطلق نباشن
امیدوارم آخر بازی ههمون از تلاش و عملکردشون راضی باشیم
 

mina.polymer.88

عضو جدید
دیشب دلم به حال سویس سوخت ...
بیچاره ها 3 گل تو نیمه اول ولی بازم خوب روحیه ای داشتن تونستن یه کم از سنگینی شکستشون رو کم کنن .
دیشب حال بازیکنا و تماشاچی های سویسی رو که میدیدم حال امشب خودمون رو تصور میکردم...
حداقل امیدوارم امشب خوب بازی کنیم
 

hesam72

عضو جدید
فارق از هر نتیجه ای فقط امیـــــــــــــــــــــــــــــــدوارم قشنگ بازی کنن، همین ما را بس

فارغ از هر نتیجه ای مث بازی با نیجریه زشت بازی نکنن....دیگه مشکلی نیس...
بعیده با این سبک بازی تیم ملی تو جام جهانی گلی بزنه.!!!!
 

بانو امین

مدیر تالار اسلام و قرآن
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار
کاربر ممتاز
عزیزم ما خیلی کار کنیم مساوری کنیم شگفتی می شیم تازه احتمال سعودمون هم میره بالا


چند قورباغه از جنگلي عبور مي کردند که ناگهان دو تا از آنها به داخل چاه عميقي افتادند . بقيه قورباغه ها در کنار چاه جمع شدند و وقتي ديدند که چاه چقدر عميق است به دو قور باغه ديگر گفتند که چاره اي نيست ، شما به زودي خواهيد مرد . دو قورباغه ، اين حرف ها را ناديده گرفتند و با تمام توانشان کوشيدند که از چاه بيرون بپرند . اما قورباغه هاي ديگر دائما به آنها مي گفتند که دست از تلاش برداريد شما خواهيد مرد . بالا خره يکي از دو قورباغه دست از تلاش برداشت و بي درنگ به ته چاه پرتاب شد و مرد .
اما قورباغه ديگر با حداکثر توانش براي بيرون آمدن از چاه تلاش مي کرد .
بقيه قورباغه ها فرياد ميزدند که دست از تلاش بردار اما او با توان بيشتري تلاش مي کرد و بالا خره از چاه خارج شد .
وقتي از چاه بيرون آمد بقيه قور باغه ها از او پرسيدند : مگر تو حرف هاي مارا نشنيدي؟ معلوم شد که قور باغه نا شنواست . در واقع او تمام اين مدت فکر مي کرده که ديگران اورا تشويق مي کنند

 

mirza_seraj

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
یه لحظه منطقو بزاریم کنار (حال میده)
وااااااااااای وای وای وای (حرکت ببتو) چه حالی میده از اون معجزه ها اتفاق بیفته (ما که هنر گل زنی خیلی سخت پیدا میکنیم) (اونا به خودشون یه گل بزنن مثلاً دفاع منچسترسیتی یه گل به خودشون بزنه) ( ما 1-0 ببریم) (من که همین الان دم در وایسادم ... میخایم برزیم بیرونا)
(خیلی حال میده نه؟)
بیخیال .... فک کردنشم یه ذره سختِ
 

Similar threads

بالا