جاذبه های دهلی

firsttours

عضو جدید
دهلی یکی از کلانشهر های مهم هندوستان می باشد و دومین شهر بزرگ هند را تشکیل داده است . این شهر به همراه دهلی نو که پایتخت هندوستان است ، شهرستان دهلی را تشکیل داده اند . شهر دهلی به همراه دمشق و بنارس جز سه شهر قدیم جهان محسوب می شوند که قدمتی نزدیک به 5000 سال دارند . این شهر تنها شهری در جهان است که در بدو تولدش مسکون بوده است و هیچگاه تخلیه نگشته است . جمعیت شهر دهلی چیزی نزدیک به 22 میلیون نفر است و یکی از مکان های خوش آب وهوا در هندوستان را داراست . البته بیشتر گردشگران برای دیدن آثار تاریخی این شهر در تور دهلی شرکت می کنند چرا که این شهر به این نام معروف شده است . قلعه سرخ یکی از بناهایی است که در سفرتان خواهید دید . این قلعه یکی از بی نظیرترین عمارت های دنیا می باشد که به دستور شاه جهان امپراتور گورکانی ساخته شده است و امروزه مورد توجه تمام توریستان جهان می باشد .


[h=2]مکان های دیدنی و تاریخی در تور دهلی[/h]
جاهای دیدنی در این شهر تا دلتان بخواهد زیاد می باشد . همانطور که ذکر کردیم این شهر به خاطر این آثار در جهان معروف گشته است و شما باید یکی یکی از آن ها دیدن نمایید . از مکان های برجسته آن می توان به قطب منار ، مقبره گاندی ، آرامگاه همایون، معبد آکشاردام و ... اشاره کرد . قیمت تور دهلی به دلیل ارزان بودن توانسته است خیلی از توریستان را به خود جلب نماید و شاید یکی از دلایل شلوغی و ازدحام در این تور باشد . شما هم اگر دوست دارید این شهر را مشاهده کنید ، همین حالا برای ثبت نام اقدام نمایید .
[h=2]پارک ها و تفریحات دهلی[/h]
باید بگوییم که تور دهلی تنها به تماشای آثار تاریخی محدود نمی شود . در این سفر شما از مکان های سرگرم کننده نیز دیدن خواهید کرد . پارک پنج حس ، نهرو پارک ، بودا پارک و ... می تواند برای شما سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد . این شهر دارای بهترین مراکز خرید در هندوستان می باشد و شما باید از بازار های مختلف آن دیدن کنید البته برای خرید عجله نکنید و چند بازار را سر بزنید . این شهر دارای ترکیب بسیار قشنگی می باشد یک جامعه مدرن در کنار سرزمین که سالها تمدن و فرهنگ دارد می تواند آمیخته ای از سنت ها و فرهنگ را ایجاد نماید . پیشنهاد می کنیم که هر چه زودتر این شهر زیبا را از نزدیک ببینید .
 

Similar threads

بالا