تکنولوژی و ایده های جدید

fjalili

عضو جدید



از آنجاییکه نگاه به توسعه تکنولوژی و معرفی تفکرات جدید باعث خلق تفکرات نوآورانه در افراد می شود، در این تاپیک ابزارها و تکنولوژی های جدید که برای دوستداران آن جذاب به نظر میرسد، معرفی شود.




-
 
آخرین ویرایش:

fjalili

عضو جدید
دو لینک از سایت TED

دو لینک از سایت TED

(ویدئو) در این لینک زیر مکعب های هوشمند که توسط دانشگاه MIT طراحی و اجرا شده است و در حال توسعه است را خواهید دید نام آن سيفتابل است:

http://www.ted.com/talks/lang/per/david_merrill_demos_siftables_the_smart_blocks.html

(ویدئو) در لینک زیر هم با ابزاری آشنا می شوید بازهم از دانشگاه MIT که از ترکیب حس های ششگانه انسان و کامپیوتر و اطلاعات ایجاد شده است:

http://www.ted.com/talks/lang/per/pattie_maes_demos_the_sixth_sense.html

اگر سرعت اینترنت مناسب دارید حتماً ببینید، مطمئناً لذت خواهید برد.
 
آخرین ویرایش:

fjalili

عضو جدید
ویدئویی دیگر از پتي مائس

ویدئویی دیگر از پتي مائس

سایت TED در 16 نوامبر 2009 یک ویدئوی دیگر از محصولی که در MIT در حال تکمیل هست و توسط حس های ششگانه انسان طراحی شده است به نمایش گذاشت. در پست قبلی هم محصولی که دارای چنین توانایی بود ه نمایش گذاشته شده بود.
زمان ویدئو کمتر از 14 دقیقه هست و اگر سرعت اینترنت مناسب دارید دیدنش بسیار لذت بخش است: (هر دو لینک مربوط به یک ویدئو است)


http://video.ted.com/talks/podcast/PranavMistry_2009I.mp4

http://www.ted.com/talks/pranav_mistry_the_thrilling_potential_of_sixthsense_technology.html

پر انرژی باشید.
 

fjalili

عضو جدید
یک دوربین باور نکردنی

یک دوربین باور نکردنی

بعضی وقتها آنقدر ایدهای جدید زیبا هستند که فقط دیدن آن باعث شور در انسان میشود. به این دوربین نگاه کنید که با چه ایده ای طراحی شده است ..






منبع: یانکو دیزاین
 

fjalili

عضو جدید
ویدئو پروژکتور ایده آل

ویدئو پروژکتور ایده آل

دوستان عزیز؛
شاید علتی که هنوز دوستداران ویدئو پروژکتورها، از آنها در خانه خود استفاده نمی کنند، حجم زیاد، دست و پاگیر بودن و سنگینی آنها است.

وسیله ای که در زیر مشاهده میکنید، یک ویدئو پروژکتور با حجم ایده آل و امکانات جالبی است، منوی و اندازه نمایش آن بر روی دیوار به وسیله قلمی که روی آن قرار دارد قابل کنترل است. از طرفی سر چرخان آن نیز باعث میشود که از آن در خیلی از جاها بتوان استفاده کرد. این ویدئو پروژکتور نسل جدید این تکنولوژی تلقی میشود.






منبع: یانکودیزاین

پر انرژی باشید.
 

Similar threads

بالا