تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش

nilshid

عضو جدید
تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش

پس از آپدیت الگوریتم های رتبه بندی گوگل توجه به کیفیت محتوای سایت ها افزایش یافت. تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش و همچنین بازاریابی محتوایی راهی برای افزایش ترافیک و فروش سایت شد. نکته اصلی در روش بازاریابی محتوایی، داشتن استراتژی و تولید محتوایی است. این کار برای مخاطبان هدف کسب و کار جذاب بوده و در نهایت منجر به افزایش فروش شود. در واقع باید با تولید محتوا مشتریان را به خریدار نهایی تبدیل کرد. حتما باید به خاطر داشته باشید که تمام مخاطبان شما در یک سطح قرار ندارند و باید به مرور آن ها را به خریدار نهایی تبدیل کنید. برای این کار می بایست محتوایی با فرمت های مختلف تولید کنید که برای هر طیف جذاب باشد. در ادامه ۵ نوع محتوا که باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود را معرفی می کنیم.

  1. کتاب الکترونیکی
  2. دوره های آموزشی
  3. نسخه دموی محصولات
  4. خبرنامه ایمیلی و دوره های ایمیلی
  5. قالب های آماده
برای تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش کتاب الکترونیکی بسیار مفید است


کتاب الکترونیکی جز محبوب ترین نوع محتوا است. تفاوت یک کتاب الکترونیکی با یک مقاله در عمق و کامل بودن آن است. یک کتاب الکترونیکی کوتاه معمولا می تواند اطلاعات مفیدی را به خریدار در مورد محصولات و خدمات یک کسب و کار ارائه دهد و آن ها را به خرید از شما ترغیب کند. در واقع شما با دادن اطلاعات و جلب اعتماد مشتریان معمولا در مراحل ابتدایی، فرآیند خرید را سریع تر و آسان تر می کنید.

دوره های آموزشی

برگزاری دوره آموزشی نیز یکی از راه های تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش می باشد. طراحی و برگذاری یک دوره آموزشی به طور معمول هزینه زیادی ندارد، اما می تواند اعتماد مشتریان شما را به شدت افزایش دهد. این دوره های آموزشی می تواند به اشکال گوناگون برگزار شود، از یک دوره آموزشی ایمیلی گرفته تا یک دوره صوتی یا ویدیویی که به نکات مهمی برای استفاده از محصولات و خدمات شما اشاره می کند.

نسخه دمو محصولات

روشی که در فروش محصولات سنتی استفاده می شد، با کمی تغییر قابلیت استفاده در محصولات و خدمات جدید را نیز دارد. اگر محصولات شما به گونه ای است که امکان استفاده آزمایشی آن برای مشتریان به طور رایگان وجود دارد، حتما این کار را انجام دهید. این روش نیاز به کمی خلاقیت دارد، برای مثال شما می توانید کاتالوگ محصولات خود را به رایگان برای مشتریانتان ارسال کرده و یا فایل آن را برایشان ایمیل کنید.

خبرنامه ایمیلی و دوره های ایمیلی

شما می توانید از ایمیل و ایمیل مارکتینگ برای تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش استفاده کنید. ایمیل مارکتینگ یا ارسال ایمیل به مخاطبان و بینندگان سایت از بهترین و کارآمدترین روش*های بازاریابی اینترنتی است. در خبرنامه ایمیلی که معمولا به صورت هر هفته یا هر ماه ارسال می شود، هدف حفظ رابطه با مخاطبان سایت و برگرداندن دوباره آن ها به سایت و نهایتا تشویق آن ها به خرید است. به طور کلی موفقیت یک سایت در فروش، با تعداد اعضای خبرنامه آن ارتباط مستقیمی دارد.
قالب های آماده، یکی از نکات برجسته تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش

یکی از جذاب ترین نوع محتوا برای دانلود، تمپلیت یا قالب آماده است. این تمپلیت می تواند: یک قالب پرزنتیشن. پاوروینت، قالب آماده نامه اداری، قالب آماده پروپوزال و یا چیزی از این قبیل باشد. شما می توانید برای دانلود این فایل ها ایمیل بازدیدکنندگان سایت را دریافت کنید تا در آینده برای ارسال خبرنامه و ایمیل مارکتینگ از آن استفاده نمایید.

منبع: تولید محتوای ارزشمند برای افزایش فروش
 

Similar threads

بالا