تولید لامبورگینی اوروس از فروردین آغاز خواهد شد

jooorvajoor

عضو جدید

مدیرعامل لامبورگینی تأیید کرده که تولید شاسی‌بلند پر سروصدای این شرکت یعنی اوروس از ماه آوریل (اواسط فروردین) آغاز خواهد شد.
رئیس اسبق فرمول ۱ فراری در خلال مصاحبه با Digital Trends این موضوع را آشکار کرده اما گفته که مدل‌های ابتدایی به عنوان پروتوتایپ خواهند بود و نمونه‌هایی نیستند که به دست مصرف‌کننده‌ها برسند.

استفانو دومنیکالی گفته است:
تولید این خودرو از ماه آوریل آغاز خواهد شد هرچند برنامه این است که اولین نسخه‌ها از گونه پروتوتایپ باشند. همان‌گونه که می‌دانید این یک فرایند کاملاً تازه است بنابراین ما نسخه‌های پیش‌تولیدی خواهیم داشت. این یک دوره‌ی کاملاً حساس است به همین دلیل سال ۲۰۱۷ سالی بسیار مهم برای ماست. این قدم مهم ما را اصلاً دست کم نگیرید.
رئیس لامبورگینی همچنین گفته که پیش از تحویل اوروس به مشتریان، نمایندگی‌ها و شبکه‌ی خدمات بعد از فروش شرکت باید آموزش‌های لازم را درباره‌ی این خودرو دریافت کنند.

او گفت:
به خاطر سپردن عدد ۷ هزار بسیار آسان است اما ما باید شبکه‌ی بعد از فروش و نمایندگی‌ها را آماده کنیم. آن‌ها باید درباره‌ی این خودرو چیزهای زیادی بدانند. این یک فرایند کاملاً پیچیده و همچنین قدمی بسیار بزرگ و مهم است.

این مطلب را هم بخوانید :
[h=2]بزرگ‌ترین چالش لامبورگینی اوروس چیست؟[/h]لامبورگینی پیش از این گفته که اوروس در محدوده‌ی زمانی ۲۰۱۸ به دیگر برادران خود خواهد پیوست. بعد از حضور اوروس با پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو در بازار، نسخه‌ی هیبریدی نیز برای اولین بار در تاریخ لامبورگینی روی خط تولید خواهد رفت.
 

Similar threads

بالا