تور لحظه آخری ایتایا

behsafar

عضو جدید
راهنمای سفر به ایتالیا

اگر قصد دارید در تور ایتالیا شرکت کنید این مقاله را از دست ندهید تا بتوانید با سطح آگاهی قابل قبول سفرتان را آغاز نمایید. این کشور در جنوب قاره اروپا واقع شده است و پایتخت آن شهر رم می باشد. در ابتدا یونانی ها بر ایتالیا حکومت میکردند و سپس رومی ها، طبق اطلاعات ثبت شده توسط یونسکو حدود نیمی از آثار فرهنگی دنیا در این کشور جای گرفته بنابراین میتوانید سفری دلپذیر داشته باشید. امروزه ایتالیا یکی از برترین کشورهای توریست پذیر جهان است که طبیعت بی نظیر و آثار فرهنگی اش علت این پیشروی هستند. ناگفته نماند که زبان رسمی این کشور ایتالیایی ست و جمعیتی معادل 60 میلیون و 600 هزار نفر دارد، البته این آماری ست که در سال 2010 به ثبت رسیده است.
واحد رسمی پول کشور یورو است، و جزو پنج کشور پرجمعیت اروپا شناخته میشود. بیش از 91 درصد مردم ساکن در این کشور مسیحی هستند و در 10 درصد باقیمانده پیروان ادیان دیگر دیده میشود.


دانستنی هایی درباره کشور ایتالیا

در ادامه نیز اطلاعاتی در خصوص ایتالیا مطرح میشود که شاید ندانید:

  1. مردم بخش هایی از کشور که با اتریش و آلمان هم مرز هستند به زبان ایتالیایی نیز تسلط دارند.
  2. در بخش شمال غربی نیز مردمان هم مرز با فرانسه به زبان فرانسوی آشنایی دارند، این هم مرز بودن باعث شده است که بسیاری از افراد که در تور فرانسه شرکت می کنند به ایتالیا هم سفر داشته باشند.
  3. حدود 825000 مسلمان در ایتالیا زندگی می کنند.
  4. پیروان ادیان دیگری غیر از مسیحیت که در این کشور ساکن هستند اکثرا مهاجر اند.
اگر در تور ایتالیا شرکت کرید برای یکبار هم که شده لباس های سنتی ان کشور را بر تن کنید و خاطره آن را در ذهن خود و یا در آلبوم تان ثبت کنید. مردم ایتالیا هنگام لباس پوشیدن شرایط را می سنجند و همیشه بهترین لباس را انتخاب می کنند، بعنوان مثال از لباس های باز در خیابان و رستوران استفاده نمی کنند و این نوع لباس ها را فقط در استخر و ساحل های بسته به تن میکنند. به طور کل ایتالیا با سبک لباس پوشیدن مردمانش نیز معروف است، خوب است بدانید که هر قسمت از این کشور لباس های سنتی خود را دارا می باشد، مردان نیز لباس های سنتی دارند که طرح آن بسیار ساده تر از طرح لباس زنان است و در اکثر نقاط یکسان می باشد. لباس های سنتی این کشور اکثرا از پشم ضد آب تهیه میشوند، و مردمان جنوب ایتالیا رنگ های شاد را برای لباس های سنتی خود انتخاب کرده اند. برای شرکت در تور ایتالیا و تور سوئیسمیتوانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.
وضعیت آب و هوایی ایتالیا

اگر قصد دارید در تور ایتالیا شرکت کنید آگاهی از نوع آب و هوای این کشور الزامی ست. در این میان ماه ها و روزهایی هستند که تعداد گردشگر در این کشور بسیار کم است و اگر این تاریخ ها را برای سفرتان برگزینید هزینه های کمتری را برای سفرتان صرف خواهید کرد. همچنین می توانید با دقت بیشتری از جاده ها دیدن کنید با فرهنگ مردم آشنا شوید. از آوریل تا اواخر ژوئن و همچنین ماه سپتامبر تا اکتبر گردشگران بسیار کمی پا به ایتالیا میگذارند و این کشور خلوت است، آب و هوای دلنشینی را نیز در این ایام تجربه خواهید کرد.
آب و هوای قسمت شمالی

درماهای ایتالیا تاثیر کمتری روی این بخش دارند و به همین دلیل فصل زمستان را با آب و هوایی سرد سپری می کند. در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه شاهد بارش برف های سنگین نیز خواهید بود، ناگفته نماند که تابستان هایش نیز گرم و مرطوب است. بسته به شرایط آب و هوایی میتوانید تصمیم بگیرید که چه زمان در تور ایتالیا شرکت کنید و از کدام بخش ها دیدن کنید.
بخش مرکزی کشور ایتالیا

مناطقی که میان شهرهای بولونیا و رم قرار گرفته اند بخش مرکزی کشور به شمار می آیند. این قسمت دمای تقریبا ثابتی دارد و آب و هوای فصل زمستان و تابستانش زیاد با یکدیگر متفاوت نیست، البته گاها پیش می آید که در این بخش نیز زمستان های سرد و یا تابستان هایی با گرمای طاقت فرسا مشاهده شود. با بررسی دقیق میتوانید این بخش از کشور را در برنامه بازدید تور ایتالیا خود قرار دهید.

تورهای ترکیبی ایتالیا

اگر میخواهید در تور ایتالیا شرکت کنید این بخش را نیز مطالعه کنید. این بخش از ایتالیا آب و هوای خشکی دارد و شاهد بارش های زیاد باران در آن نخواهید بود، گاها شاهد خشکسالی نیز هستید. در این نواحی فصل زمستان هوای سردی ندارد و هوای پاییز و بهار نیز مشابه با فصل تابستان نواحی شمالی و مرکزی ست. بسته به علاقمندی هایتان میتوانید بهترین زمان و بخش را برای تور ایتالیا برگزینید.
تور ایتالیا و میلان

این شهر به شهر تجارت و مد معروف است و جاذبه های گردشگری بسیاری را میتوانید در آن مشاهده کنید اگر میخواهید از این شهر دیدن کنید میتوانید در یکی از تورهای مونته نگرو، اساواکی و یا تور یونان شرکت کنید و در یکی از ماه های می، ژوئن، سپتامبر و یا اکتبر را برگزینید چراکه از نظر آب و هوایی بهترین شرایط بر شهر حاکم است.
رم و تور ایتالیا

اگر بازدید از رم را برای تور ایتالیا خود انتخاب میکنید ماه آوریل تا ژوئن، همچنین سپتامبر را برای سفر برگزینید. در این ایام آب و هوایی گرم و مناسب بر شهر حاکم است. استفاده از کرم ضد آفتاب در روزهای آفتابی را فراموش نکنید.
بلیط هواپیمای ایتالیا

در این بخش نیز راجع به خرید بلیط ایتالیا صحبت خواهیم کرد، مسافران تور ایتالیا این خدمت را رایگان دریافت خواهند کرد. در جدول جزئیات بلیط از جمله تاریخ و ساعت، کلاس پرواز، نام شرکت هواپیمایی و قیمت درج شده است و میتوانید با استفاده از فیلد موجود گزینه های مورد نظرتان را درج و بلیطی متناسب با شرایط تان را رزرو و یا خریداری نمایید. دو ایرلاین ماهان ایر و ایران ایر پروازهای مستقیم به میلان ایتالیا را ارائه میدهند، البته ناگفته نماند که پروازهای مستقیم فقط به مقصد رمو میلان وجود دارند و برای دیگر مقصدها باید از پروازهای غیر مستقیم استفاده کنید. مبدا همه پروازهای ذکر شده فرودگاه امام خمینی ست.
بری آگاهی از جزییات میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید، اگر در تور ایتالیا و یا در تور اتریش شرکت کنید و قصد سفر با تور را داشته باشید طی نمودن مراحل تهیه بلیط نیز بر عهده مجموعه است.
فرودگاه لوناردو داوینچی ایتالیا

ممکن است فرودگاه مقصد تور ایتالیا شما فرودگاه ذکر شده باشد، ما در این بخش نیز به معرفی این فرودگاه خواهیم پرداخت. در سال 2016حدود 41 میلیون مسافر در این فرودگاه تردد داشته اند که همین موضوع سبب شده جایگاه ششم در بین ترافیک های هواپیمایی فرودگاه ها را به خود اختصاص دهد. فرودگاه لئوناردو داوینچی از مهمترین فرودگاه های کشور ایتالیا محسوب میشود و حدود 4 متر از سطح دریا فاصله دارد. همچنین 4 ساعت و 45 دقیقه زمان خواهد برد که از تهران به این فرودگاه برسید و به زمین بنشینید.
فرودگاه ذکر شده شامل 3 پایانه است که پروازهای داخلی، بین المللی و پروازهای بر فراز اقیانوس را شامل میشوند. فروشگاه، کافه، بانک و رستوران از جمله امکاناتی ست که در این فرودگاه وجود دارد، افرادی که قصد خرید هدیه و سوغاتی برای عزیزان شان را دارند نیز میتوانند از چنین فروشگاه هایی برای تهیه اقلام مورد نظرشان استفاده کنند. فرودگاه لئوناردو داوینچی در بخش غربی شهر رم و در فاصله 35 کیلومتری آن قرار دارد. مبدا پروازهای ایران به ایتالیا فرودگاه امام است. برای شرکت در تور ایتالیا داشتن اطلاعات کافی از فرودگاه ها و مسیرها الزامی ست.

جاذبه های دیدنی و تفریحی ایتالیا

در این بخش به معرفی جاذبه های گردشگری که در تور ایتالیا از آنها دیدن می کنید می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.
کلیسای جامع ایتالیا

حدود 40 هزار نفر در این کلیسا که به عنوان بزرگترین کلیسای جهان شناخته میشود جای میگیرند. معماری زرق و برق دار گوتیگ در این بنا به خوبی قابل مشاهده است، بخش داخلی بنا با سنگ های تراش خورده و بخش بیرونی با سنگ های مرمر تزیین شده است، شیشه نقش داری که در داخل این بنا قرار داده شده است بسیار بزرگ است و در دنیا مشهور است. بخش داخلی و خارجی تضادی بی نظیر و دلچسب دارند که میتوانید از تک تک لحظاتی که به تماشای آن نشسته اید لذت ببرید.
شام آخر لئوناردو داوینچی ایتالیا

این کلیسا با نمای آجر و در سال 1465 ساخته شده است، همچنین دارای گنبدی شش ضلعی و عظیم است که توسط یکی از برترین معماران دوره رنسانس بنام برامانته ساخته شده است، بنابراین قدم ان به دوره رنسانس بازمی گردد. گنجینه شام آخر در این کلیسا جا گرفته است که در جنگ جهانی دوم مورد آسیب دیدگی شدید قرار گرفت، اما هنوز هم بسیاری از توریست ها برای بازدید از این اثر بی نظیر پا به ایتالیا میگذراند، هنرمند معروف لئوناردو داوینچی از شام آخر مسیح برای خلق این اثر هنری الهام گرفته است. اگر در تور ایتالیا شرکت کردید بازدید از این اثر هنری بزرگ و با ارزش را از دست ندهید.
گالری ویتوریو ایمانوئل دوم

این بنا توسط جوزپه منگونی ساخته شده است، و در زمان های گذشته بزرگترین و وسیع ترین مرکز خرید اروپا محسوب می شده است. گنبد گالری از موزاییک ها 48 متر فاصله دارد و نوعی نشانه برای معماری سبک مدرن تور اروپا است که طرفداران بسیاری نیز دارد. ترکیبات دیگری که در ساخت این بنا به کار رفته است شیشه و آهن است، ناگفته نماند که امروز هم همچنان محلی برای جمع شدن مردم و گپ و گفتگو ست، اگر در تور ایتالیا شرکت کردید حتما از گالری ویتوریو ایمانوئل نیز دیدن کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.
سالن اپرا و تئاتر ایتالیا

سالن اپرا نیز از دیگر جاذبه هایی ست که در تور ایتالیا میتوانید از آن دیدن کنید. این سالن یکی از مشهورترین و بزرگترین سالن هایی ست که اپرا در آن اجرا میشود، خواننده و موسیقی دان های بسیاری در این مکان اجرا داشته اند، و حدود 2800 نفر را در خود جای می دهد. اجراها از روزهای ابتدایی ماه دسامبر آغاز و تا ماه می ادامه پیدا می کند، اما شرکت در این اجراها به همین سادگی هم نیست! بازدید از باکس آفیس را نیز فراموش نکنید چراکه لباس های زیبای کسانی که روی صحنه اجرا داشته اند در این بخش قابل مشاهده خواهد بود. بازدید از سالن اپرا از برترین جذابیت های تور ایتالیا است.
قلعه فورزسکو

اگر در تور کرواسی شرکت کرده اید حتما به ایتالیا سفر کنید و از قلعه فورزسکو نیز دیدن کنید. این قلعه توسط دو حاکم میلان اداره میشده است، سال ساخت آن به سال 1368 میلادی بازمیگردد و در سال 1450 میلادی نیز تحت مرمت و بازسازی قرار گرفته است. موزه واقع در قلعه مجموعه ای از موزه ها را شامل میشود که یکی از آنها به مجسمه های تاریخی اختصاص یافته است. عتیقه های مصری و سلاح های ارتش را نیز میتوانید در موزه های دیگر این قلعه مشاهده نمایید.
بهترین مراکز خرید ایتالیا

در این بخش مراکز خرید ایتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید از هر یک از آنها برای انجام خریدهای تان استفاده کنید. اگر در تور ایتالیا شرکت کردید حتما به این مراکز خرید هم سر بزنید.
مرکز خرید La Rinascente ایتالیا

در رم فروشگاه ها و مغازه های زیادی وجود ندراند که به فروشگاه های آمریکایی شبیه باشند، در میان همه آنها این مرکز خرید شباهت بسیاری به فروشگاه های آمریکایی دارد. در مرکز شهر واقع شده است و دارای 4 طبقه با اجناس متنوع است. از رستوران ها، کافه ها و فست فود های نیز جهت رفع گرسنگی و خستگی تان بهره بگیرید. برترین برندهای روز دنیا اجناس شان را در این مرکز خرید ارائه میدهند. اگر در تور ایتالیاشرکت کردید بخشی از خرید خود را در این مرکز انجام دهید.

مرکز خرید گالریا پورتا دی روما

این مرکز خرید حدود 220 مغازه را در خود جای داده است، از جذابیت های آن نیز سالن تئاتری ست که 24 پرده سینمایی دارد. اجناس متنوع و برند در این مرکز به وفور یافت می شود که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می شود:

  1. پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه از برندهای معتبر جهانی
  2. لوازم آرایشی و بهداشتی
  3. جواهرات
  4. اسباب بازی با بهترین کیفیت برای کودکان
  5. لوازم ورزشی
  6. کیف و کفش از برندهای معتبر جهانی
  7. بدلیجات
  8. مبلمان و لوازم خانگی
  9. کتاب و شکلات
بازار ایتالی

ایتالی بزرگترین بازار در سطح دنیاست که یک مدرسه آشپزی به وسعت 17000 متر مربع در آن واقع شده است، این مدرسه 4 طبقه دارد، این بازار پر است از غذاهای متنوع به طوری که گاهی حس می کنید در یک سرزمین خیالی هستید. ساعات فعالیتش از 9 صبح تا 12 شب می باشد.
مرکز خرید بورسالینو

در این مرکز خرید برترین کلاه فروشی شهر رم قرار دارد. اکثر ستاره ها کلاه های فدورا و پاناما را بر سر گذاشتند و از طرفداران پر و پا قرص این برند شدند. تکنیک ها و ماشین هایی که از آنها برای تولید کله ها استفاده میشود مربوط به 100 سال قبل است اما هنوز نیز در عرصه خودش بهترین است و برترین و زیباترین کلاه های روز را عرضه میکند.
اگر قصد دارید در تور ایتالیا شرکت کنید و از همه جاذبه های آن بازدید نمایید همین الان از خدمات ما استفاده نمایید و در صورت داشتن هر گونه سوال با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
منبع : https://safaryar.net/tours/italy/
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Similar threads

بالا