تندر 90 جديد سايپا ( فیس لیفت )

pinion

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز


به گزراش خبرخودرو، مراسم رونمايي از فيس ليفت تندر 90 ، با حضور جمعي از مديران گروه خودروسازي سايپا ، در شركت پارس خودرو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، مدير عامل مركز تحقيقات و نوآوري صنايع سايپا در اين مراسم گفت: تندر 90، از نقطه نظر تكنينكي و تحقيقاتي ، خودرويي بسيار مطلوب و قابل قبول در سطح دنيا و ايران مي باشد و آينده بسيار خوبي را براي اين خودرو پيش بيني مي كنيم.

دكتر زارعي افزود : استراتژي سايپا در برنامه سمت 90 كاملاً مشخص است ، چنانكه مركز تحقيقات موظف است هر 30 سال يك فيس ليفت براي خودروهاي توليدي سايپا برنامه ريزي و اجرا نمايند .

وي اظهار داشت : اين گروه دو محمل براي حركت دارد كه يكي برنامه استراتژيك كل سايپا براي خودروهاي جديد و خودروهاي فيس ليفت و ديگري روش اجرايي كردن آن است ، كه هر دو در كنار هم راه خود را يافته و در حركت هستند.

وي گفت : زماني كه خودرو در خيابانها حركت مينمايد كلينيكي از آن گرفته مي شود ، چرا كه حتماً بايد نقطه نظرات مشتريان ديده شود و سپس از دست اندركاران و صاحب نظران ، دعوت مي شود و در مرد خودروتندر 90 اين اتفاق صورت پذيرفت.



مدير عامل مركز تحقيقات و نو آوري سايپا با اشاره به اينكه اين خودرو، براي 50 تا 10 سال آينده خودرويي مطمئن پيش بيني شده است ، اظهار داشت : با توجه به نيت و استراتژي سايپا تندر 90 اساساً خودرويي آينده دار است و بر همين اساس كلينيكي از اين خودرو گرفته شد. تا آنچه به دست مشتريان مي رسد يك گام جلو تر رفته و خودرويي مطابق با ذائقه و سلايق ايرانيها ، طراحي و توليد گردد.

زارعي با بيان اينكه اول چيزي كه در نظر سنجي ها مطرح بود تغييرات ظاهري اين خودرو بود ، تصريح كرد: در مورد تزئينات داخلي ، مصرف كنندگان نظري ندانشتند و آنچه كه مردم را نگران مي كرد ، مشكل ظاهري اين خودرو بود.

وي در ادامه به تغييرات ظاهري اين خودرو شاره كرد و گفت: سپر و چراغ جلو و عقب و صندوق عقب اين خودرو در فيس ليفت جديد تغيير نموده است و تغييراتي در موتور و تزئينات داخلي ان داده نشده است ، چرا كه در مورد بحث قواي محركه و فرمان پذيري ، اين خوردو ، در كلاس بسيار خوبي قرار دارد.



وي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه تغييرات اساسي در اين خودرو داده نشده ، اين خودرو به راحتي مي تواند تستهاي مورد نظر را طي كند و تغييرات كوچكي كه هم داده شده از ابتدا با اطلاع شركت رنو رسيده است.

وي افزود : در سه ماه گذشته گروه كاري با شركت رنو تشكيل شده است تا كار به توليد انبوه برسد و نمايندگان هر دو شركت نيز مشخص گرديده اند و در برنامه داريم كه تا سه ماه اول سال 88 اين خودرو به بازار عرضه خواهد شد.

وي در پايان به استراتژي سايپا در بحث مطالعات اقتصادي اشاره و تصريح كرد : قاعده حركت سايپا در بحث توليد خودرو و مطالعات اقتصادي اين بوده كه توليدات كمترين هزينه و بالاترين راندمان را داشته باشند و ما در مركز تحقيقات نيز بر اين سمت در حركت بوده و معتقديم كه با كمترين تغييرات در شكل ظاهري خودرو ، مي توانيم سلايق و ذائقه ها را پاسخ گو باشيم.
 

Similar threads

بالا