تماشا کنید: عملکرد فوق العاده‌ دوربین a99 II سونی در محیط کم نور

[h=2][/h]








دوربین جدید a99 II سونی با پشتیبانی از لنز A-Mount، عملکرد فوق‌العاده‌ای در محیط‌های کم‌نور دارد که این ویژگی در ویدیویی به نمایش درآمده است.







هرچند سونی با رونمایی از آخرین دوربینش با پشتیبانی از لنز‌های E-Mount، تحسین بسیاری از کارشناسان را در مورد عملکردش در محیط‌های کم‌نور و ایزوی بالا برانگیخت، اما a99 II نیز کم و کاستی در این زمینه ندارد. a99 II سونی که از لنز‌های A-Mount پشتیبانی می‌کند، قادر است عملکردی فوق‌العاده در محیط‌های کم‌نور از خود به نمایش بگذارد. در ویدیویی که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، عملکرد این دوربین در اتاقی که در آن تنها دو شمع روشن است و حساسیت دوربین روی ۲۵٫۶۰۰ تنظیم شده، کاملا نمایان است.


یکی از کاربران یوتیوب که با حساب کاربری Bramansde این ویدیو را منتشر کرده است، عملکرد این دوربین را در ثبت جزئیات بسیار خارق‌العاده خوانده است. وی می‌گوید:
این سنسور بسیار جالب توجه است، به‌طوری که جزئیات زیادی را ثبت می‌کند. حساسیت بالای سنسور، نزدیک به دوربین A7Rii سونی است که از همین سنسور بهره می‌برد. زمانی که رزولوشن تصویر به ۱۲ مگاپیکسل کاهش پیدا می‌کند، نویز موجود در ایزوی بالا، برابر با تصاویری است که با A7 ثبت ‌شده‌اند.
تصویر زیر، نمونه‌ای است که با استفاده از این دوربین، در ایزوی ۱۰۲٫۴۰۰ به‌صورت JPEG بدون کاهش نویز و پردازش پس از عکس‌برداری ثبت شده است.

در صورت تمایل، می‌توانید تمام تصاویر ثبت‌شده با این دوربین را در فرمت‌های JPEG و RAW در تمام رنجِ ایزو، در این لینک مشاهده کنید.
بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ این دوربین اواخر ماه جاری میلادی با قیمت ۳,۲۰۰ دلار راهی بازار خواهد شد. از جمله‌ ویژگی‌های دوربین علاوه بر عملکرد خوب در محیط‌های کم‌نور، باید به سنسور ۴۲ مگاپیکسلی با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K، سیستم هیبریدی فوکوس خودکار، ثبت تصاویر با سرعت ۱۲ فریم در هر ثانیه و تثبیت‌کننده‌ی ۵ جهته اشاره کرد. همچنین a99 II می‌تواند تصاویر RAW را به‌صورت ۱۴ بیتی ثبت کند.
 

Similar threads

بالا