تقویم نمایشگاهی، مسابقاتی و .... مرتبط با مهندسی عمران

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
دومین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، تاسیسات و مصالح سنگی --------- 22 تا 25بهمن --------- قزوین
هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، یراق آلات، تجهیزات مبلمان و دکوراسیون داخلی --------- 29بهمن الی 2 اسفند --------- تهران
نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته --------- 1 الی 5 اسفند --------- هرمزگان
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، لوازم و مصالح ساختمانی--------- 22 الی 26 اردیبهشت88 --------- تبریز
 

tm-civil

عضو جدید
کاربر ممتاز
مسابقه خرپای پل ماکارونی دانشگاه آذربایجان

مسابقه خرپای پل ماکارونی دانشگاه آذربایجان

مسابقه مهیج و جذاب پل ماکارونی در سه گرایش آزاد , هدفمند و سنگین فروردین 88 در دانشگاه تربیت معلم آذربایجان برگزار میشه :eek:.مهلت ثبت نامش تا 5 اسفند ادامه داره. عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.kharpa.ir مراجعه کنند. امسال شرایط بسیار عالی داره ;)دانشگاه تربیت معلم نهایت تلاشش رو برای برگزاری هر چه بهتر کرده حتمه یه سری به سایتش بزنین.:):gol:
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
اسفند 87

اسفند 87

نخستین همایش ملی ساختمان، انبوه‌سازان مسکن، شهرسازی و صنایع وابسته از تاريخ 13 تا 15 اسفندماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار می‌شود.
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
کنفرانس مهندسی و مدیریت ساخت (دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

کنفرانس مهندسی و مدیریت ساخت (دانشگاه صنعتی امیرکبیر)

رشته تحصيلی مهندسی و مديريت ساخت يکی از گرايش‌های مقطع کارشناسی ارشد مهندسی عمران است که به مطالعه و فعاليت جنبه‌های فنی و مديريتی صنعت ساخت و ساز می‌پردازد. مسئوليت‌های مدير ساخت قابل تقسيم در هفت دسته کلی است: برنامه‌ريزی مديريت پروژه, مديريت هزينه, مديريت زمان, مديريت کيفيت, مديريت قرارداد, مديريت ايمنی و فعاليت‌های حرفه‌ای CM که شامل فعاليت‌های تخصصی همچون تعريف مسئوليت‌ها و ساختار مديريت تيم مدير پروژه, سازماندهی و رهبری با اعمال کنترل‌های پروژه, و تعريف اجزای طراحی و ساخت به منظور جلوگيری از اختلافات و مشکلات است.

در راستای ارتقای سطح عملی و کاربردی مديريت ساخت در ايران, اولين کنفرانس مهندسی و مديريت ساخت در خرداد ماه سال1388 در تهران برگزار خواهد شد. اين کنفرانس با برنامه ويژه ارتباط با صنعت, پلی است برای ارتباط دانشگاهيان و مجريان صنعت ساخت و ساز.
منبع: سایت کنفرانس و دانشگاه صنعتی امیرکبیر
 

سـعید

مدیر بازنشسته
فراخوان مقاله- همایش سازه های فضایی

فراخوان مقاله- همایش سازه های فضایی

همایش سازه های فضایی
فراخوان مقاله
محور علمی : سازه های فضایی
دانشجویان و محققین گرامی توجه نمایند که مقالات باید در فرمت مورد نظر و تحت نرم افزار MS Word 2003 تهیه و طبق تاریخ ها و زمانبندی کنفرانس به آدرس دبیرخانه مرکزی و یا به پست الکترونیکی ارسال گردد.
مهلت ازسال اصل مقالات: 31 فروردین 1388
زمان برگزاری همایش: 28 اردیبهشت 1388
نشانی الکترونیکی: inrc2005@gmail.com
تلفن های دبیرخانه: دفتر مرکزی مرکز ملی مقاوم سازی ایران : 77070154 و 77070155
تلفن های تماس در ایام نوروز: 09123988841 و 09122073282
با تشکر-مرکز ملی مقاوم سازی ایران، دبیرخانه دائمی کنفرانس های مقاوم سازی کشور​


--

مرکز ملی مقاوم سازی ایران
صندوق پستی 155-16895
تلفن: 5-77070154
www.retrofitting.ir
 

سـعید

مدیر بازنشسته
سمینار تخصصی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای

سمینار تخصصی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای


سمینار تخصصی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای
تهران ، 1 مرداد 88

با امتیاز ارتقاء پایه و تمدید پروانه نظام مهندسی ساختمان


با سلام و احترام
پس از حمدو ثنای خداوند متعال بدینوسیله باطلاع می رساند مرکز ملی مقاوم سازی ایران در نظر دارد دومین سمینار تخصصی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای را با حضور اساتید بنام کشور با امتیاز ارتقاء پایه و تمدید پروانه نظام مهندسی ساختمان در تاریخ 1 مرداد 1388 در تهران برگزار نماید.علاقمندان جهت ثبت نام می توانند با مراجعه به پایگاه رسمی اطلاع رسانی مرکز ملی مقاوم سازی ایران به آدرس www.retrofitting.ir و تکمیل و ارسال فرم ثبت نام به دورنگار 77056280 اقدام نمایند.
موضوعات کارگاه‌ها و سخنرانان سمینار :
1- اصول و مقدمات بهسازی لرزه‌ای- دکتر بهرخ حسینی هاشمی ، عضو محترم هیئت علمی پژوهشگاه مهندسی زلزله و زلزله شناسی


2- مقاوم‌سازی سازه‌های فولادی – دکتر بهرخ حسینی هاشمی ، عضو محترم هیئت علمی پژوهشگاه مهندسی زلزله و زلزله شناسی


3- مقاوم‌سازی سازه‌های بتنی – دکتر عبدالرضا سروقد مقدم ، ریاست محترم پژوهشکده سازه پژوهشگاه مهندسی زلزله و زلزله شناسی


4- مقاوم‌سازی سازه‌های بنایی – دکترعباسعلی تسنیمی ، عضو محترم هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس و ریاست محترم پژوهشگاه مهندسی زلزله و زلزله شناسی
هزینه ثبت نام: مبلغ 800 هزار ریال شامل شرکت در سمینار ، هدیه سمینار، جزوه آموزشی، پذیرایی نهار و میان وعده و گواهینامه می باشد.


ثبت نام گروهی (حداقل 5 نفر) سمینار شامل بیست 20 در صد تخفیف خواهد بود.
اعضای مرکز ملی مقاوم سازی ایران از 20 درصد تخفیف در ثبت نام برخوردار می باشند
اعضای باشگاه پژوهشگران دانشجو از 25 درصد تخفیف در ثبت نام برخوردار می باشند
اعضای باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی از 10 درصد تخفیف در ثبت نام برخوردار می باشند
جهت بهره مندی از تخفیفات ارائه تصویر کارت عضویت اعضای مرکز ملی مقاوم سازی ، باشگاه پژوهشگران دانشجو و باشگاه پژوهشگران جوان همراه با فرم ثبت نام الزامی می باشد.
خواهشمند است مبلغ ثبت‌نام را به شماره حساب 283-810-445721-3بانک پاسارگاد به نام مرکز ملی مقاوم سازی ایران واریز نموده و فیش پرداخت را به همراه فرم تکمیل شده ثبت نام به شماره 77056280 فکس نمایید .
تلفن تماس : 5- 77070154
www.retrofitting.ir
 

Sanaty

عضو جدید
کنفرانس ملی مسکن و توسعه کالبدی روستا

کنفرانس ملی مسکن و توسعه کالبدی روستا

با سلام خسته نباشید خدمت مهندسین عمران
این اولین کنفرانس مربوط به مسکن روستا است از کلیه دوستان علاقه مند دعوت می شود مقالات خود را به سایت زیر ارسال نمایند . برای اطلاعات بیشتر هم به همین سایت مراجعه نمایید .
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان - مرداد88 - تهران

نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان - مرداد88 - تهران



این تاپیک ویژه بزرگترین نمایشگاه عمرانی سال شکل گرفته.
بعد از پایان نمایشگاه و بحث ها منتقل خواهد شد به تاپیک تقویم.
دوستانی که مایل اند همدیگه رو در نمایشگاه ملاقات کنند، می توانند از این طریق با هم قرار ملاقات گذاشته و یا دستاورد های خودشون رو از نمایشگاه از طریق همین تاپیک در اختیار هم گذارند.
با تشکر، مدیریت تالار.
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
مشخصات عمومی

مشخصات عمومی

تاریخ شروع نمایشگاه سه شنبه 06 مرداد 1388

مسئول اجرائی آقای سیمی

برگزار کننده اتاق تعاون مرکزی

تلفن 22662847

سایت اینترنتی www.iranconfair.ir

دسترسي به نمايشگاه

مبادی ورودی محل دائمی نمایشگاههای بین المللی شامل سه درب اصلی :

1. درب جنوب
خیابان سئول - جاده اختصاصی نمایشگاه

2. درب جنوب غربی
خیابان سئول - ابتدای جاده اختصاصی نمایشگاه

3. درب شمال
خیابان دانشگاه

* با توجه به قرارگیری سه درب اصلی جهت تردد - خیابان های منتهی به مبادی عبارتند از :
  1. بزرگراه چمران
  2. بزرگراه نیایش
  3. خیابان ولیعصر
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
پیام مدیر عامل

پیام مدیر عامل

ما معتقدیم که برگزاری نمایشگاهها بدلیل حضور شرکتهای مختلف و ارائه آخرین دستاوردها ، نقش بسزایی در آشنایی تولید کنندگان و شرکت های فنی و مهندسی داخلی با یکدیگر داشته و بستر لازم را برای مشارکت کنندگان خارجی جهت مذاکرات تجاری و بازرگانی فراهم می آورد.

مهندس عباس قلی زاده
بسمه تعالی
تجارت در کشور ما سابقه طولانی دارد و امروز پس از گذشت بیش از ربع قرن از انقلا ب شکوهمند اسلامی نیاز به یک جهش و رویکرد نو در آن احساس می شود و در این خصوص نباید ارتباط بین تجارت بخش داخلی و خارجی را نادیده گرفت.
رویکرد جایگزینی واردات کشور را عرصه های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات به توانمندی خوبی رسانده به نحویکه برخی از تولیدات در کشور در شرایط فعلی به تولید مازاد بر نیاز رسیده و نیازمند هدایت و راهیابی به بازارهای جهانی می باشد از اینرو زنجیره صدور کالا به خارج از کشور نیازمند یک بازنگری و عزم ملی است و هر گونه حرکت و تلاش در راستای توسعه صادرات کالا و خدمات باید به عنوان خدمتی مقدس و وظیفه ای ملی نگریسته شود. با توجه به اینکه تحقق این امر در گرو رشد و توسعه تولیدات کشور در عرصه های مختلف بوده که خود از یک سو مستلزم بکارگیری منابع انسانی است که منجر به اشتغالزایی می گردد و از سوی دیگر مستلزم جذب، هدایت و بکارگیری دیگر منابع از جمله مالی در بخش تولید می باشد، این امر می تواند موجب مرتفع شدن بخشی از مشکلات و ساماندهی امور در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی، بازرگانی، اجتماعی، فرهنگی و ... شده، که در نهایت منجر به بهبود وضعیت عمومی و رشد و شکوفایی اقتصادی خواهد شد.
اقتصاد کشور ما سالها است که وابستگی جدی به صادرات نفت دارد ولی هنر و الزام بر این است که با جایگزین نمودن صادرات از منابع غیر نفتی از جمله کالاهای تولیدی در بخش صنعت، کشاورزی، معدن و همچنین خدمات قابل عرضه از جمله خدمات در حوزه های فنی، مهندسی و پزشکی استفاده نموده و رشد و تعالی اقتصادی کشور را به پشتوانه نیروی عظیم انسانی و دیگر منابع و تولیداتی که نام برده شد، استوار نماییم. در این وضعیت برنامه ریزی و برگزاری نمایشگاهها در راستای به نمایش گذاشتن این توانمندیها نقش موثر و تعیین کننده ای را ایفا می نماید، چرا که تفاهم عمومی و کنکاش علمی موید این مطلب است که موثرترین ابزار بازاریابی برپایی نمایشگاهها می باشد.
در صنعت نمایشگاهی تولید کننده و فروشنده می تواند به صورت مستقیم و بدون واسطه کالاهایشان را به خصوص انواع جدید آن را در معرض دید عموم قرار دهند و مشتری حقیقی بطور مستقیم با تولید کنندگان ارتباط برقرار نموده و بهترین فرصت را برای مقایسه کالاهای یکسان از شرکت های مختلف بدست آورند. همچنین فرصت خوبی برای محققان، دانشجویان و کارشناسان به منظور آشنایی با تکنولوژی روز دنیا در زمینه تخصصی موضوع نمایشگاه و همچنین ارتباط شرکت های داخلی و کارشناسان با شرکت های خارجی فراهم و زمینه انجام پروژه های مشترک با استفاده از توانمندیهای داخل به همراه جذب سرمایه گذاری خارجی ایجاد می گردد.
لذا با این نگرش نمی توان نقش مهم برنامه ریزی در برپایی نمایشگاهها را در امر توسعه تجارت و بخصوص توسعه صادرات نادیده گرفت و در عین حال باید دانست برگزاری نمایشگاهها زمانی موثر و هدفمند خواهد بود که توانمندیهای عرضه شده در آن قابلیت رقابت در بازارهای جهانی را داشته باشند. تولیدات با کیفیت به همراه خدمات جانبی و همچنین قیمت رقابتی از عواملی می باشند که نقش بسزائی در این مهم ایفا می نمایند. از عوامل اثر گذار دیگر می توان از توافقات تعرفه ای نام برد. از آنجائیکه در شرایط کنونی توافق در خصوص تعرفه های آزاد امکانپذیر نیست باید از توافقنامه های مورد نیاز و مرتبط از جمله توافقنامه های تعرفه های توجیهی استفاده نمود تا صادرکنندگان بتوانند از شرایط مشابهی با رقبای خود برخوردار شوند و در چنین شرایطی است که می توان از بهترین ابزار بازاریابی یعنی برپائی نمایشگاهها و یا صنعت نمایشگاهی در کشور که دارای اهمیت زیادی می باشد یاری جست و اقدامات عاجلی را به عمل آورد و باید به موضوعات مختلفی از قبیل مدیریت، طراحی، برنامه ریزی، سازماندهی و مسائل بازرگانی، فنی، مالی و فرهنگی و ... مرتبط به امور نمایشگاهی نیز با دقت و جدیت بیشتری پرداخت.
با استعانت از درگاه ایزد منان و آرزوی توفیق روز افزون برای کلیه دست اندرکاران زنجیره توسعه صادرات غیرنفتی کشور، امیدوارم در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد واقعی این بخش که شاخص مهم آن نیل به تراز مثبت تجاری است، باشیم.

مهندس عباس قلی زاده
(رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران)
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
متعاجبانه می بینم که استقبال خیلی کمی از این تاپیک شد!
این بزرگترین نمایشگاه عمرانی در ایران ه!
به هر حال، من پنج شنبه مورخ 7 مرداد میرم نمایشگاه!!!
امیدوارم همه ی کسانی که امکانش رو دارن به نمایشگاه برن و ازش کلی اطلاعات مفید کسب کنند!
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
منم میام ... اگه امکانش هست یه قرار بذارید تو نمایشگاه ملاقاتتون کنیم...با تشکر
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
والا، من از آمل راه می افتم، دقیقاً نمی دونم چه ساعتی اینجام، اما با این حال فکر کنم چون عکس هم رو دیدیم بتونیم هم رو ملاقات کنیم! :D
 

civil-idea

عضو جدید
متاسفانه نمایشگاه امسال برای من جذابیتی نداشت, هرچند چند تا سالن رو فرصت نشد ببینم ولی به هر حال به جز چند محصول ساده بقیه محصولات مشابه سال های گذشته بودن و تکنولوژی یا سیستم جدیدی به اونصورت ندیدم . حضور شرکت های نوآور خارجی رو خیلی کمرنگ دیدم (بر خلاف دوسال پیش و اندکی سال پیش) و در کل به نظر من نمایشگاه امسال یکی از اهداف نمایشگاه که بالا بردن سطحه علمی و عملی فعالین این صنعت هستش رو برآورده نکرد
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
متاسفانه نمایشگاه امسال برای من جذابیتی نداشت, هرچند چند تا سالن رو فرصت نشد ببینم ولی به هر حال به جز چند محصول ساده بقیه محصولات مشابه سال های گذشته بودن و تکنولوژی یا سیستم جدیدی به اونصورت ندیدم . حضور شرکت های نوآور خارجی رو خیلی کمرنگ دیدم (بر خلاف دوسال پیش و اندکی سال پیش) و در کل به نظر من نمایشگاه امسال یکی از اهداف نمایشگاه که بالا بردن سطحه علمی و عملی فعالین این صنعت هستش رو برآورده نکرد
سلام، من هم با نظرتون کمی تا قسمتی موافقم.
اما هر سال که چیزی بهتر میشه، حتماً چیزی هم باید بدتر شه!
امسال نقشه راهنما + زمان بازدید خیلی بد بود.
اما از اون جالب تر برای من شرکت کردن شرکت های خارجی و علی الخصوص ترکیه ای بود.
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
همایش و نمایشگاه:
چهارمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی آموزش الکترونیکی، 18 و 19 آذر ماه 1388 توسط مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود. علاقه مندان به ارائه مقاله در این کنفرانس، می توانند حداکثر تا 25 مهر ماه، اصل مقالات خود را در یکی از محورهای زیر به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.




  • رويكردها و تكنيك هاي طراحي محتوي آموزشي
  • سازمان و مديريت آموزش الكترونيكي
  • زيرساخت هاي فناوري در حوزه ي آموزش الكترونيكي
  • زير ساختهاي فرهنگي- اجتماعي براي آموزش الكترونيكي
  • بومي سازي آموزش الكترونيكي
  • استانداردهاي آموزش الكترونيكي
  • سيستمهاي مديريت آموزش الكترونيكي
  • سنجش و ارزيابي در آموزش الكترونيكي
  • مورد كاوي در توسعه آموزش الكترونيكي
  • مورد كاوي موانع و چالشهاي آموزش الكترونيكي
  • بهداشت رواني در آموزش الكترونيكي
  • تربيت نيروي انساني براي آموزش الكترونيكي
  • روشهاي پژوهش در آموزش الكترونيكي
  • مباحث حقوقي مالكيت معنوي در آموزش الكترونيكي
  • اقتصاد آموزش الكترونيكي
  • آموزش الكترونيكي و تجارت الكترونيكي
  • توسعه منابع انساني به كمك آموزش الكترونيكي
  • كليه زمينه هاي بين رشته اي در آموزش الكترونيكي.
منبع:بنانیوز
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: همايش ملي بحران آب در كشاورزي و منابع طبيعي


حوزه(هاي) تحت پوشش: علوم كشاورزي
تاريخ برگزاري: 14 آبان 1388
برگزار کننده: دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهر ري

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1388/4/31
مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/6/15
مهلت ثبت نام: 1388/6/15


نظر به اينكه كشور ما در منطقه كم بارش كره زمين قرار گرفته و بخش عمده آن را مناطق خشك تشكيل مي دهد، با توجه به نياز فراوان به آب در كشاورزي و منابع طبيعي به ساير گروه هاي توليدي، اين امر اصلي ترين بحران در بخش هاي ذكر شده تلقي مي شود كه نتايج آن را بويژه در سال هاي اخير به وضوح مشاهده مي نماييم. هدف از اجراي اين همايش گردآوري محققان برجسته كشور و ارايه جديدترين دستاوردهاي پژوهشي در زمينه هاي مرتبط با آب است كه در محورهاي زير برگزار مي شود:

  • به نژادي و كم آبي
  • به زراعي و كم آبي
  • روش هاي جمع آوري و حفاظت آب (دانش بومي و روشهاي نوين)
  • راهكارهاي افزايش راندمان آبياري
  • اهميت آب در اقتصاد كشاورزي
  • اقليم و خشكسالي
  • استفاده از آبهاي نامتعارف
منبع: civilika
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: سومين همايش روشهاي آماده سازي، اجرا و بازرسي سطح به منظور رنگ آميزي و آبكاري
3rd Conference on Surface Preparation

حوزه(هاي) تحت پوشش: مهندسي شيمي (عمومي)
تاريخ برگزاري: 27 مرداد 1388
برگزار کننده: نشريه پوششهاي سطحي
محل برگزاري: تهران

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/4/15
مهلت ثبت نام: 1388/5/27


اهداف همايش
- تاكيد بر اهميت فرآيندهاي آماده سازي سطح به منظور اعمال پوشش مناسب
- معرفي روشهاي نوين و مواد شيميايي جديد در فرآيند هاي آماده سازي سطح
- گسترش ارتباط دانشگاه و مراكز تحقيقاتي با صنايع
- ايجاد ارتباط بين صنايع مصرف كننده (خصوصاً صنايع خودرو، نظامي، لوازم خانگي، نفت و پتروشيمي) با توليدكنندگان
موضوعات و محورهاي اساسي همايش
- چربي گيري و روشهاي تميزكاري با حلال و مواد شيميايي
- روشهاي مكانيكي آماده سازي سطح
- پاشش ذرات ساينده و آب
- روشهاي نوين آماده سازي سطح و اجراي پوشش
- كنترل كيفيت و روشهاي مختلف اعمال پوشش بازرسي سطوح
- محيط زيست و ايمني
- عيوب سطحي ايجاد شده در پوشش
- نانو فناوري در صنعت پوشش و آماده سازي سطح
- استانداردها و گواهينامه هاي بين المللي مرتبط
منبع: civilika
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
تعداد مشاهده: 1349 بار
عنوان کنفرانس: فيتسوال سراسري بتن




حوزه(هاي) تحت پوشش: مهندسي عمران (عمومي)
تاريخ برگزاري: 28 مرداد 1388 تا 29 مرداد 1388
برگزار کننده: مركز ملي مقاوم سازي ايران
سایر برگزار کنندگان: سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران
محل برگزاري: تهران

تاریخ‌های مهم:
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1388/4/10
مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/5/5
مهلت ثبت نام: 1388/4/15


محورهاي فستيوال:
- همايش تكنولوژي بتن
- همايش فراگير آموزش بتن
- مسابقات ملي بتن
- سمينار تخصصي تكنولوژي بتن و مقاوم سازي سازه هاي بتني
- نمايشگاه علمي و تخصصي
- كارگاه هاي آموزشي تخصصي
- گذرگاه كاريكاتور مقاوم سازي
- آموزش عمومي پدافند غيرعامل
مركز ملي مقاوم سازي ايران به عنوان مركز پژوهشي نمونه بافت هاي فرسوده شهري سال 87 و مركز كارآفرين برتر سال 87 با تجربه برگزاري دو دوره مسابقات ملي بتن و سه دوره كنفرانس ملي مقاوم سازي ايران و يك دوره كنفرانس بين المللي مقاوم سازي لرزه اي و برگزاري چندين جشنواره ، سمينار ، كارگاه و دوره هاي آموزشي ، در نظر دارد براي بار ديگرافتخار آفرينان ايران اسلامي را براي رسيدن به افق ايران 1404 و در راستاي چشم انداز بيست ساله نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دور هم جمع نموده و با برگزاري همايش و مسابقات بتن علاوه بر وارد نمودن دانش تكنولوژي هاي برتر صنعت بتن و معرفي آن به صنعتگران ايران اسلامي، هم انديشي صنعت بتن را جهت ارائه راهكارها، ابتكارات و نوآوري ها، پيشنهادات و ... با همكاري اعضاي محترم هيئت علمي دانشگاه ها، اساتيد مدعو بين المللي ، دانشجويان، پژوهشگران و مهندسان گرامي برگزار نمايد.

فراخوان مقاله نخستين همايش تكنولوژي بتن:
از پژوهشگران ارجمند دعوت مي گردد تا با حضور و ارائه مقاله در همايش بتن در محورهاي ذيل با دبيرخانه همايش همكاري نمايند.
محورهاي علمي مقالات:
1- بهسازي و مقاوم سازي سازه هاي بتني
2- طراحي سازه هاي بتني
3- تكنولوژي بتن
4- بتن مقاوم در مقابل آتش
5- مصالح بتني و افزودني هاي شيميايي
6- بتن هاي جديد
7- مديريت بحران و پدافند غيرعامل
* مقالات برتر و كاربردي داراي جوايز نقدي و غير نقدي مي باشند.
گرايش هاي مسابقات:
سازه محافظ تخم مرغ
بتن سبك پر مقاومت
ديوار چيني
كارگاه هاي تخصصي و سخنراني هاي فستيوال سراسري بتن:
كارگاه اول : الكتروليز بتن مسلح (شبيه سازي خوردگي آرماتورهاي فولادي در بتن)
كارگاه دوم : مقاوم سازي سازه هاي بتني
كارگاه سوم: كاربرد سازه‌اي مصالح مركب (كامپوزيت‌ها) مسلح با الياف پليمري
كارگاه چهارم: سازه هاي بتني و پدافند غير عامل
كارگاه پنجم: مصالح و فناوري هاي نو در سازه هاي بتني
كارگاه ششم: مديريت بحران
كارگاه هاي آموزشي فستيوال سراسري بتن:
كارگاه اول : آشنايي با ديوارهاي ساندويچ پانل و بلوك هاي سقفي
كارگاه دوم : مقدمات و تعاريف واژگان مديريت بحران
كارگاه سوم: آموزش كمك هاي اوليه
كارگاه چهارم: آموزش عمومي پدافند غيرعامل
كارگاه چهارم: آشنايي با مقدمات و واژگان مقاوم سازي و بتن
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: سومين همايش و نمايشگاه تخصصي مهندسي محيط زيست
3rd Conference of Environmental Engineering

تاريخ برگزاري كنفرانس از 20 و 21 ارديبهشت به نيمه دوم مهر 1388 تغيير يافت.

حوزه(هاي) تحت پوشش: مهندسي محيط زيست
تاريخ برگزاري: 15 مهر 1388 تا 16 مهر 1388
برگزار کننده: دانشكده محيط زيست دانشگاه تهران
سایر برگزار کنندگان: سازمان حفاظت محيط زيست، وزارت صنايع و معادن دفتر امور محيط زيست، شهرداري تهران
محل برگزاري: تهران

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1387/7/30
مهلت ارسال اصل مقاله: 1387/9/30
مهلت ثبت نام: 1388/1/15


آب و پساب
تصفيه آب براي مصارف شهري و صنعتي (سيستم ها و فرآيندها)
راهبري تصفيه خانه هاي آب و پساب
آلودگي آبهاي سطحي و زيرزميني
استانداردهاي كيفي آلودگي آب ( حدود مجاز آلاينده هاي خطرناك )
تصفيه پساب شهري و صنعتي
تصفيه (تثبيت) لجن هاي حاصل از تصفيه آب و پساب
دفع و استفاده مجدد از پساب
دفع و استفاده مجدد از لجن
استانداردهاي كيفي پساب هاي تصفيه شده
خاك و پسماند
شناسايي و پايش آلاينده هاي خاك
حذف آلاينده هاي خاك با استفاده از فناوري هاي فيزيكي، شيميايي ، ميكروبيولوژيكي ،حرارتي و ...
استانداردهاي حد مجاز آلاينده هاي خاك
مديريت پسماند(جمع آوري،دفع،كاهش از مبدا،بازيافت،كمپوست و ... )
روشهاي دفع مهندسي پسماند ها(زباله سوزي،لندفيل،جامدسازي و ... )
هوا و صوت
پايش و كنترل آلاينده هاي خروجي از منابع آلاينده
شناسايي و كنترل آلودگي هاي صوتي و الكترومغناطيسي
شناسايي و پايش آلاينده هاي هواي شهري و صنعتي
استانداردهاي كيفيت هواي شهري و محيط كار
ارائه و بررسي طرحهاي جامع كاهش آلودگي هوا
مدل سازي انتشار كاهش آلودگي هوا
محورهاي ويژه
فناوريهاي نوين (نمونه برداري،پايش،حذف آلاينده هاي و ... )
كاربرد GIS در شناسايي و پهنه بندي آلاينده هاي زيست محيطي
كاربرد سنجش از دور در شناسايي و پايش آلاينده هاي زيرسطحي
روشهاي پايش آلاينده هاي آلي پايدار (POPs) در خاك
كاربرد بيوتكنولوژي در حفظ محيط زيست
به كارگيري نانوتكنولوژي در *****اسيون پساب هاي شهري و صنعتي (نانو*****ها)
بررسي مدلهاي رياضي پخش آلاينده ها
حذف آلودگي هاي نفتي خاك با استفاده از فناوري هاي نوين و ارزان
امحاء آلودگي آبهاي زيرزميني به روشهاي PAT
مطالعات موردي شناسايي و كنترل آلودگي ناشي از صنايع بزرگ نفت، گاز و پتروشيمي
استانداردهاي ملي و بين المللي حدود مجاز آلاينده هاي خطرناك در منابع هوا،آب و خاك
كاربرد نرم افزارهاي جديد در پروژه هاي زيست محيطي
زباله سوزهاي بيمارستاني و صنعتي و راهكارهاي كاهش يا حذفDioxin& Furan
مكان يابي، طراحي و ساخت مدفن هاي پسماندهاي ويژه (Landfills)
شناسايي و كنترل آلودگي هاي ناشي از معادن كشور
سنجش آلاينده هاي هواي آزاد و آلاينده هاي خروجي از دودكش با استفاده از سيستم هاي اپتيك
فرهنگ سازي محيط زيست
IT و محيط زيست
مديريت محيط زيست
نقش مهندسي محيط زيست در ارزيابي اثرات زيست محيطي طرحها (ETA)
ايمني زيست
انرژي و محيط زيست
اقتصاد و محيط زيست
آموزش و محيط زيست
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: دومين كنفرانس بين المللي پيشرفتهاي اخير در مهندسي راه آهن
2nd International Conference on Recent Advances in Railway Engineering (ICRARE-2009)

حوزه(هاي) تحت پوشش: مهندسي راه و ترابري
تاريخ برگزاري: 5 مهر 1388 تا 6 مهر 1388
برگزار کننده: دانشگاه علم و صنعت ايران
سایر برگزار کنندگان: وزارت راه و ترابري جمهوري اسلامي ايران
محل برگزاري: تهران

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1388/1/31
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1388/2/12
مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/3/25
دریافت نسخه نهایی مقالات: 1388/6/10
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1388/5/10
مهلت ثبت نام: 1388/7/5


محورهاي تخصصي كنفرانس : مترو و سيستم هاي ريلي درون شهري ماشين آلات ريلي خط و سازه هاي ريلي راه آهن برقي كنترل و سيگنالينگ اقتصاد و حمل و نقل ريلي مديريت و بهره برداري راه آهن ايمني در راه آهن


منبع:civilika
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: دومين كنفرانس بين المللي حوادث رانندگي و جاده اي
2nd International Conference on Traffic Accident

تاريخ برگزاري كنفرانس از 15 و16 ارديبهشت ماه به هفته دوم مهر 1388 تغيير يافت.

حوزه(هاي) تحت پوشش: مهندسي راه و ترابري
تاريخ برگزاري: 8 مهر 1388 تا 9 مهر 1388
برگزار کننده: دانشگاه تهران
سایر برگزار کنندگان: پژوهشكده حمل و نقل
محل برگزاري: تهران

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1388/8/20
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1388/8/30
مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/9/20
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1388/11/15


محورهاي كنفرانس
A - طراحي و ايمني خودرو
B - ايمني عابرين پياده و موتورسيكلت
C - ابعاد روانشناختي و جامعه شناختي
D - جايگاه پليس و مقررات راهنمايي و رانندگي
E - جايگاه نهادهاي قانونگذار و كاستي هاي قانوني
F - جايگاه آموزش و فرهنگ سازي و رسانه هاي جمعي
G - طراحي،توسعه،نگهداري و بهسازي راه
H - ايمني راه و تجهيزات و علائم ايمني
I - جايگاه امداد و نجات و فوريت هاي پزشكي
J - مديريت سوانح و هماهنگي سازمان هاي مرتبط
K - نقش سامانه هاي الكترونيكي و مخابراتي و فن آوري اطلاعات
L - جايگاه بيمه و مباحث اقتصادي
M - بررسي و ارزيابي فعاليت هاي انجام شده

موضوعات منتخب براي مقالات كه با اولويت پذيرفته خواهند شد:
- بررسي آماري علل تصادفات در جاده ها
- بررسي آماري علل تصادفات در خيابانهاي شهري و اطراف شهرها
- مقايسه آماري علل تصادفات در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- مقايسه آماري علل مرگ و مير ناشي از تصادفات در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- مقايسه تاثير وضعيت ساخت و توسعه جاده ها بر حواث رانندگي در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- مقايسه تاثير وضعيت نگهداري و توسعه جاده ها برحوادث رانندگي در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- مقايسه وضعيت فني خودروهاي سواري در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- مقايسه وضعيت فني خودروهاي عمومي در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- مقايسه وضعيت فني خودروهاي باري در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- بررسي تاثير عوامل انساني و رانندگي با خودروهاي سواري در حوادث رانندگي
- بررسي تاثير عوامل انساني و رانندگي با خودروهاي عمومي در حوادث رانندگي
- بررسي تاثير عوامل انساني و رانندگي با خودروهاي باري در حوادث رانندگي
- بررسي تاثير عوامل انساني و رانندگي با موتور سيكلت ها در حوادث رانندگي
- بررسي تاثير و عوامل انساني و رانندگي با خودروهاي كشاورزي در حوادث رانندگي
- بررسي و مقايسه علائم راهنمايي رانندگي و تاثيرات آن برحوادث رانندگي در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- بررسي و مقايسه قوانين راهنمايي رانندگي و تاثيرات آن بر حوادث رانندگي در ايران با يك يا چند كشور ديگر
- بررسي و مقايسه جرائم راهنمايي رانندگي و تاثيرات آن بر حوادث رانندگي در ايران و يك يا چند كشور ديگر
- بررسي و مقايسه خط كشي جاده ها و خيابانها و تاثيرات آن بر حوادث رانندگي در ايران و يك يا چند كشور ديگر
- بررسي و مقايسه علل و عوامل حوادث رانندگي در مناطق مختلف كشور
- بررسي و مقايسه آب و هواي مناطق مختلف كشور و تاثير آن در حوادث رانندگي
- بررسي و مقايسه فرهنگ محلي مناطق مختلف كشور و تاثير آن در حوادث رانندگي
- بررسي روشهاي افزايش ايمني و كاهش حوادث رانندگي در مناطق روستايي و كشاورزي
- بررسي روشهاي افزايش ايمني و كاهش حوادث رانندگي در مناطق نزديك شهرها
- بررسي آماري و تحليلي نوع وسائل نقليه در حوادث رانندگي
- بررسي تاثير ارتفاع خط پروژه جاده ها در مرگ و مير ناشي از حوادث رانندگي
- جستجو و نجات در تصادفات جاده اي
- امداد و نجات در تصادفات جاده اي
- وظايف تيم هاي پيش بيمارستاني (فوريتهاي پزشكي) در تصادفات جاده اي



منبع: civilika
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: اولين كنفرانس ملي مسكن و توسعه كالبدي روستا
1st national confrence on housing & rural development

حوزه(هاي) تحت پوشش: ساخت و ساز, معماري و شهرسازي, مهندسي عمران (عمومي), اقتصاد شهري، روستايي و منطقه اي
تاريخ برگزاري: 8 مهر 1388 تا 9 مهر 1388
برگزار کننده: دانشگاه سيستان و بلوچستان
محل برگزاري: زاهدان

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/6/15
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1388/6/25
مهلت ثبت نام: 1388/7/1


درباره كنفرانس:
عليرغم پيشرفتهاي وسيع علمي در زمينه مسكن، وجود بسترهاي مناسب تحقيقاتي و مقررات ملي ساختمان به نظر مي رسد تاكنون مسائل مرتبط با مسكن روستاها آنطور كه شايسته است مورد بررسي و كنكاش قرار نگرفته و عملا دانشگاهها و مراكز تحقيقاتي ارتباط لازم را با دست اندركاران و مجريان برقرار ننموده اند.
باتوجه به خسارات و صدمات ناشي از حوادث طبيعي در سالهاي اخير در مناطق روستايي كه عمدتا نيز بدليل استفاده از مصالح نامرغوب، ضعف اجرا و بنيه ضعيف اقتصادي روستائيان مي باشد، دولت برنامه وسيعي را جهت ساخت مسكن و بازسازي روستاها آغاز نموده است.
در اين كنفرانس ضمن ايجاد بستري مناسب براي هم انديشي محققين و دست اندر كاران، سعي شده است ضمن بررسي سياستها، راهبردها و برنامه هاي مسكن و توسعه كالبدي روستاها، چالشهايي پيش روي مسكن روستايي مورد نقد و بررسي قرار گيرد و ضمن بررسي عوامل اثرگذار در بهسازي و مقاوم سازي مسكن روستايي، الگوهاي مديريت بهينه ساخت و ساز و استفاده از مصالح نوين و توليد انبوه مسكن از طريق صنعتي سازي مورد بحث و بررسي قرار گيرد.
اهداف كنفرانس:
1. بررسي و ارزيابي راهبردها ، سياستها و طرح ها در زمينه مسكن و توسعه كالبدي روستا ها
2. فراهم ساختن فرصتي مناسب جهت ارائه آخرين تلاشها و اقدامات علمي و پژوهشي در اين حوزه
3. تلاش در جهت بستر سازي و هم انديشي موثر در بدست آوردن راهكارها و الگوهاي جديد مسكن روستايي و توسعه كالبدي مطلوب
4. تعيين فرصتها ، تهديدها ، نقاط قوت و ضعف پيش روي مسكن و توسعه كالبدي روستاها
محورها كنفرانس:
لف) توسعه كالبدي
- ديدگاههاي نظري و الگوهاي عملي توسعه كالبدي سكونتگاههاي روستايي كشور
- جايگاه توسعه كالبدي سكونتگاههاي روستايي در برنلمه هاي كلان كشور
- ارزيابي اثرات اجرايي اقدامات كالبدي در سكونتگاههاي روستايي كشور
- طرحهاي هادي روستايي و نقش مشاركتهاي مردمي
- مديريت مسكن روستايي
ب) مسكن روستايي
- الگوههاي مسكن روستايي با تاكيد بر معماري بومي و اسلامي
- بهسازي و مقاوم سازي مسكن روستايي
- مصالح و فناوري هاي نوين در صنعت ساختمان
- مقررات ملي و نقش آن در مقاوم سازي مسكن
ج) حوادث و سوانح طبيعي
- تجربيات بازسازي مسكن روستايي در حوادث غيرمترقبه
- نقش برنامه ريزي توسعه كالبدي در بازسازي مسكن روستايي
- مديريت بحران و بازسازي
د) زيرساختهاي روستايي
- جايگاه زيرساختها در توسعه روستاها
- نقش زيرساختها در مديريت بحران پس از حوادث طبيعي
- احداث، بازسازي و بهسازي زيرساختهاي روستايي

منبع: civilika
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: نگرشي بر آيين نامه طراحي ساختمانها در برابر زلزله ( استاندارد2800)؛ حال و آينده


حوزه(هاي) تحت پوشش: مهندسي سازه
تاريخ برگزاري: 18 مهر 1388 تا 19 مهر 1388
برگزار کننده: مركز تحقيقات ساختمان و مسكن
محل برگزاري: تهران

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1388/2/31
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1388/3/15
مهلت ارسال اصل مقاله: 1388/4/31
اعلام نتایج داوری اصل مقاله: 1388/6/15
مهلت ثبت نام: 1388/6/30


مباحث علمي كنفرانس:
1- ملاحظات ژئوتكنيكي
1-1 طراحي ساختمانها در نزديكي گسلها
1-2 ناپايداريهاي ژئوتكنيك لرزه اي :
- روانگرايي
- زمين لغزش و سنگريزش
- فرونشست
- گسلش
1- 3 ضوابط پي بر روي سطح شيبدار
2- گروه بندي ساختمانها
2-1 بر حسب اهميت آنها
2-2 بر حسب شكل آنها
2-3 بر حسب سيستم سازه اي آنها
3- روشهاي تحليل ساختمانها در برابر نيروي زلزله
3-1 تحليل استاتيكي خطي و غيرخطي
3-2 تحليل ديناميكي خطي و غيرخطي
3-3 ميزان مشاركت بار زنده در محاسبه نيروي جانبي زلزله
4- روابط مربوط به زمان تناوب اصلي نوسان (T)
5- ضريب رفتار سيستمهاي مختلف ساختماني (R)
5-1 تركيب سيستمها در پلان
5-2 تركيب سيستمها در ارتفاع
6- نيروي جانبي ناشي از زلزله
6-1 در ارتفاع ساختمان
6-2 در پلان ساختمان
7- اثر پيچش در ساختمان
8- پهنه بندي لرزه اي
9- شتاب مبناي طرح براي پهنه هاي مختلف
10- طبقه بندي نوع زمين
11- ضريب بازتاب ساختمان
11-1 طيف طرح استاندارد
11-2 طيف طرح ويژه ساختگاه
12- ويِژگيهاي شتاب نگاشتها و مقياس كردن آنها
13- زلزله سطح بهره برداري
14- تغييرمكان جانبي نسبي طبقات
15- اثر
16- ديافراگمها و نيروي جانبي مؤثر بر آنها
17- سختي مؤثر سازه هاي بتني (ترك خوردگي مقاطع)
18- اعضاي غيرسازه اي، قطعات الحاقي، تجهيزات و تأسيسات مكانيكي و برقي
19- سازه هاي غيرساختماني
20- ساختمانهاي با مصالح بنايي غيرمسلح
20-1 محدوديتها
20-2 بازشوها
20-3 ديوارهاي سازه اي و غير سازه اي
20-4 كلاف بندي افقي و قائم
20-5 سقفها، نماسازي و خرپشته
21- ساختمانهاي با مصالح بنايي مسلح
22- روشهاي كاربردي طراحي بر اساس عملكرد
23- بهينه سازي هزينه و ايمني در طراحي لرزه اي سازه ها


منبع: civilika
 

rezaafsharpoor

عضو جدید
کاربر ممتاز
عنوان کنفرانس: همايش منطقه اي ژئوماتيك
Regional Geomatic Conference of Islamshahr

حوزه(هاي) تحت پوشش: نقشه برداري
تاريخ برگزاري: 30 مهر 1388
برگزار کننده: دانشگاه آزاد اسلامي واحد اسلامشهر
محل برگزاري: اسلامشهر

تاریخ‌های مهم:
مهلت ارسال چکیده: 1388/5/25
اعلام نتایج داوری چکیده مقالات: 1388/6/7
دریافت نسخه نهایی مقالات: 1388/6/30
مهلت ثبت نام: 1388/6/30


محورهاي ارائه مقالات:
1- ژئودزي و سيستم هاي تعيين موقعيت ماهواره اي
2- فتوگرامتري و تهيه نقشه از طريق عكسبرداري هوايي و زميني
3- سنجش از دور
4- سيستم هاي اطلاعات جغرافيايي
5- نقشه برداري كاربردي و شاخه هاي مرتبط با آن


منبع: civilika
 

mojtabajavid

عضو جدید
دومين همايش بین المللی فناوري هاي نوين صنعت ساختمان

دومين همايش بین المللی فناوري هاي نوين صنعت ساختمان

دومين همايش بین المللی فناوري هاي نوين صنعت ساختمان با همکاري نهادهاي ذيربط در صنعت ساختمان و حضور مقامات عالي کشوري در 6 و 7 آبان ماه 1388 برگزار مي گردد.
www.iranntc.com
22114868-021
22110404-021
 

sepehrkhosrowdad

مدیر بازنشسته
سومین همایش ملی آب و فاضلاب ( با رویکرد اصلاح الگوی مصرف )

سومین همایش ملی آب و فاضلاب ( با رویکرد اصلاح الگوی مصرف )

3rd National Water & Wastewater Conference on Demand Management

در پی برگزاری موفق اولین و دومین همایش ملی آب وفاضلاب، سومین همایش ملی آب و فاضلاب با رویکرد اصلاح الگوی مصرف توسط دانشگاه صنعت آب و برق (شهید عباسپور) و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اسفندماه 1388 برگزار خواهد شد.
بدینوسیله از تمامی صاحبنظران، دانشگاهیان، محققان و مهندسین صنعت آب وفاضلاب کشور دعوت می شود با شرکت در این همایش ملی، آخرین یافته های ملی و تجربیات عملی خود را در معرض استفاده علاقه مندان قرار دهند.

برنامه های همایش
- سخنرانی های کلیدی
- ارئه مقالات شفاهی و پوستری
- نمایشگاه جنبی تخصصی
- کلینیک دانشجویی
- تجلیل از شهرهای پیشرو در اصلاح الگوی مصرف آب

محورهاي همايش
-مدیریت تقاضا و مصرف آب (از دیدگاه فنی و مهندسی، اقتصادی،فرهنگی، اجتماعی و قانونگذاری)
-مدیریت تامین آب برای تنوع بخشی به عرضه آب شرب و حفاظت از منابع در اختیار
-کاهش آب بدون درآمد
-بهینه سازی انرژی درتاسیسات
- آب و فاضلاب
-افزایش بهره وری در تاسیسات آب و فاضلاب(طراحی، اجرا و بهره برداری)
-فناوری های نوین در زمینه های مدیریت تقاضای آب محیط زیست، مدیریت عرضه و تقاضای آب


حامیان علمی
- دانشگاه صنعتی امیر کبیر
- پژوهشکده محیط زیست دانشگاه تهران
- دانشگاه صنعتی شریف
- سازمان یونسکو
- مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری تهران

آخرین مهلت ارسال مقاله کامل 1388/9/10​
دبيرخانه همايش:
فلکه چهارم تهرانپارس- بلوار وفادار شرقي- بلوار شهيد عباسپور، دانشگاه صنعت آب و برق (شهيد عباسپور)، گروه مهندسي آب و فاضلاب، صندوق پستي: 1719_16765
تلفن: 77312486-73932461 نمابر: 73932460
پست الکترونيک: 3ncww@pwut.ac.ir

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش مراجعه فرمایید:

 
بالا