[ تفریحی ] Kaeng Krachan Elephant Park در باغ وحش زوریخ

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار
آرشیتکت : Markus Schietsch Architekten
سال ساخت : 2014
کارفرما: باغ وحش زوریخ AG

Kaeng Krachan elephant park به تازگی در باغ وحش زوریخ ساخته شده است ، عنصر مشخصه این حجم ، سقف چوبی قابل توجه و ساختار پوسته می باشد ، و فرم آن ارتباط خوبی با جنگل اطراف برقرار کرده است .
طراحی سقف پوسته چوبی می باشد و فرم آن به وسیله پانل های پیش ساخته سه لایه ساخته شده است ، همچنین طراحی آن همزیستی قابل توجهی بین معماری و چشم انداز منطقه به وجود آورده است . در ساخت این حجم تاکید زیادی بر پایداری انجام شده است ، گرمایش از طریق شبکه گرمایش حرارتی با استفاده از سیستم گرمایش مرکزی در باغ وحش زوریخ ارائه شده است ، همچنین آب باران از سقف جمع آوری می شود و سپس از آن برای آبیاری زمین ، مرطوب ساختن شن و ماسه، از بین بردن گرد و غبار از گیاهان و تهیه تجهیزات تعمیر و نگهداری استخر استفاده می شود . در نهایت، یک سیستم کنترل مبتکرانه تعبیه شده است که تهویه هوا را میسر می کند ، که تا حدی به حفظ منابع طبیعی کمک می کند .

این فضای گسترده که برای فیل ها در نظر گرفته شده است ، ارتباط بازدید کنندگان با این حیوانات را میسر می کند که نقطه عطفی برای باغ وحش زوریخ می باشد ، فیل ها می توانند در اطراف آزادانه حرکت کنند ، و حتی در استخر های در نظر گرفته شده شنا کنند و مردم این شانس را دارند که با زندگی این حیوانات بیشتر اشنا شوند .

Kaeng Krachan Elephant Park ترکیب قابل توجهی می باشد که در بخش شرقی باغ وحش قرار دارد ، در این پارک بازدیدکنندگان می توانند این حیوانات بزرگ چثه و واکنش اجتماعی آنها با یکدیگر ، نحوه غذا خوردن فیل ها و شنای آنها زیر آب را مشاهده کنند .



منبع:
iranarchitects.com
 

_*Bahar*_

کاربر فعال تالار مهندسی معماری ,
کاربر ممتاز
Kaeng Krachan Elephant Park plan

Kaeng Krachan Elephant Park plan

Kaeng Krachan Elephant Park plan







 
  • Like
واکنش ها: mpb
بالا