تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ

c-plus

عضو جدید


تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ یکی دیگر از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر انجام می پذیرد. همانگونه که می‌دانید خرابی پیش آمده در لنز پروژکتور، می بایست در اسرع وقت تعمیر گردد. زیرا کیفیت تصاویر به نمایش درآمده توسط پروژکتور، ارتباط مستقیمی با لنز دستگاه دارد.

خوشبختانه غالب اشکالات پیش آمده در لنز پروژکتور غالب تعمیر است. از سویی، در صورتی که بررسی کارشناسان ما به این نتیجه منجر شود که امکان تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ وجود ندارد، خدمات مرتبط با تعویض لنز پروژکتور سامسونگ، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی پروژکتور اِعمال می گردد.

https://samsung-service.ir/wp-content/uploads/2018/05/تعمیر-لنز-پروژکتور-سامسونگ-min-300x200.jpg













پروژکتور سامسونگ

تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ در محل
در صورتی که شما کاربران گرامی به هر دلیل امکان مراجعه به تعمیرگاه را نداشته باشید، این امکان فراهم شده است تا خدمات مرتبط با پروژکتورهای سامسونگ -نظیر تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ، رفع اختلالت مرتبط با تصویر پروژکتور سامسونگ، تعویض و تعمیر لامپ پروژکتور سامسونگ و …. – در محل انجام شود. در این سرویس، پس از تماس شما و ثبت درخواست مبنی بر نیاز به استفاده از سرویس تعمیر در محل پروژکتور، کارشناسان ما در محل حاضر شده و اقدامات مورد نیاز جهت بهسازی و تعمیر پروژکتور سامسونگ را بر روی آن پیاده می سازند.

بکارگیری و اِعمال جدیدترین شیوه های تعمیر پروژکتور، توسط کارشناسان این مرکز سبب گشته تا نه تنها اشکالات پیش آمده در دستگاه مرتفع گردند بلکه، پروژکتورهای تعمیر شده، کیفیت اولیه خویش را –به سبب پیاده سازی برخی سرویس های گردگیری و پاکسازی- بازیابند. جهت ثبت درخواست سرویس تعویض و تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ در محل، می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در وبسایت اقدام نمایید.



ساختار و عملکرد لنز پروژکتور سامسونگ
به طور کلی لنز پروژکتورها را می توان در دو گروه لنزهای ثابت و لنزهای زوم جای داد. لنزهای ثابت فاصله کانونی ثابتی دارند و در نتیجه نسبت بزرگنمائی ثابتی نیز دارند لیکن لنزهای زوم دارای فاصله کانونی متغیر هستند و نسبت بزرگنمائی متغیری نیز دارند. معمولاً لنزهای ویدئوپروژکتورهای ال سی دی دیجیتالی در دو نوع پلاستیکی و شیشه ای قابل انتخاب است. پروژکتورهای سامسونگ که در آنها از لنز پلاستیکی استفاده شده است عمدتاً وزن کمتری دارند. اگرچه طرح لنز شیشه ای، تصویر با کیفیت تری را ارائه می دهد.

در حال حاضر سه نوع لنز جهت استفاده در پروؤکتورها موجود است که عبارتند از: Normal Lens لنز نرمال، Short Throw Lens ، Ultra Short Throw Lens الترا ترولنز. در ارتباط با لنز پروژکتور، سرویس و گردگیری‌های دوره‌ای از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا بر عمر مفید این قطعه خواهد افزود. مرکز تخصصی تعمیر پروژکتور سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین سرویس های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ و مواردی از این دست است.



نگهداری و تمیز کردن لنز پروژکتور سامسونگ
عدم رعایت نکات مرتبط با تمیز کردن و گردگیری لنز پروژکتور، سبب خرابی دو چندان این قطعه می شود. از این رو پیش از توصیه می شود اگر در این کار مهارت و تخصصی ندارید انجام آن را به کارشناسان تعویض و تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ بسپارید. در بخش زیر برخی از نکات مرتبط با این کار از سوی کارشناسان تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ با شما به اشتراک گذاشته می شود:
برای تمیز کردن لنز پروژکتور از دستمال نسبتاً مرطوب، کاملاً لطیف و بدون پرز استفاده نمایید.
در صورت استفاده از مایع لنز پاک‌کن، ابتدا این مایع را برروی پارچه اسپری نمایید و سپس به لنز بزنید.
از اسپری مستقیم مایع به لنز دستگاه اکیداً خودداری نمایید.
اگر بلافاصله پس از تمیز کردن لنز قصد استفاده از پروژکتور را ندارید، درپوش لنز را بگذارید.
تنها در صورتی اقدام به تمیز کردن لنز پروژکتور کنید که از کثیفی آن مطمئن شده باشید.
جهت پاک کردن گردو غبار و کثیفی از روی لنزهای پروژکتور لازم است بسایر ملایم و آرام عمل کنید.
از الکل ایزوپروپیل هم می توان برای تمیز کردن لنزهای پروژکتور استفاده کرد.
کارشناسان تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ توصیه می کنند که در تمیز کردن لنز از پاک کننده‌ها، حلال‌ها یا سایر مواد شیمیایی قوی استفاده نشود.



تعویض و تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ

کارشناسان ما در واحد تخصصی تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب یابی، اختلالات پیش آمده در این بخش را شناسایی کرده و با استفاده از کارامدترین روش های تعمیر، برطرف می سازند. در صورتی که بررسی کارشناسان ما به این نتیجه منجر شود که امکان تعمیر لنز پروژکتور Samsung وجود ندارد، خدمات مرتبط با تعویض لنز پروژکتور سامسونگ، پس از کسب اجازه از صاحب دستگاه، بر روی پروژکتور اِعمال می گردد. توصیه می شود عملیات مرتبط با تعویض و تعمیر لنز پروژکتور سامسونگ، به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این دستگاهها توسط تعمیرکاران انجام شود. مگر آنکه کاربر خود تخصص و مهارت انجام این کار را داشته باشد. (نکته: اگر یک لنز جدید خریداری می کنید حتما دفترچه راهنمای نصب به همراه داشته باشد. در اینصورت با اندک داشن فنی و از روی دستورالعمل‌های موجود در دفترچه میتوانید نصب لنز را انجام دهید. درصورتی که به هر دلیل در طول کار با مشکل مواجه شدید می توانید از کارشناسان ما در مرکز تعمیر پروژکتور سامسونگ کمک بخواهید.)



منبع: نمایندگی سامسونگ

 

Similar threads

بالا