تعمیرات کولرگازی پاناسونیک

c-plus

عضو جدید
مرکز تعمیر کولرگازی پاناسونیک

تعمیرات کولرگازی پاناسونیک در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن برخورداری از دانش علمی این حوزه، برخوردار از یک دهه تجربه فنی در حیطه تعمیرات کولرگازی هستند؛ همین امر سبب گشته تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع کلیه اشکالات و اختلالات ایجاد شده در این دستگاه گردند و بتوانند با اِعمال پاره ای تنظیمات و سرویس های مورد نیاز، کیفیت اولیه دستگاه را به آن بازگردانند. متقاضیان دریافت سرویس های ارائه شده توسط این واحد می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت و یا با مراجعه حضوری به این مرکز، درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر کولرگازی را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان مرکز تعمیرات کولرگازی پاناسونیک به محل مورد نظر اعزام شده و سرویس های تخصصی مورد نیاز را بر روی دستگاه اعمال می نمایند.


تعویض قطعات کولرگازی پاناسونیک
نمایندگی تعمیرات کولرگازی پاناسونیک، سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات این محصول را با استفاده از بروزترین تجهیزات و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد. سرویس و تعویض قطعات کولرگازی پاناسونیک در این مرکز با بهره‌مندی از کارآمدترین متدهایی صورت می‌گیرد که بازدهی و اثربخشی آن‌ها در حین تعمیرات این دستگاه به اثبات رسیده است. برخی از قطعات قابل تعویض مرتبط با این دستگاه که توسط کارشناسان مرکز تخصصی تعمیرات کولرگازی پاناسونیک تعمیر و تعویض می گردند عبارتند از: برد اسپلیت، ریموت کنترل اسپلیت، دمپر، بلوور، پروانه، موتور سوئینگ، موتور فن، یونیت های داخلی و خارجی، خازن، کمپرسور و …. .



نکات مهم در سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک
نکته نخست در باب سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک آن است که اگرچه انجام بخشی از این کار توسط اشخاص عادی امکان‌پذیر است، اما کارشناسان امر توصیه می‌کنند که تمامی سرویس‌ها و تعمیرات کولر به دست کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. این امر ضمن پیشگیری از بروز برخی خرابی‌ها -که ممکن است به دلیل مبتدی بودن افراد در حین کار بر روی دستگاه ایجاد شود- سبب افزایش راندمان دستگاه می‌گردد.

نکته دیگر در باب سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک، مراجعه به یک مرکز مجاز و استاندارد است؛ مرکزی که عملیات تعمیر را مبتنی بر استانداردهای شرکت سازنده، با استفاده از روشهای سازگار با دستگاه و از طریق تجهیزات حرفه ای و پیشرفته پیاده می‌سازد. در غیر اینصورت، این کار تأثیری در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه های جاری نخواهد داشت و چه بسا زمینه‌ساز خرابی‌های دوچندان در این دستگاه گردد.

عدم توجه به سرویس به موقع کولر و به تأخیر انداختن آن، افت عملکرد قطعات این دستگاه را به همراه خواهد داشت. به عکس، اگر سرویس و تعمیرات کولرگازی پاناسونیک به موقع انجام شود، به دلیل گردگیری ها و رفع نواقص احتمالی، افزایش عمر مفید این دستگاه را در پی خواهد داشت. کارشناسان تعمیرات کولر توصیه می‌کنند که سرویس این دستگاه در ابتدای فصل تابستان انجام شود. بعلاوه چنانچه کولر نیازی به تعمیر داشته باشد می بایست پیش از آغاز فصل گرما آنرا ترمیم و تعمیر کرد.
https://panasonic-service.ir/wp-content/uploads/2018/07/تعمیرات-کولرگازی-پاناسونیک-min.jpg

تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک

بکارگیری پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر به موازات استفاده از نوین ترین متدها در مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک سبب گشته است تا کارشناسان این مرکز قادر به رفع و حل پیچیده ترین و دشوارترین اشکالات ایجاد شده در لوازم خانگی پاناسونیک گردند. خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات لوازم خانگی پاناسونیک منحصر و محدود به دستگاه و اشکالی خاص نیست و دارندگان کلیه لوازم خانگی، اعم از ماشین لباسشویی، مایکروفر، جاروبرقی، اسپلیت، یخچال فریزر و … می توانند با حضور در این مرکز سرویس های تخصصی مورد نیاز خود از جمله سرویس‌ها یمرتبط با تعمیرات کولرگازی پاناسونیک را دریافت نمایند. خدمات مرتبط با برخی از لوازم خانگی پاناسونیک نظیر یخچال فریزر، اسپلیت و … به دلیل ابعاد بالای این دستگاهها و دشواری حمل و جابجایی‌شان، بصورت سرویس در محل ارائه می گردد.



منبع: نمایندگی پاناسونیک

 

Similar threads

بالا