تعمیرات پروژکتور ریکو

c-plus

عضو جدید

تعمیرات پروژکتور ریکو در این مرکز به دلیل بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر محدود به نوع خاصی از این دستگاه نیست و شامل تمامی پروژکتورهای جیبی، چندرسانه ای، خانگی و پروژکتورهای بزرگ (مورد استفاده در سمینارها و همایش ها) می گردد. حضور کارشناسان متخصص و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر سبب گشته است تا در این مرکز پروژکتورهای معیوب ریکو با جدیدترین و موثرترین متدها، تعمیر گشته و امکان بازگشت عیوب رفع شده به صفر برسد.

تعمیر پروژکتور ریکو

مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به ‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌ تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینه سرویس ‌های تعمیرات پروژکتور ریکو به هموطنان گرامی ارائه نماید.

کاربران گرامی توجه داشته باشند هرگونه عملیات تعمیر که بدون درنظر داشتن استانداردها و ضوابط این حوزه بر روی این دستگاه اِعمال شود نه تنها عیوب پروژکتور را رفع نمی ‌کند بلکه ممکن است با آسیب ‌رسانی به بخش‌ های سالم آن، خرابی پروژکتور را چندین برابر ساخته و امکان تعمیر و بهبود آن را برای همیشه از میان ببرد. بنابراین اکیداً پیشنهاد می‌ کنیم پیش از تحویل پروژکتور به یک مرکز تعمیراتی از مجاز بودن آن مرکز و رعایت استانداردهای تعمیرات پروژکتور ریکو در آن اطمینان حاصل کنید.
https://ricohservice.ir/wp-content/uploads/2018/12/پروژکتور-ریکو-.jpg

نمایندگی ویدئو پروژکتور ریکو


نمایندگی ریکو در دو حوزه تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمدۀ فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد.

نمایندگی ریکو با تجهیز فضایِ سازمان به پیشرفته‌ترین ابزارآلات تعمیر و فراخوانی زبده‌ترین همکارانِ حوزه ترمیم و سرویس، موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته است. این امر با توجه به کاربری بالای دستگاه‌های ریکو و لزوم ارائه خدمات توسط یک مرکز معتبر و مجاز صورت پذیرفته است.

سرویس‌های دوره‌ای فن پروژکتور ریکو را جدی بگیرید

فن پروژکتور ریکو در صورت عدم دریافت سرویس‌های به موقع و انجام گردگیری‌های بایسته، کیفیت نخستین خود را از دست می‌دهد و دچار خرابی می‌گردد. از همین رو توصیه می‌شود، نکات درج شده در دفترچه راهنمای پروژکتور جدی گرفته شده و هر از چند گاهی، سرویس‌های مورد نیاز بر روی فن پروژکتور پیاده شود. البته گاه خرابی پیش آمده در فن پروژکتور حاد بوده و با گردگیری و سرویس‌های این‌چنینی برطرف نمی‌گردد.
https://ricohservice.ir/wp-content/uploads/2018/12/پاراگراف-تخصصی-برای-ریکو-min.jpg
در این شرایط لازم است تا پس از بررسی دقیق دستگاه، اقدامات لازم جهت تعویض فن پروکتور ریکو آغاز گردد. نیاز به تعمیر فن پروژکتور ریکو و یا تعمیر آن، صرفاً پس از بررسی دستگاه و طی مراحل عیب‌یابی مشخص می‌گردد. توصیه می‌شود در صورت آگاه شدن از خرابی فن پروژکتور Ricoh هر چه سریع‌تر جهت تعمیر و بهسازی عملکرد آن اقدام شود. در غیراینصورت تا زمان تعمیر فن پروژکتور ریکو از روشن کردن دستگاه و استفاده طولانی مدت از آن خودداری شود.

در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با این قطعه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر نیاز به سرویس‌های تخصصی تعویض و تعمیر فن پروژکتور ریکو را ثبت نمایید.

عیب یابی و تعمیر خرابی تصویر پروژکتور ریکو
تغییر رنگ تصویر بیانگر وجود اشکال در چرخه رنگ پروژکتورهای DLP یا صفحات پلاریزه در پروژکتورهای LCD است. در وضعیتی که تغییر رنگ در پروژکتورهای ال سی دی به تازگی ظاهر شده باشد، می‌توان با تمیز کردن، کار کردن و کالیبره مجدد ماژول رنگ این اشکال را برطرف ساخت. توجه داشته باشید که در صورت تأخیر در این کار، تعویض صفحات پلاریزه یا منشور (prism assembly) که هزینه بالایی دارد، ضروری خواهد گشت.

در صورتی که از یک ویدئو پروژکتور DLP استفاده می‌کنید و در تصویر دریافتی از این دستگاه بخش‌هایی به صورت سیاه به نمایش درمی‌آید، این اشکال احتمالاً به دلیل وجود یک تراشه شکسته شده DLP است که چنین اختلالی را می‌توان با تعویض آن، رفع و برطرف نمود. از سویی دیگر در تمامی پروژکتورها این اشکال می‌تواند در نتیجه آسیب منشور و یا بلوک های نوری باشد. تمامی خدمات تخصصی مرتبط با تعمیر خرابی تصویر پروژکتور در مرکز تعمیرات پروژکتور ریکو ارائه می‌گردد.

اشکالاتی نظیر کم‌نوری یا گرفته بودن تصویر پروژکتور، عموماً ناشی از لامپ دستگاه می‌باشد، از همین‌رو توصیه می‌شود در این شرایط جهت تعمیر خرابی تصویر پروژکتور پس از ۳۰۰۰ ساعت، لامپ‌های دستگاه تعویض شوند.

در تعویض لامپ‌های پروژکتور به این نکته توجه داشته باشید که لامپ‌های جایگزین حتماً اورجینال و اصلی باشند زیرا لامپ‌های تقلبی به علت ایجاد نوسانات برق، منجر به ناکارآمدی منبع تغذیه، شکست بالاست، و یا حتی نقص مادربرد می‌گردند. کاربران ویدئو پروژکتور توجه داشته باشند که در صورت عدم تعویض به موقع لامپ و ترکیدن آن در داخل دستگاه امکان آسیب به سایر قسمت‌ها وجود دارد.





منبع: نمایندگی ریکو

 

Similar threads

بالا