تعمیرات اسکرابر های صنعتی

aradnovin

عضو جدید
اورژانس تجهیزات نظافتی ایران نخستین مجموعه در زمینه تعمیرات تخصصی دستگاه های نظافتی در کشور می باشد.با مراجعه به سایت ما به نشانی www.ircleansos.com می توانید سفارش خود را جهت تعمیر دستگاه های نظافتی ثبت نمایید.


با توجه به اینکه سیاست و تمایز شرکت در ارائه خدمات، به حداقل رسانیدن میزان تعویض قطعات و بالابردن نرخ تعمیرات آنها می باشد، قیمت ارائه شده برای سرویس و تعمیرات دستگاه ها نسبت به شرکت های وارد کننده که خدمات پس از فروش دستگاه های خود را تأمین میکنند، بسیار پایین تر و غیر قابل رقابت می باشد.
خدمات پس از فروش
با توجه به اینکه یکی از فعالیت های اصلی شرکت آراد نوین صنعت البرز، سرویس و تعمیر انواع برند های تجهیزات نظافتی بوده و اقدام به ایجاد یک شبکه گسترده تعمیرات برای اولین بار در سطح کشور نموده است؛ بزرگترین نقطه عطف و تمایز مجموعه ما، نسبت به سایر شرکت های فعال در این زمینه، خدمات پس از فروش تخصصی می باشد.
با تکیه بر سالها تجربه متخصصین شرکت بویژه در امر تولید و مونتاژ دستگاه های نظافت صنعتی و احاطه کامل به تمامی اجزاء تشکیل دهنده آنها، اقدام به ارائه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز نموده ایم. با توجه به اینکه تمامی شرکت ها در بخش خدمات پس از فروش و تعمیرات عملا اقدام به تعویض و جایگزینی قطعات دستگاه ها می نمایند، شرکت آراد نوین صنعت البرز با تکیه بر تخصص نیروی پشتیبانی خود اولین و تنها شرکتی است که اقدام به حداکثر رسانیدن میزان تعمیرات قطعات دستگاه های نظافتی برای اولین بار در ایران نموده است.


برای مشاهده کلیه محصولات به آدرس وب سایت آراد نوین مراجعه نمایید:
www.aradnovin.com
سرویس، تعمیر و تامین تجهیزات نظافتی
ما تعمیر کار هستیم نه تعویض کار


۰۲۸۳۳۶۹۲۱۹۹ - ۰۲۸۳۳۶۷۸۷۵۸
۰۹۱۲۶۸۲۸۵۸۰ - ۰۹۱۲۳۸۲۹۱۳۵
info@aradnovin.com
 
بالا