تعریف cvجیه

bijan77

عضو جدید
سلام میخواستم از دوستان در مورد cvکاردینگها وعوامل موثر در ایجاد اونا بپرسم

  • ;)
 

ramin hajeb

متخصص ریسندگی الیاف کوتاه
سلام میخواستم از دوستان در مورد cvکاردینگها وعوامل موثر در ایجاد اونا بپرسم

  • ;)
.با سلام.موارد اثر گذار شامل : میزان یکنواختی تغذیه در قسمت شوت فید و DFK ماشین - تمیزی قسمت دافر و زیر آن - و فیلر دقیق و یکسان بین تیکرین و سیلندر و دافر . فیلرگذاری بسیار مهم است و باید توسط یک فرد ماهر انجام گیرد.(طبق کاتالوگ و میزان تولید). موفق باشید
 
آخرین ویرایش:

Somaeh_at

عضو جدید
سلام
باید بگم توی کاردینگ هایی که اتولولر دارن اگه به صورت ناگهانی CV% فتیله افزایش پیدا کنه بیشترین احتمال به هم ریختن تنظیم محل و یا کالیبره سنسورهای اتولولره که در صورت ایجاد این عیب به صورت ناگهانی سی وی به شدت افزایش پیدا میکنه .
 

bijan77

عضو جدید
روی کارد کراسرول mk7کار میکنم که cvشو ازحدود5.5-6.5به 3.5رسوندم کلیه تنظیمات ماشینو قبلا اتجام دادم ولی تو اسپکتوگرامش پیک 1و2و15وزیاده که باعث عدم ثبات cvمیشه سرعت های سیلندر تیکرین وشوت تغییر دادم راضی کننده نبود
 

Somaeh_at

عضو جدید
دوست عزیز پیک 1 متر معمولاً مربوط به کویلر میباشد . بهترین کار اینه که اول یک حلقه از فتیله را جدا کنید و متر کنید اگر طول هرحلقه فتیله با پیک یک اندازه استاونوقت دو احتمال وجود داره یکی اینکه کویلر کثیف شده و با شست و شو مشکل حل میشه نکته دیگه اینه که باید توجه داشته باشید کویلر روی دیاگرام یک عیب مجازی میتونه نشون بده که با طول حلقه ها برابره در واقع عیبی وجود نداره ولی به علت اینکه فتیله بعد از تولید مدتی درسالن باقی میمونهقسمت های کناره تغییر رطوبت میده و این عیب رو نشون میده که در واقع نایکنواختی واقعی نیست .
یک چیز دیگه هم میتونه این عیبو ایجاد کنه سرعت حرکت بانکه با سرعت حرکت کویلر نسبت مناسبی نداشته باشه در این صورت هم عیب کویلر ایجاد میشه . برای فهمیدن این مسئله میتونید یک نمونه بدون بانکه تهیه کنید و آزمایش بگیرید اگر عیب حذف شد مشکل از این تنظیمه .
برای عیب 15 باید بگم باید سرعت تولید ودور در دقیقه تک تک سیستم انتقال حرکت ماشین رو داشته باشید تا بتونید پیدا کنید عیب از کجاست .
امیدوارم موفق باشید .
 

ramin hajeb

متخصص ریسندگی الیاف کوتاه
روی کارد کراسرول mk7کار میکنم که cvشو ازحدود5.5-6.5به 3.5رسوندم کلیه تنظیمات ماشینو قبلا اتجام دادم ولی تو اسپکتوگرامش پیک 1و2و15وزیاده که باعث عدم ثبات cvمیشه سرعت های سیلندر تیکرین وشوت تغییر دادم راضی کننده نبود

با سلام.وقتی پیک ایراد بیان میکنید یعنی ایراد یک عیب مکانیکی است.(دیگر عیب کششی نیست) برای یافتن ایراد مکانیکی لازم است با استفاده از کششها و قطر و طول موج عیب ، عیب یابی رو از آخر و مرحله به مرحله انجام بدید.من برای کارد c4 ریتر در اکسل ی برنامه درست کردم.که لینک دانلودش رو میذارم اما قبلش شما باید مطمئن بشید که سیستم انتقال حرکت مشابه هم و اطلاعات لازم رو وارد کنید .http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/228252-carding-c60-rieter?p=4661677#post4661677
 

bijan77

عضو جدید
ممنون از راهنمایی شما
ظاهرا این مدل کارد(mk7)اولین باره وارد ایران شده!!
کاتالوگش برخلاف ریتر وتروچلر خیلی خلاصه هستش
در مورد اتولوارش که هیچ اطلاعاتی نداده والکترونیکش با وجود2112بودنش حتی قابل قیاس باdk760نیست
 

mohammadi.faride

عضو جدید
سلام دوست عزیز ، عیب 15 سانتی متر بیشتر به عیب تیکرین میخوره ،وایرهات سالم هستن؟ وایر تیکرین احتمال اینکه در قسمتیش آسیب ببینه زیاده پس حتما" باز کنید و ببینید، اگه سینی های زیر سیلندر و دافر هم فیلرش بهم خورده باشه و یا جاییش خش دار شده باشه فوق العاده روی کیفیت شما تاثیر گذار است. پنبه کار میکنی یا پلی استر؟ و دور سیلندر و تیکرین و سرعت دستگاهت چقدره؟
 
بالا