تعداد دوره مورد نیاز برای رفع موهای زائد با لیزر

baranclinic

عضو جدید


شناخت چرخه مو و ارتباط آن با تعداد دوره مورد نیاز برای رفع موهای زائد با لیزر

یکی از سوالاتی که همیشه ذهن بیمارانی که درمان با لیزر را برای رفع موهای زائد خود انتخاب میکنند این است که طول درمان و تکرار جلسات لیزر درمانی برای آنها چند بار است ، در ادامه مطلبی رو برای شما آماده کردیم که پاسخ خوبی برای این سوال شما خواهد بود .
امروزه لیزر به عنوان ، بهترین ، موثرترین و سریعترین روش از بین بردن موهای زائد جای خود را در سراسر دنیا باز کرده است . کارکرد لیزر برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدین صورت است که اشعه لیزر بدون آنکه به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست می شود و جذب فولیکول های مو میگردد؛ در واقع در روش حذف موهای زائد با ليزر از نوری با طول موجی مشخص ، که فقط توسط رنگدانه ملانين داخل مو جذب ميشود ، استفاده ميگردد ؛ نور در محل هدف به انرژی گرمایی تبديل شده و فوليکول و پياز مو را از بين ميبرد،بدین ترتیب به طور همزمان صدها فولکول مو تخریب می شوند بدون اينکه به پوست اطراف صدمه ای برساند .


اما موهای انسان برخلاف ناخن به صورت پیوسته رشد نمی کند، بلکه هر تار مو در دوره مشخصی رشد می کند ، سپس رشد آن متوقف شده، می ریزد و جای خود را به موی دیگری می دهد. به این فرایند سیکل رشد مو یا چرخه رشد مو می گویند رشد و هممچنین ریزش موی انسان بر خلاف برخی پستانداران فصلی یا دوره ای نیست. بین شروع رویش مو تا ریزش مو (چرخه رشد مو )، سه مرحله متمایز به نام هایآناژن، کاتاژنوتلوژن وجود دارد.


با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا توضیحات مفید دیگه ای رو در اختیارتان قرار بدیم:
https://goo.gl/aqWE6L


کلینیک باران رشت:http://baran-clinic.com



 

پیوست ها

  • 1491470829_laser-hair-removal-baran-clinic-rasht.jpg
    1491470829_laser-hair-removal-baran-clinic-rasht.jpg
    22.7 کیلوبایت · بازدیدها: 0

Similar threads

بالا