تصاویری از نخستین کوسه گیاهخوار/ تغییر رژیم فلورانس پس از عمل جراحی

mastane20

عضو جدید
کاربر ممتاز
کوسه ای در مرکز ملی زندگی دریایی بیرمنگهام پس از یک عمل جراحی دشوار خارج از آب به نخستین کوسه گیاهخوار دنیا تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، فلورانس کوسه پرستار 182 سانتیمتری است که به عنوان یک حیوان گوشتخوار زندگی خود را آغاز کرد اما در سال 2009 به دنبال یک عمل جراحی برای بیرون آوردن قلاب ماهیگیری از آرواره های خود از گوشتخواری دست کشید و گیاهخوار شد.
از آن زمان به بعد فردی که مسئولیت رسیدگی و نگهداری وی را برعهده دارد باید به هر روشی که شده پروتئین لازم را برای رژیم غذایی فلورانس فراهم کند که در آن میان می توان به پنهان کردن تکه های گوشت ماهی داخل کرفس و تغذیه وی با خیارهایی که داخل آنها با گوشت ماهی پر شده اشاره کرد.
این کوسه پرستار در مرکز ملی زندگی دریایی بیرمنگهام به نخستین کوسه گیاهخوار جهان تبدیل شده است
این کوسه از خوردن هرگونه گوشت یا ماهی امتناع می کند، از این رو مسئول نگهداری وی گوشت ماهی را داخ کاهو پنهان می کند
گراهام باروز متصدی نگهداری فلورانس اظها ر داشت: ما مجبوریم که قطعات ماهی را داخل کرفس و کاهو و یا خیار پنهان کنیم تا فلورانس از پروتئین لازم در رژیم خود برخوردار شود. این قطعات گوشت باید به خوبی پنهان شوند چرا که اگر وی متوجه شود که در این غذا گوشت وجود دارد از خوردن امتناع کرده و در انتظار وعده گیاهی خود گرسنه می ماند.
فلورانس به خاطر وجود یک چنگک قلاب داخل دهانش یک جراحی دشوار خارج از آب انجام داد و از آن زمان به بعد وی اشتهای خود را نسبت به گوشت از دست داد
براساس اظهارات گراهام، این چنگک سالها در دهان فلورانس وجود داشت و موجب شده بود که وی بیمار شود؛ اما پس از جراحی و مصرف آنتی بیوتیک حال این کوسه پرستار رو به بهبودی رفت.
براساس گزارش گلوبال انیمال، گراهام و گروه وی که به شدت مصمم هستند این کوسه دیگر دچار بیماری نشود از هر روشی برای رساندن غذای مناسب و تأمین رژیم مناسب استفاده می کنند.
 

Similar threads

بالا