تحلیل شخصیت ها با دوش حموم!

SoLTAnEH

عضو جدید
شيوه دوش گرفتن اشخاص مي‌تواند اطلاعات زيادي را در خصوص نوع شخصيت‌تان بگويد. براي بعضي‌ها ممکن است تنها پنج دقيقه زمان لازم باشد اما براي بعضي ديگر اين زمان به بيش از 20 دقيقه مي‌رسد. استيون اسکچر، روان‌شناس آمريکايي معتقد است هر کاري که ما انجام مي‌دهيم بازتابي از شخصيت واقعي ما است و حمام نيز جايي اختصاصي است که ما در آنجا آزاد هستيم تا خودمان باشيم بنابراين عادات حمام کردن مي‌تواند حاوي اطلاعات مفيد شخصيتي باشد.

حمام نتيجه‌گرايان
معمولا حمام کردن افراد فعال 6 تا 10 دقيقه طول مي‌کشد. ليف زدن، شامپوي سر، آبکشي موها و سپس ماموريت تمام مي‌شود. اگر در اين گروه قرار داريد ويژگي شما اين است که هميشه در انجام کارها به دنبال يافتن راه حل سريع و مناسب هستيد. شما دقيقا مي‌دانيد که چه کاري مي‌خواهيد انجام دهيد و کار خود را با کيفيت انجام مي‌دهيد. شما فردي هدف‌گرا هستيد و شخصيتي از نوع شخصيت A داريد. افراد داراي اين شخصيت افرادي هستند که خونسرد نيستند، زمان برايشان بسيار مهم است، بعضي مواقع در ارتباط با موقعيت خود احساس عدم امنيت مي‌کنند، حس رقابت دارند، پرخاشگر هستند، معمولا چند کار را با هم انجام مي‌دهند و معتاد به کار مي‌شوند و کمترين تاخير در انجام کارها هم آنها را ناراحت مي‌کند.

حمام نمايشي‌ها
حمام جايي است که شما از قيد و بندهاي خود رها مي‌شويد و درون خود را آشکار مي‌سازيد. مثلا گاهي ممکن است شما وانمود کنيد که بطري شامپو ميکروفون است و صداي شرشر آب صداي کف زدن و تشويق است. شما در روياي اجراي يک نمايشنامه هستيد و تنها مي‌توانيد پشت درهاي بسته آن را به نمايش بگذاريد. به گفته اسکچر اين گونه افراد شخصيت جالبي دارند، اما پشت درهاي بسته بيشتر احساس امنيت مي‌کنند.

حمام در جستجوي آرامش
شما حمام کردن را بيش از حد طبيعي دوست داريد، چون حمام کردن به شما انرژي را که مي‌خواهيد مي‌دهد. درست مانند اين است که شما بخواهيد دوباره خود را شارژ کنيد. براي شما حمام کردن مثل نوشيدن يک فنجان قهوه است در اين صورت شما از جمله افرادي هستيد که هميشه نياز به نيروي کمکي از بيرون دارند. چه اين نيروي کمکي والدين‌تان باشد يا معلم‌تان يا رئيس‌تان. شما هيچگاه خودتان شروع نمي‌کنيد اما با کمک ديگران مي‌توانيد به هدف برسيد.

حمام خيالبافان
شما چه به فکر ثبت اختراعي باشيد يا فکر حل مشکلات روزمره خود باشيد، اگر خيالباف باشيد، از آن دسته افرادي هستيد که مشتاق هستند زماني را به تفکر اختصاص دهند. شما آدم خيال بافي هستيد و اين خيال‌بافي را بيشتر زير دوش انجام مي‌دهيد. حمام براي شما جايي است که به روياهايتان فکر مي‌کنيد و البته در برخي افراد بهترين افکار در حمام به ذهن آنها خطور مي‌کند
 

eti68

عضو جدید
کاربر ممتاز
معمولا حمام کردن افراد فعال 6 تا 10 دقيقه طول مي‌کش

من جزو اینام.یعنی وقتی میرم حموم انگار یکی دنبالم کرده میگه زود برگرد
 

Similar threads

بالا