[تجهیزات عکاسی] - راهنمای خرید دوربین عکاسی

دانشجوي كامپيوتر

دستیار مدیر تالار هنر
کاربر ممتاز
برترین ها:دوربین هایی که برای هرقشر جامعه مناسب باشند، در انواع مختلفی همچون DSLR یا گوشی‌های هوشمند در بازار موجود هستند. برای آشنایی با بهترین آنها ادامه مطلب را مطالعه کنید.


نیکون D5200

دوربین حرفه ای D5200 از مزیت های همه لنزهای نیکون می تواند بهره بگیرد. این دوربین DSLR، کنترل دستی و قابلیت هایی همچون HDR، D-Lighting (برای اصلاح نور زمینه)، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 1080p اچ‌دی و حسگر 24.1 مگاپیکسل دارد. این دوربین حرفه ای دیجیتال، سیستم فوکوس خودکار 39 پوینتی نیز دارد که پیش از این در دوربین بسیار گران قیمت D7000 شاهد آن بوده ایم. قیمت این دوربین از 510 پوند آغاز می شود.




کانن 1100D

دوربین بسیار با کیفیت دیجیتال اس‌ال‌آر کانن به نام 1100D از خانواده لنزهای کامل EF-S و EF کانن استفاده می کند و می تواند با کیفیت 720p و کیفیت اچ‌دی فیلم برداری کند. حسگر این دوربین از نوع APS-C است و قیمت آن از 260 پوند آغاز می شود.




سونی NEX-5T

این دوربین بدون آینه و لنز آن قابل تعویض است. حسگر این دوربین 16.1 مگاپیکسل و از نوع APS-C است. بدنه دوربین کاملا کامپکت و سبک است. از ویژگی های آن می توان به فناوری های NFC و وای‌فای اشاره کرد. صفحه نمایش دوربین لمسی است و یکی از بهترین گزینه های خرید به شمار می رود. قیمت این دوربین از 485 پوند آغاز می شود.




کانن پاورشات SX160 IS

یکی از دوربین های ارزان قیمت کانن است و بزرگ‌نمایی نوری 16x، تنظیمات دستی برای سرعت شاتر و میزان نوردهی لنز و لرزش‌گیر تصویر دارد و باتری های قلمی AA شارژ می شود. قیمت این دوربین، 99 پوند است.




نیکون کولپیکس S3500

ارزان قیمت ترین دوربین این فهرست، S3500 است. این دوربین ارزان و سبک است و زوم نوری 7x و قابلیت فیلم‌برداری 720p HD دارد. این دوربین می تواند به صورت بی‌سیم اطلاعات خود را منتقل کند و بدنه کوچک و قابل حملی دارد. قیمت این محصول 72 پوند است.




سونی QX10

تنها دوربین این فهرست که صفحه نمایش ندارد، QX10 است. این یک دوربین بسیار باکیفیت است که از طریق گوشی های هوشمند اندروید یا iOS کنترل می شود. QX10 روی موبایل نصب می شود و از راه دور کنترل می شود. از ویژگی های آن باید به فیلم‌برداری با کیفیت 1080p HD، زوم نوری 10x و حسگر بزرگ و لنزی که گوشی هوشمند موبایل بتواند آن را کنترل کند، دارد. قیمت این دوربین، 135 پوند است.




GoPro Hero 3 Silver Edition

نسخه سیلور GoPro Hero 3 کیفیت 4K UHD دارد و می تواند با رزولوشن 1080p و سرعت 60 فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. عکس های این دوربین 10 مگاپیگسل بسیار خوب هستند و در محیط های کم نور و تاریک کمترین نویز را دارد. این دوربین وای‌فای داخلی دارد و ضدآب نیز هست. قیمت آن از 252 پوند آغاز می شود.




نوکیا لومیا 1020

یکی از بهترین اسمارت‌فون های ویندوزهشتی نوکیا، لومیا 1020 است که بهترین دوربین را در میان گوشی های هوشمند دارد. دوربین این گوشی، 41 مگاپیکسل و لنز نوری کارل‌زایس دارد. قیمت این گوشی از 480 پوند آغاز می شود.






منبع : برترین ها
 

Similar threads

بالا