[ تجاری ]فروشگاه کمپانی فراری

mpb

مدیر تالار مهندسی معماری
مدیر تالار

فروشگاه کمپانی فراری در کشور ایتالیا و در فضایی به مساحت 370 مترمربع واقع شده است. این فروشگاه توسط گروه معماری Iosa Ghini Associates طراحی و اجرا شد.
این ساختمان دارای یک موقعیت ممتاز در محل خروج از پارکینگ های طبقاتی اصلی شهر و در کنار جاده اصلی واقع گشته. فروشگاه فراری دارای نمایی شیشه ای و رنگ قرمز می باشد و چشمان هر رهگذری را به سوی خود جلب می کند. از نقطه نظر فنی، این گالری شیشه ای، بسیار نوآورانه و با طرحی منحنی و با ایجاد قدرت دید کامل برای مشاهده داخل و خارج بنا طراحی شده است.
سیستم نمای شیشه ای فریم لس در این مورد بسیار تأثیرگذار می باشد. این پانل های شیشه ای باعث بهره مندی مناسب از نور خورشید در طول روز می شود. تهویه هوا در این گالری شیشه ای به صورت حرکت همرفت هوا و با استفاده از دستگاه های خنک کننده منفعل صورت می گیرد. پانل های شیشه ای در نمای این گالری، مجهز به لایه های محافظ در مقابل اشعه فرابنفش می باشد و علاوه بر حفاظت در مقابل نور خورشید، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و اجرای استانداردهای بین المللی در این خصوص می شود. سبک گرافیکی مدرن نیز از ویژگی های شاخص در این پروژه می باشد.











منبع:arthut.co
 

Similar threads

بالا