تجارت بین‌الملل؛ استراتژی و شرکت‌های چندملیتی

yalda125

عضو جدید



سال 2009 | 528 صفحه | ISBN: 9780415800570 | 9,76 MB |





معرفی:
کتاب جدید تجارت بین‌الملل برای تغییری جدید و همیشگی در محیط جهانی، تالیف شده است. Cullen، با یک فصل منحصربه‌فرد با موضوع تجارت الکترونیک بین‌المللی به‌روش منحصربه‌فردی این بخش از کتاب را به نگارش درآورده است. موضوعات به فصل‌ها لینک داده شده‌اند. منطق این است که استراتژی‌های تجارت بین‌المللی، انتخاب و پیاده‌سازی شوند. شما برای حضور و فعالیت تجاری در عرصه بین‌الملل نیاز به دانستن درباره محیط و فرهنگ جهانی دارید.


دانشگاه واقعى، جایى است که مجموعه‌اى از کتاب در آن جمع‌آورى شده باشد. "کارلایل"
 
بالا