تبلیغات کرم حلزون دروغ از آب درآمد!

M.Adhami

عضو جدید
کاربر ممتاز





تبلیغات کرم حلزون دروغ از آب درآمد!​



«کرم حلزون از بین برنده چین و چروک پوست صورت، سرشار از پروتئین‌ها و حاوی انواع ویتامین‌ها و ...»؛ تبلیغاتی که معاون سازمان غذا و دارو آن را کذب می‌داند.

به گزار ش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، «کرم حلزون از بین برنده چین و چروک پوست صورت، موجب نرمی و درخشش پوست سرشار از پروتئین ها و حاوی انواع ویتامین ها، تمیز کننده و شاداب کننده پوست، نرم کننده و مرطوب کننده پوست، ضد عفونی و پاک کننده پوست،جلوگیری از پیری و افتادگی پوست، برطرف کننده چین و چروک صورت، برطرف کننده ترک های پوستی بدن و صورت، روشن کننده و صاف کننده پوست، لایه بردار و جوان سازی پوست و برطرف کننده جوش های سر سیاه، با مجوز بهداشت با یک تلفن از در منزل دریافت کنید» تبلیغاتی است که این روزها بارها و بارها از تلویزیون شنیده و دیده می شود؛ تبلیغاتی که معاون سازمان غذا و دارو آن را کذب و نادرست و ادعایی اثبات نشده بیان می کند.

متخصص پوست و مو: نامی از کرم حلزون ندیده‌ام/فروشنده موبایل خود را تغییر می‌دهد که قابل تعقیب قضایی نیست

دکتر حسین طباطبایی، متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت‌وگو با آکا ایران در این باره معتقد است: این محصولات، غیرمعتبر و فاقد تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح بهداشتی کشور سازنده هستند و در ایران با تبلیغات فراوان، خارج از سیستم توزیع دارو و محصولات بهداشتی و فقط از طریق یک شماره موبایل به فروش می‌رسند، متأسفانه کسانی‌که این کرم‌ها را می‌خرند، پس از مصرف نه تنها نتیجه‌ای نمی‌گیرند، بلکه برای رفع عوارض نامناسب آنها روی پوست‌شان، به پزشکان متخصص پوست مراجعه می کنند، اما چون فروشنده در ایران ناشناس است، بسرعت شماره موبایل خود را تغییر می‌دهد که قابل تعقیب قضایی هم نیست.

وی معتقد است: بنده به عنوان متخصص پوست تا کنون در مجلات معتبر و تخصصی پوست، نامی از کرم حلزون ندیده‌ام و این از همان محصولات غیرمعتبر است، پزشکان عمومی به‌طور معمول‌ در دوره پزشکی عمومی خود، تنها یک ماه را در بخش پوست می‌گذرانند، بنابراین نمی‌توانند مانند متخصص پوست، موارد مشکل و پیچیده بیماری‌های پوستی را تشخیص دهند، پزشکان عمومی به‌طور معمول می‌توانند درمان بیماری‌های ساده‌تر پوستی مانند عفونت‌ها و درماتوزهای شایع پوستی را انجام دهند، ولی در بیماری‌های پیشرفته‌تر پوستی باید حتماً به متخصص پوست مراجعه کرد.

معاون سازمان غذا و دارو : تبلیغات کرم حلزون کاذب و نادرست است/ تولید کرم حلزون در ایران متوقف شد

محمدرضا فاضلی، معاون سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با «خبرگزاری فارس» گفته است:‌ کرم حلزون در گذشته از سازمان غذا و دارو مجوز داشت، اما به علت ضعف نظارت دانشگاه علوم پزشکی البرز، کمیته فنی قانونی سازمان غذا و دارو هفته گذشته رأی به توقف تولید این محصول داد.

وی معتقد است: هنوز مجوز تولید این محصول باطل نشده، اما باید بررسی‌های کاملی در مورد تولید این محصول و ادعاهای آن که در تبلیغات تلویزیونی دیده می‌شود، انجام شود.

فاضلی گفته است: تبلیغات این محصول در صدا و سیما در مورد اثرات کرم حلزون کاذب و نادرست است و ادعاهایی که در این تبلیغات می‌شود، اثبات نشده؛ ضمن اینکه مستندات لازم برای تولید این محصول و اثرات آ‌ن به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی البرز ارائه نشده است، البته توزیع این محصول آرایشی در شبکه رسمی توزیع و داروخانه‌ها صورت نگرفته و فقط از طریق تبلیغات تلویزیونی و به صورت تلفنی این محصول به فروش می رسد.

حجاب یعنی مهربانی



«مَن اَحَبَّ اَن يَعلَمَ اَقُبِلَت صَلاتُهُ اَم لَم تُقبَل؟ فَليَنظُرُ: هَل مَنِعَت صَلاتُهُ عَنِ الفَحشاءِ وَ المُنكَرِ؟ فَبِقَدرِ ما مَنَعَتهُ قُبَلَت مِنهُ!»؛
«هر کس دوست دارد، بداند نمازش قبول شده یا نه، ببیند که آیا نمازش او را از گناه و زشتی باز می دارد یا نه؟ پس به هر اندازه که نمازش او را از گناه باز بدارد، به همان مقدار نمازش قبول واقع شده است» (ترجمه المیزان، ج 16، ص 211)
 

سیه مو

اخراجی موقت
این که کاملا تابلو بود ....نیاز به گفتن این بابا هم نبود .....
 

l-mohajeri

عضو جدید
میدونید تو همین مدت زمان کوتاه چقدر درامد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
با تبلیغاتی که صدا سیما داشت و مردم هم به دلیل اعتمادشون به صدا سیما خرید کردن
 

Vahidrezaii

کاربر فعال تالار اسلام و قرآن ,
کاربر ممتاز
تا وقتی افراد زودباور و ساده لوح هستند، پیدا میشند کسایی که از اونها سواستفاده کنند.
برای یه کرم حلزون 10 گرمی حداقل باید چندین هزار حلزون رو یه سطح صاف مثل شیشه حرکت کنند و پشت بندش هم این ترشحات جمع آوری بشه.
اینم از جادوی ضرغامی و رفقاست.
 

Similar threads

بالا