تاکنون «تیرآهن ظفر بناب» را در سازه‌تان استفاده کرده‌اید؟

parmisrad

عضو جدید
مجتمع فولادی ظفر بناب، یکی از برندهای تیرآهن در ایران محسوب می‌شود که در شمال غرب کشور واقع شده است. تیرآهن ظفر بناب به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت نسبتاً خوب، یکی از محصولات پرتقاضا در بازار است.

اگر شما هم در پروژه خود به تیرآهن احتیاج دارید و از نظر جغرافیایی به کارخانه فولاد ظفر بناب نزدیک هستید، این محصول می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما به شمار بیاید. البته قبل از خرید تیرآهن ظفر بناب باید اطلاعات کافی در مورد تنوع سبد محصولات این کارخانه و قیمت تیرآهن داشته باشید.

انواع تیرآهن ظفر بناب

کارخانه فولاد ظفر بناب توانایی تولید تیرآهن در دو نوع IPE و INP در سایزهای 27-12 میلی‌متر را دارد. تیرآهن بناب مطابق با استانداردهای 2-I-1791 و 7-I-16348 تولید می‌شود.

تحلیل قیمت تیرآهن ظفر بناب

قیمت آهن و مقاطع فولادی برحسب کیلوگرم اعلام شده و اگر سری به سایت‌های فروش آنلاین آهن و فولاد در اینترنت بزنید متوجه خواهید شد که قیمت هر کیلوگرم تیرآهن ظفر بناب در مقایسه با دیگر برندهای تیرآهن ایران کم نیست.

اما نکته مهمی که باید برای محاسبه قیمت مقاطع فولادی در نظر گرفت، وزن محصول است. با در نظر گرفتن این پارامتر می‌توان گفت قیمت تیرآهن ظفر بناب مقرون‌به‌صرفه است.

هر مدیر پروژه به دنبال کم کردن هزینه‌های خود بدون کاهش کیفیت سازه است. با توجه به قیمت آهن، بخش قابل‌توجهی از بودجه شما در یک پروژه به تأمین مقاطع فولادی اختصاص می‌یابد. اگر پروژه شما در شمال غرب کشور بوده و مدیریت هزینه‌های پروژه برایتان مهم است، قطعاً بعد از خواندن راهنمای خرید تیرآهن و این مقاله، تیرآهن ظفر بناب را به خاطر خواهید سپرد.
 
Similar threads
Thread starter عنوان تالار پاسخ ها تاریخ
ahanresan.ir بهترین تیرآهن در ساختمان های چند طبقه ایران مصالح ساختمانی 0

Similar threads

بالا