تاپیک خیریه باشگاه مهندسان

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
​ شماره حساب یا خانواده این عزیز رو برام پیدا می کنین مرسی.

تو صفحه 12 همین تاپیک, شماره حساب آورده شده...

نحوه کمک به مائده

پدر و مادر مائده هر دو دیپلمه هستند و برای درمان این بیمار کوچک با مشکلات مالی شدید مواجه هستند بطوریکه محل زندگی آنها گاراژ اجاره ای است و شغل پدر مائده نیز کارگر روز مزد است.

روند درمانی مائده با توجه به اینکه تنها راه معالجه پیوند قلب و ریه تشخیص داده شده است هزینه بر است و بالغ بر 30 میلیون تومان تخمین زده می شود به همین دلیل ادامه روند کمکهای مردمی در این خصوص الزامی است.

خیرینی که خواستار بررسی وضعیت مائده هستند می توانند به مستقبما به بیمارستان مدرس و از اوایل هفته آینده به بیمارستان مسیح دانشوری مراجعه کنند و یا وجه کمک را مستقیما در راستای پرداخت هزینه های درمان مائده بپردازند.

بسیاری از خیران برای کمک به مائده با تماس با خبرگزاری مهر خواستار ارائه شماره حساب هستند که به این وسیله اعلام می شود که تنها شماره حسابی که از سوی خانواده مائده اعلام شده است شماره حساب

0328016893005بانک ملی به نام احمد قاسمی نژاد راینی است
همچنین شماره کارت عابر بانک مرتبط با این حساب نیز 6037991501544138 است.



طبق اعلام خانواده قاسمی هیچ شماره حساب دیگری جهت دریافت کمکهای مردمی برای عمل پیوند قلب مائده اعلام نشده و نخواهد شد.

http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/345991-کمک-به-مائده-(-چشم-هایی-در-انتظار-یک-نگاه-مهربان-)?p=4603439#post4603439


این هم لینک اصلی خبر :
http://www.mehrnews.com/fa/NewsDetail.aspx?NewsID=1530459
 
آخرین ویرایش:

marjan.hoseini

عضو جدید
خداااااییییییاااااااااا شکرت.امیر علی خوب میشه؟من الان این تاپیک رو دیدم.بغضم داشت خفم میکرد.
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
خیریه باشگاه جهت کمک به بیماران و افراد نیازمند

حتی با احتساب این پست هم گزینه ی اخری بیشترین رای رو اورده و بنابراین به عنوان اسم تاپیک انتخاب میشه.
کم کم اسپم ها رو هم حذف میکنم.
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
چرا دیگه هیچکس جواب نمیده؟

ببینید کاربر گرامی
در اینکه نیت شما خیر هست هیچ شکی نیست
منتها اینجا مکان مناسبی برای تاپیک نیست.
این جا هدفش و اساسش چیز دیگری است.
پیشنهاد میکنم مستقیما با مدیر سایت و ادمین برای این منظور مذاکره کنید.
موفق باشید.
 

n_roshan

عضو جدید
کاربر ممتاز
کودکی 22 ماهه به نام صدیقه بامری برای پیوند مغز استخوان احتیاج به کمک 7 نفر پلاکت دهنده با گروه خونی AB منفی دارد.

کودکی 22 ماهه به نام صدیقه بامری برای پیوند مغز استخوان احتیاج به کمک 7 نفر پلاکت دهنده با گروه خونی AB منفی دارد.


اطلاعیه فوری: همت این بار "خون" می خواهد

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام به همه دوستان بزرگوارم

یکی از اعضای عزیز خیریه همت در پیامی از همه دوستان تقاضای استمداد کرده است. جنس این بار استمداد همت فرق می کند؛ لطفا به متن پیام دقت کنید و برای همه دوستانتان ارسال کنید.

"سلام.

کودکی 22 ماهه به نام صدیقه بامری برای پیوند مغز استخوان احتیاج به کمک 7 نفر پلاکت دهنده با گروه خونی AB منفی دارد.

این بیمار و خانواده اش که اهل منطقه محروم دلگان نزدیک ایرانشهر سیستان و بلوچستان هستند، قرار است این عمل را در بیمارستان دکتر شریعتی تهران انجام دهند.


شرایط افراد پلاکت دهنده:

1- مرد باشد

2- سن بالای 18 سال و زیر 50 سال داشته باشد

3- وزن بالای 50 کیلوگرم داشته باشد

4- دارای رگهای خوبی باشد

5- هیچگونه بیماری نداشته باشد


شماره تماس: 09151986091 آقای مهدی بامری


لطفا از پیگیری دریغ نکنید

آخرین حلقه نباشید

یاعلی
 

3ctor

عضو جدید
کاربر ممتاز
دوستان گروه خونی من o منفیه فکر میکنم بتونم به همه خون بدم . دوستانی که سر رشته دارن به من پیام خصوصی بدن تا اگه امکانش هست برم تهران ازمایش بدم برای کمک
 

siavash.ma

عضو

دوستان خسته نباشید با آرزوی موفقیت و خوشحالی برای همتون
:gol:

دو کودک سرطانی و نیازمند به اهدا پلاکت تازه شما از گروه خونی آ+ هستن
303338_424851344206785_301786743179913_1403805_1388841973_n.jpg
فاطمه دختر کوچولوی آقای عبدالهی و پسر کوچولوی آقای حیدری
در این روزها دوران پس از پیوند سلول بنیادیو سپری میکنند .
به دلیل شمیمی درمانی که این دو کودک قبل عمل انجام دادند پلاکت خونشون پایین اومده وبرای ادامه حیات نیاز به تزریق پلاکت تازه دارند.

لذا این دو عزیزهر کدوم نیاز به 5 نفر کاندیدای اهدا پلاکت میباشند. تا در صورت افت پلاکت این کودکان کسانی باشند که با اهدا پلاکت خونشان به این دو کودک کمک کنند .
7 نفر کاندید قبلی اهدا پلاکت برای این دو کودک پلاکت خونشونو اهدا کردند و حالا تا 14 روز دیگه نمیتونند مجدد پلاکت اهدا کنند .


جهت یاری و هماهنگی بیشتر اگر واجد شرایط زیر هستید در صورت تمایل با شماره تلفن
آقای عبدالهی: 09132687809
و آقای حیدری :09189414689-09185494290
تماس حاصل نمایید

شرایط پلاکت دهنده:
مرد باشد.
سن ایشان بالای ۱۸ سال و پایین تر از ۵۰ سال باشد.
وزن بالای ۵۰ کیوگرم داشته باشد.
هیچ گونه بیماری نداشته باشد
ساکن شهر تهران ( بدین جهت که موقع نیاز در دسترس کودک باشد)
 

n_roshan

عضو جدید
کاربر ممتاز
برداشت نیوز-ایسنا: روژان کودک 4.5 ساله‌ای است كه 27 ماه پیش به دور از چشم پدر و مادرش با شیطنت كودكانه، باطری كنترل ضبط صوت را بلعید و مری‌اش آسیب شدید دید.

پس از هشت بار عمل جراحی تنها یک سانتیمتر از مری روژآن باقی مانده است در حال حاضر معده او در نزدیكی گلویش قرار دارد و با كمك سرنگ پنج میلیمتری تنها می‌تواند مایعات بخورد. با تایید وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكی امیدی برای ادامه درمان روژان در خارج از كشور پیدا شده و بنابر مكاتبات انجام گرفته با بیمارستان مربوطه مبلغ 80 هزار پوند برای انجام درمان او برآورد شده است.

روژان کوچولو برای ادامه درمان خود به كمك‌های مالی مردم احتیاج دارد تا با انجام عمل‌های متعدد آینده‌‌ای روشن‌تر داشته باشد.







 

sanam_el

عضو جدید
دوستان دو تا پیشنهاد داشتم:
اول اینکه به نظرم هر موردی که اعلام میشه شخصی که خبر اول رو میزنه به فاصله های مشخص خودش خبر بده از روندی که اتفاق افتاده و انشاالله اگر مشکلی حل شد اعلام بشه که کسی که تازه تاپیک رو میخونه بدونه قضیه حل شده است.
دوم اینکه کسایی که می خواهند کمک کنند، خودشون پیگیریهای لازم رو انجام بدهند به هر طریق ممکن و مثلا نگن بهم خبر بدید یا کی میدونه و...چون اینجوری خیلی وقت گرفته می شود. و شاید کسی هم متوجه نشه که مثلا من برای کمک کردن منتطر خبرم.
انشاالله همه بتونیم وظیفه مون رو انجام بدیم
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
روژان كوچولو براي آينده بدون درد چشم انتظار كمك‌هاي مردمي

روژان كوچولو براي آينده بدون درد چشم انتظار كمك‌هاي مردمي

مقدمات درمان روژان كوچولو كه حدود 27 ماه پيش به دور از چشم پدر و مادرش باتري كنترل ضبط ماشين را بلعيد ودچار مشكلات متعدد شد تا جاي كه اكنون تنها با سرنگ پنج ميليمتري مي‌تواند غذا بخورد، براي سفر درماني به خارج از كشورآغاز شده و اميد اين كودك براي آينده بدون درد به كمك هموطنانش است.
دكتر ناصر صادقيان، استاد و فوق تخصص جراحي كودكان كه معالجه روژان را برعهده دارد، با بيان اينكه اين دختر 4/5 ساله به دليل بلع باتري دچار سوراخ‌شدن مري شده است به ايسنا گفت:‌ اين كودك به علت مشكلات ايجاد شده بارها تحت عمل پيوند مري قرار گرفت، اما متأسفانه اين پيوندها پاسخ نداده و به دليل تعدد عمل جراحي مري اين كودك تنگ و كوتاه شده است.
وي با بيان اينكه به دليل كوتاهي مري و معده در قسمت گردن قرار گرفته است گفت: در حال حاضر اين كودك تنها مي‌تواند مايعات مصرف كرده و در بلع موادغذايي جامد و لقمه‌ دچار مشكل است.
صادقيان با تأكيد بر اين كه بهتر است روژان براي ادامه درمان به خارج از كشور سفر كند گفت: اين دختر خردسال براي بازپس گرفتن بهبودي خود نياز به چندين عمل جراحي دارد تا بافت مري او گشادتر شود.
به گزارش ايسنا روژان در نيمه شب 27 ماه پيش به دور از چشم پدر و مادرش باتري كنترل ضبط ماشين را بلعيده و به دليل سهل‌انگاري تيم پزشكي تاكنون زير تيغ هشت جراح قرار گرفت به گونه‌اي كه پس از عمل جراحي‌هايش كه به دليل سوراخ‌شدن مري كه به علت اسيد باتري رخ داده بود. تنها يك سانتيمتر از مري او باقي مانده به گونه‌اي كه پزشكان براي زنده‌ماندن اين دختر خردسال مجبور شدند كه معده او را در ناحيه‌ي گلو قرار دهند تا اين دختر كوچولو بتواند حداقل، مايعات مصرف كند.


پزشكان تاكنون 80 هزار پوند ـ حدود 160 ميليون تومان ـ براي ادامه درمان روژان تخمين زده‌اند و اين كودك اميدوار است، با دريافت كمك‌هاي مالي مردم نيكوكار براي انجام اين جراحي‌هاي تخصصي اقدام كند تا شايد آينده‌اي روشن‌تر و بدون درد در انتظارش باشد.


خبرگزاري دانشجويان ايران ضمن تشكر از تلاش‌هاي بشردوستانه ايرانيان در سراسر جهان با توجه به درخواست متعدد مردمي مبني بر ارايه راهي براي كمك به اين كودك، شماره حساب اعلامي از سوي والدين روژان براي دريافت كمك‌هاي مردمي به شماره 0046925343 و كارت 6273531050062827 به نام مژگان علمي‌پور (مادر روژان) در بانك تجارت و شماره تلفن 09196399516 براي پاسخگويي را منتشر كرده است

منبع : ایسنا


 

* ziba *

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام


کودکی 22 ماهه به نام صدیقه بامری برای پیوند مغز استخوان احتیاج به کمک 7 نفر پلاکت دهنده با گروه خون AB منفي دارد.
این بیمار و خانواده اش که اهل منطقه محروم دلگان نزدیک ایرانشهر سیستان و بلوچستان هستند، قرار است این عمل را در بیمارستان دکتر شریعتی تهران انجام دهند.




شرایط افراد پلاکت دهنده:
1- مرد باشد
2- سن بالای 18 سال و زیر 50 سال داشته باشد
3- وزن بالای 50 کیلوگرم داشته باشد
4- دارای رگهای خوبی باشد
5- هیچگونه بیماری نداشته باشد


شماره تماس:

09151986091 آقای مهدی بامری







«هر کسی با خداست تنها نیست»
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
در حال حاضر تنها راه درمان قطعی بیماران مبتلا به سرطان خون، تالاسمی و سایر بیماریهای خونی، پیوند سلولهای بنیادی خونساز به آنهاست. این كار از طریق فردی که از لحاظ ژنتیکی(نه گروه خون) با بیمار مشابه باشد صورت می پذیرد. 30% افراد بیمار از خانواده و فامیل خود فرد مشابه را پیدا میکنند ولی 70% دیگر، در خانواده و فامیل فردی با ژنتیك مشابه را پیدا نكرده و می بایست از افراد غیرخویشاوند، ژنتیک مشابه را پیدا كنند و درصورت پیدا نکردن گزینه ای با چنین ویژگی هایی، جان خود را ازدست می دهند.همچنین تعداد افرادی که از لحاظ ژنتیکی در جامعه انسانی باهم مشابه باشند بسیار پایین است(احتمال دارد شما فرد مشابه باشید)لذا این امر مستلزم اینست که همه دست به دست هم بدهیم وبرای یاری رساندن به این عزیزان با گذاشتن تنها نیم ساعت از وقتمان و انجام یک آزمایش ساده خون،عضوی از این بانک سلول بنیادی شویم.در حال حاضر تعداد جمعیت ثبت نام شده در دو مرکز کمتر از 5هزار نفراست که این رقم بسیار بسیار پایین میباشد.
لازم به ذکر است زمانی که جواب آزمایش ما با فرد بیماری مشابه باشد، از سوی مرکز با ما تماس گرفته شده و اهدا در آن زمان صورت میگیرد و سلولهای بنیادی را ازخون ما میگیرند.شیوه اهدا،مشابه اهدای خون می باشد.

درایران دو مرکز ازداوطلبین ثبت نام بعمل می آورند:
بانک اهدا سلولهای بنیادی واقع در بیمارستان شریعتی تهران شنبه تا
چهارشنبه (ازساعت8تا1) پنجشنبه ها(ازساعت8تا12)
سایت جهت ثبت نام اینترنتی:http://www.iscdp.org/ شماره تماس:02184902669
مرکز سپاس واقع در سازمان انتقال خون مرکزی جنب برج میلاد- شنبه تا چهارشنبه
سایت جهت ثبت نام اینترنتی:iscdr.ibto.ir شماره تماس:02188067338
برای نجات جان بیماران که عمدتا خردسالند،لطفا این پیام را برای دوستان خود ارسال کنید.

http://www.iscdp.org/
 

Setayesh

مدیر تالار کتابخانه الکترونیکی
مدیر تالار
کمک به کودکان کار در زمستان

کمک به کودکان کار در زمستان



الف- چیزی نخرید
بیشتر این بچه ها رو خونواده هاشون روزانه اجاره میدن پولی که به اونها میدین و تموم کردن چیزایی که دستشونه باعث نمیشه. اونا رو زودتر بفرستن خونه. به محض تموم شدن یه بسته چسب یکی دیگه میدن که بفروشه

ب- بهشون بی اعتنایی نکنین

نادیده نگیرینشون. بی اعتنا نباشین. راهتونو نکشین و نرین. شیشه ماشین رو ندین بالا. این کارا باعث میشه اون بچه با تنفر از اجتماع برگ بشه. صبور باشین و توضیح بدین که اون وسیله رو لازم ندارین. خشونت به خرج ندین. اون بچه بزرگ میشه و این خشونت رو به جامعه برمیگردونه

ج- براشون دلسوزی الکی نکنین

اگه کاری از دستتون بر نمیاد الکی بچه رو گیج نکنین. سوال الکی نپرسین که مجبور بشه دروغ بگه. اونها خانواده دارن اما مجبورن دروغ بگن. نگین دوست داری بچه من بشی؟ این جور حرفها آزار دادن روانیه بچه هاست


چه کاری از دستمون بر میاد؟

ا- بهشون خوراکی بدین

اکثر این بچه ها سو تغذیه دارن براشون خوراکی های مقوی بخرین و بهشون بدین و مطمئن بشین که میخورن. مثلا بسته کوچیک شیر یا موز، ساندویچ گوشت یا مرغ. نارنگی یا پرتقال. اگه بهشون پول بدین ازشون میگیرن. چیزی بدین که باعث بشه بدنشون تو این سرما مقاومت بیشتری داشته باشه و مریض نشن. لباس بهشون ندین چون ازشون میگیرن و وادارشون میکنن با لباس کم تو خیابون باشن که مردم دلشون بسوزه


ب- مثل یک فروشنده باهاشون برخورد کنین

نذارین ازتون گدایی کنن. اگه داره التماس میکنه توضیح بدین که باید جنسش رو ببینین که آیا لازم دارین یا نه. یادتون باشه که شما مددکار اجتماعی نیستین و کاری هم از دستتون در همون لحظه بر نمیاد پس صبور باشین و سعی کنید لااقل مثل یک انسان با اون بچه برخورد کنين

ج- از کلمات مودبانه استفاده کنین
این بچه ها چیزی غیر از فحش و کلمات زشت و جمله هایی که مناسب سنشون نیست نمیشنون. باهاشون با احترام برخورد کنین تا همیشه تو ذهنشون بمونه که اجتماع دشمن اونها نیست

د- به نزدیکترین کیوسک پلیس برید
نگید که فایده ای نداره چون داره! اگر میزان گزارشات مردمی از جایی تعدادش بالا باشه اونها از بهزیستی تقاضای واحد جمع آوری متکدیان میکنن. در حال حاضر بهزیستی این امکان رو داره که بتونه بعضی از این بچه ها رو به عنوان بد سرپرستی از خونواده هاشون بگیره. (میتونید توی گزارشتون بگین که میترسید از این بچه ها سواستفاده جنسی بشه) اونها وظیفه دارن که گزارش شما رو ثبت کنن.

به بنیاد کودک کمک کنید یا بنیادها و موسسات مشابه. اونها سالانه از هزاران کودک کار حمایت میکنن.
آدرس سایت بنیاد کودک : http://www.childf.com/
 
آخرین ویرایش:

SH.Aghighi

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام هرکمکی از دستم بربیاد انجام میدم.ان شاالا هرچه زودتر سلامتیشو این کوچولو
معصوم بدست بیاره.آمین
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
پیوند مغز استخوان تنها راه نجات کودک 4 ماهه گیلانی ‌

پیوند مغز استخوان تنها راه نجات کودک 4 ماهه گیلانی ‌



محمدرضا کودک 4 ماهه که به صورت مادرزادی با بیماری نقص ایمنی به دنیا آمده، اکنون نیازمند کمک‏ برای انجام پیوند مغز‌ استخوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، در پی تماس تلفنی مادر محمدرضا با دفتر خبرگزاری، خبرنگار ایسنا به شهر لاهیجان رفت و از وضعیت جسمانی محمدرضا جویا شد.

زهره همتی مادر محمدرضا در گفت‌‏وگو با خبرنگار ایسنا، می‏‌گوید که در سال 87 ازدواج کرده است و اولین فرزندش در سال 88 متولد شد. فرزند اول این بانوی گیلانی در 7 ماهگی به دلیل نقص ایمنی از دنیا رفت، همچنین فرزند دوم این خانواده نیز در دو ماهگی باز هم به دلیل نقص ایمنی مادرزادی از دنیا رفت‌.

وی با اشاره به اینکه بعد از یک دوره درمان طولانی خداوند محمدرضا را به خانواده عطا کرد، ادامه می‌‏دهد: هرچند که پزشکان سلامت کامل این کودک را تایید کردند، اما بعد از چند ماه متوجه شدیم که محمدرضا نیز از بیماری شدید نقص ایمنی رنج می‌‏برد‌.

او می‌‏افزاید: تاکنون تلاش‌‏های زیادی کردیم تا صدای خنده محمدرضا باعث گرمی زندگی‏مان شود، هرچند که محمدرضا از نظر ظاهری کاملا سالم و همانند همه کودکان است، اما به دلیل نقص ایمنی بدن ممکن است هر لحظه حتی با یک سرما خوردگی کوچک او را از دست بدهیم‌.
مادر محمدرضا که اشک در چشمانش حلقه بسته بود، می‌گوید: من دیگر طاقت از دست دادن سومین فرزندم را ندارم و برای پیوند مغز‌ استخوان نیاز به 120 میلیون تومان داریم که واقعا توانایی تامین این مبلغ را نداریم، زیرا طی این سا‌ل‏ها هر چیزی را که داشتیم برای درمان دو کودک و درمان خود قبل از بارداری هزینه کرده‌‏ایم‌.
در ادامه پدر محمدرضا که تازه از کار روزانه فارغ شده بود، با ماسکی بر دهن وارد خانه شد، در تایید صحبت‌های همسرش ادامه می‏‌دهد: محمدرضا تحت آزمایش‌‏های گوناگون در بیمارستان مرکز طبی کودکان قرار گرفته و پزشک معالج او تنها راه درمان او را پیوند مغز‌استخوان دانسته است.
او اظهار می‌کند: محمدرضا به دلیل نداشتن برادر و خواهر پیونددهنده مناسبی ندارد و با بررسی‏‌هایی که پزشکان این مرکز انجام داده‌‏اند، تنها شخص مناسب برای پیوند، یک فرد آلمانی است و پزشکان به ما اطمینان کامل داده‌‏اند که بعد از پیوند مغز‌استخوان محمدرضا مثل همه کودکان به زندگی عادی برخواهد گشت‌.

در ادامه لازم دانستیم با دکتر محمدرضا گفت‏‌وگویی داشته باشیم.
دکتر مسعود هوشمند رئیس آزمایشگاه بخش ژنتیک کیلینیک بیماری‌‏های خاص، ضمن تایید گفته‏‌های پدر و مادر محمدرضا می‌گوید: بیماری‏‌های نقص ایمنی هنگامی ایجاد می‌‏شود که نوعی نقص در دستگاه ایمنی بدن به وجود می‏‌آید.

وی ادامه می‏‌دهد: دستگاه ایمنی سالم از بدن در مقابل میکروب‌‏ها، باکتری‏‌ها، ویروس‏‌ها، قارچ‌‏ها و هرگونه جسم خارجی و سرطان (به طور نسبی) محافظت می‏‌کند، اما وقتی که دستگاه ایمنی نتواند درست کار کند، بدن در معرض ابتلا به عفونت و سرطان قرار می‏‌گیرد، این بیماری در مردان و زنان و در تمام سنین ممکن است اتفاق بیفتد.

دکتر هوشمند خاطرنشان می‏‌کند: در پیوند مغز و استخوان، سلول‏‌های مادر تولیدکننده اجزای خون از یک دهنده سالم گرفته شده و سپس تحت شرایط خاص به بیمار تزریق می‏‌شود که پیوند مغز و استخوان تنها از افراد درجه یک خانواده بیمار یعنی خواهر یا برادر قابل انجام است، بهترین دهنده مغز استخوان برای هر فرد، دوقلوی همسان وی است اما خواهر یا برادر غیر دوقلو و غیر همجنس با گروه خونی غیر یکسان نیز می‏‌توانند دهنده باشند.
وی با اشاره به اینکه راه‌ خاصی‌ برای‌ پیشگیری‌ وجود ندارد، ادامه می‏‌دهد: اگر بیماری نقص ایمنی سابقه‌ خانوادگی‌ داشته‌ باشد، پیش‌ از تشکیل‌ خانواده‌، باید‌ مشاوره‌ ژنتیک انجام شود و با بررسی‌ کشت‌ مایع‌ موجود در کیسه‌ آب‌ به‌ هنگام‌ حاملگی‌ ممکن‌ است‌ بتوان‌ بعضی‌ از این‌ اختلالات‌ را شناسایی‌ کرد.
دکتر هوشمند می‌‏افزاید: شرایط پیوند مغز استخوان در محمدرضا شرایط خاص و ویژه‏‌ای است، زیرا هیچ شخص مناسبی در خانواده این کودک به عنوان دهنده مناسب مغز استخوان نبوده و با توجه به آغاز فصل سرما کوچکترین سرما خوردگی و عفونتی می‌‏تواند جان این کودک 4 ماهه را بگیرد‌.


به گزارش ایسنا، اکنون محمدرضا نیازمند یاری همه هموطنان است، مردم خیر ایران اسلامی در صورت تمایل جهت کمک به محمدرضا می‌‏توانند با دفتر خبرگزاری ایسنا با شماره 3222146 – 0131 تماس بگیرند.
منبع : ایسنا

=============================
هزارن لبخند برای خانواده محمد رضا
به شماره حساب زیر رفته و در حد توان مالی خود کمک کنید .

شماره حساب مادر کودک بانک صادرات 0313143191000

شماره کارت 6037691133328096 به نام زهره رحمتی می باشد

................................................
در هر صورت جهت اطلاع بیشتر با دفتر ایسنا 3222146 – 0131 تماس بگیرید.
 
آخرین ویرایش:

behnam.95

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
نگذارید این جوان ۲۱ساله قطع نخاع شود

نگذارید این جوان ۲۱ساله قطع نخاع شود

سایت انجمن خیریه همت نوشت:

سلام و خداقوت

این فراخوان تلاش برای جذب کمکهای مردمی به منظور انجام جراحی محسن ۲۱ساله ای است که دچار ضایعه شدید نخاعی شده است.

محسن ۱۳ اردیبهشت امسال درحالیکه از خدمت سربازی به مرخصی آمده بود، با موتورسیکلت به شدت تصادف می کندو متاسفانه دچار صدمات شدید از جمله در ناحیه کمر و نخاع می شود.

اولین جراحی برای محسن ۲۱ اردیبهشت در بیمارستان سینای رشت انجام می شود ولی متاسفانه محسن همچنان زمین گیر می ماند.

پدر محسن که راننده تریلی بوده برای درمان پسرش تریلی خود را می فروشد و تا امروز چیزی در حدود ۵۰میلیون تومان هزینه کرده است.

این بار برای درمان پسر و جلوگیری از قطع نخاع وی محسن در یکی از یمارستان های تهران بستری شده و قرار است تا دو روز دیگر تحت عمل جراحی قرارگیرد.

هزینه این بار عمل محسن حدود ۳۰ میلیون تومان برآورد شده است که تا امروز فقط توانسته اند حدود ۲۳میلیون تومان آن را تامین و تهیه کنند.

همت کنید با هم بتوانیم ۷۰ میلیون ریال باقیمانده برای جراحی محسن ۲۱ساله را تهیه کنیم.

برای کمک به اینجا مراجعه کنید.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام دوستان عزیز و مهربانم
مهتاب رزاقی دختر خانم 14ساله مبتلا به سرطان خون درحال حاضر تحت شیمی درمانی در بیمارستان شهدای تجریش هست
و در نوبت پیوند مغز استخوان بیمارستان شریعتی.مهتاب جان تک فرزند خانواده هست. پدر مهتاب نجار هستن و الآن حدود یک ساله که همه هست و نیستش رو برای درمان تنها فرزندش خرج کرده.در اوج نا امیدی به طور معجزه آسایی دو نمونه بندناف در مرکز رویان پیدا شد که میشه از سلولهای بنیادی اونها برای پیوند مغز استخوان دختر عزیزمون استفاده کرد.
در حال حاضر به 10 نمونه خون ABمنفی برای تامین پلاکت مورد نیاز پیوند احتیاج داریم.
اهدا کننده پلاکت باید مرد بالای 18سال وزیر 50سال و کاملا سالم باشه. اهدا پلاکت مثل اهدا خون هست پس از جداسازی پلاکت از خون اهدا کننده بقیه خون مجددا به بدن اهدا کننده برمیگرده و هیچ مشکلی برای اهدا کننده به وجود نمیاد.ازتون خواهش میکنم برای نجات جون مهتاب عزیز اطلاع رسانی کنید.
با خانم تمجیدی تماس بگیرید.
۰۹۱۲۶۱۴۲۹۱۹
سپاس
 

mohammadsunlight

عضو جدید
کمک به مؤسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک)

کمک به مؤسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک)

بسم الله
.
.
به خدا هر موقع میرم این سایت مؤسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک) جیگرم کباب میشه...قلبم آتیش میگیره
.
.
اول از همه دلم کباب میشه برای اون طفل های معصوم و بیگناهی که انقدر درد میکشن...ای خدای مهربون...مگه قلب کوچولوی این بچه های بی گناه چقدر تحمل داره آخه؟...چقدر؟
.
.
خدا جون به حق و به آبرو ی محمد(ص) و آل محمد(ع) قسمت میدم هر چه زودتر همه ی مریض ها مخصوصاً اطفال مریض رو شفای عاجل و کامل عنایت کن...
.
.
بعد هم دلم برای اون پدر و مادری میسوزه که باید مریضی و رنج کشیدن و ذره ذره آب شدن میوه ی دلشون رو ببینن و شاید جز دعا هیچ کار دیگه ای هم از دستشون بر نمیاد...
.
.
اما آخرش...بیشتر از همه دلم از بی معرفتی خودم به درد میاد...از این که خدا نعمت بسیار بزرگ سلامتی رو به خودم و همه ی خانواده ام داده و من انقدر بی معرفتم...به خواسته هاش اونجور که باید و شاید عمل نمیکنم...خدا جون همه ی گناه ها و کم کاری های ما رو به مهربونی خودت ببخش و ندید بگیر و کمکون کن که بنده های خوبی باشیم برات
.
.
چقدر خوبه که حداقل بخشی از مبالغی رو که برای صدقه مخصوصاً صدقه برای سلامتی امام زمان(عج) کنار میزاریم به حساب همچین سازمان های خیریه ای واریزکنیم
.
.
آشنایی با محک
.
.
نحوه ی انجام کمک های نقدی و غیر نقدی

 

DDDIQ

مدیر ارشد
برای اعضا ساکن شیراز

برای اعضا ساکن شیراز

http://www.www.www.iran-eng.ir/attachment.php?attachmentid=233962&d=1425343160​



لطفا ازروز سه شنبه۱۲ اسفندماه تاغروب پنجشنبه ۱۵ اسفندماه 93 باخرید غذاهای بیرون بر وتازه(صبحانه -نهار- شام)ازغرفه های واقع درپارک خلدبرین به نفع بیماران سرطانی عمل نیک وخداپسندانه انجام دهید.

مجری طرح: بیمارستان انکولوژی امیر (واقع درفرهنگ شهر)
لطفا درارسال پیام واطلاع رسانی همکاری نمایید
باسپاس ازیاری شما
 

پیوست ها

  • a16745240ca3c74f9832438fddb7bfee2f9857a553482e01210e152a6eed6623.jpg
    a16745240ca3c74f9832438fddb7bfee2f9857a553482e01210e152a6eed6623.jpg
    39 کیلوبایت · بازدیدها: 0

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
چهره این دختر نوجوان را به او عیدی دهیم

چهره این دختر نوجوان را به او عیدی دهیم

در روزهای باقی مانده از سال، فرصتی برای همه ما فراهم آمده است تا بتوانتم چهره یک دختر نوجوان 15 ساله را ترمیم کنیم و زندگی دوباره ای را به وی ، "عیدی" بدهیم.

مهدیه ، تا کلاس سوم ابتدایی در مدرسه کودکان استثنایی درس خوانده است و به خوبی با دیگرام ارتباط کلامی برقرار می کند اما وضعیت وخیم صورتش او را بیش از پیش منزوی و مغموم کرده است و با مشکل زیاد صحبت می کند.

مهدیه از بدو تولد دچار ضایعه تومور درفک و صورت بوده و پس از هشت ماه پدر ومادر به دلیل تشنج مداوم کودک با معاینه پزشک متخصص متوجه یک تومور در سر کودک نیز می شوند.

پس از گذشت دو سال نشانه های عقب ماندگی ذهنی نیز در کودک مشخص می شود به دلیل شرایط خاص کودک بنا به تشخیص پزشکان معالج تا بزرگ شدن کودک و سنی که بتواند شرایط سخت عملهای متعدد بر روی صورت وفک ومغز را تحمل کند از عمل جراحی صرفنظر می گردد.

پدرومادر جوان مهدیه باید هر چه سریع تر درمان او را شروع کنند ولی به دلیل شرایط موجود از جمله مستاجر بودن با اجاره ماهیانه ۵۵۰ هزار تومان وهمچنین شغل پدر که به مسافرکشی مشغول است از پس هزینه های سنگین عمل مهدیه بر نمی آیند و مهدیه روز به روز رنج بیشتری می کشد.

خیریه همت ، که ویژه کاربران اینترنتی است و تا کنون با کمک کاربران فضای مجازی به بیش از 1500 فرد یا خانواده نیازمند کمک کرده ، این بار نیز پا پیش گذاشته است تا به لطف خدا و یاری و مهربانی کاربران اینترنت، چهره این دختر بچه معصوم به او بازگردد.

لازم به ذکر است که تا کنون دو بار عمل جراحی بر روی صورت مهدیه جهت بستن عروق خون رسان به تومور به کمک خیرین خیریه همت(گزارش مهربانی۸۹۳)انجام شده که متاسفانه موفقیت آمیز نبوده و منجر به تحریک بیشتر و بدخیم شدن تومور شده است. تا این که بنا به تشخیص پزشکان معالج از جمله دکتر شجاعی جراح مغر واعصاب وعضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مهدیه جهت ادامه درمان قطعی و خارج نمودن تومور از صورت بایستی به یکی از کشور های اروپایی اعزام شود.

خیریه همت ، مقدمات این اعزام را فراهم آورده است و بخشی از هزینه های آن، از محل کمک های قبلی مردم به مهدیه تأمین شده است اما برای نهایی شدن روند اعزام و درمان و اصلاح چهره مهدیه ، هزینه های سنگین زیادی در پیش است.

به همین خاطر با یکی از بیمارستانهای شهر کلن آلمان توسط گروه پزشکی مشورت های لازم انجام شده وپس از تایید پزشکان آلمانی نسبت به موفقیت آمیز بودن عمل خارج کردن تومور از صورت قرار است که مهدیه به همراه پدر خود به بیمارستان مالتسر شهر کلن مراجعه نمایند. با همت خیرین پس از انجام عمل تا حدود ۹۰ درصد زیبایی به صورت مهدیه باز خواهد گشت انشاالله.
بر اساس برآوردهای انجام شده هزینه مورد نیاز برای انجام درمان مهدیه حدود ۵۰ میلیون تومان است.
پیشنهاد انسانی ما این است که در آستانه عید نوروز، مهدیه را همانند دختر یا خواهد خود بدانیم و هر چقدر که می توانیم برای او هم که سال هاست با درد یک تومور زشت در صورتش زندگی می کند ، عیدی دهیم تا این دختر نوجوان هم بتواند همانند همه دختر بچه های دیگر ، خودش را به راحتی در آیینه ببیند ، با دیگران ارتباط برقرار کند و دیگر عذاب نکشد.

برای شرکت در این اقدام انسانی ، اینجا را کلیک کنید و آنلاین واریز کنید.

امید که عکس بعدی مهدیه را در وضعیت بهبود یافته و خندان ببینیم.

*توجه: اگر به هر علت، در پرداخت آنلاین مشکلی ایجاد شد، می توانید چند دقیقه دیگر پرداخت را انجام دهید.

عصرایران ، صحت عملکرد خیریه همت را بر اساس کارنامه ای که داشته است، تأیید می کند.




 

petromech

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
در روزهای باقی مانده از سال، فرصتی برای همه ما فراهم آمده است تا بتوانتم چهره یک دختر نوجوان 15 ساله را ترمیم کنیم و زندگی دوباره ای را به وی ، "عیدی" بدهیم.

مهدیه ، تا کلاس سوم ابتدایی در مدرسه کودکان استثنایی درس خوانده است و به خوبی با دیگرام ارتباط کلامی برقرار می کند اما وضعیت وخیم صورتش او را بیش از پیش منزوی و مغموم کرده است و با مشکل زیاد صحبت می کند.

مهدیه از بدو تولد دچار ضایعه تومور درفک و صورت بوده و پس از هشت ماه پدر ومادر به دلیل تشنج مداوم کودک با معاینه پزشک متخصص متوجه یک تومور در سر کودک نیز می شوند.

پس از گذشت دو سال نشانه های عقب ماندگی ذهنی نیز در کودک مشخص می شود به دلیل شرایط خاص کودک بنا به تشخیص پزشکان معالج تا بزرگ شدن کودک و سنی که بتواند شرایط سخت عملهای متعدد بر روی صورت وفک ومغز را تحمل کند از عمل جراحی صرفنظر می گردد.

پدرومادر جوان مهدیه باید هر چه سریع تر درمان او را شروع کنند ولی به دلیل شرایط موجود از جمله مستاجر بودن با اجاره ماهیانه ۵۵۰ هزار تومان وهمچنین شغل پدر که به مسافرکشی مشغول است از پس هزینه های سنگین عمل مهدیه بر نمی آیند و مهدیه روز به روز رنج بیشتری می کشد.

خیریه همت ، که ویژه کاربران اینترنتی است و تا کنون با کمک کاربران فضای مجازی به بیش از 1500 فرد یا خانواده نیازمند کمک کرده ، این بار نیز پا پیش گذاشته است تا به لطف خدا و یاری و مهربانی کاربران اینترنت، چهره این دختر بچه معصوم به او بازگردد.

لازم به ذکر است که تا کنون دو بار عمل جراحی بر روی صورت مهدیه جهت بستن عروق خون رسان به تومور به کمک خیرین خیریه همت(گزارش مهربانی۸۹۳)انجام شده که متاسفانه موفقیت آمیز نبوده و منجر به تحریک بیشتر و بدخیم شدن تومور شده است. تا این که بنا به تشخیص پزشکان معالج از جمله دکتر شجاعی جراح مغر واعصاب وعضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مهدیه جهت ادامه درمان قطعی و خارج نمودن تومور از صورت بایستی به یکی از کشور های اروپایی اعزام شود.

خیریه همت ، مقدمات این اعزام را فراهم آورده است و بخشی از هزینه های آن، از محل کمک های قبلی مردم به مهدیه تأمین شده است اما برای نهایی شدن روند اعزام و درمان و اصلاح چهره مهدیه ، هزینه های سنگین زیادی در پیش است.

به همین خاطر با یکی از بیمارستانهای شهر کلن آلمان توسط گروه پزشکی مشورت های لازم انجام شده وپس از تایید پزشکان آلمانی نسبت به موفقیت آمیز بودن عمل خارج کردن تومور از صورت قرار است که مهدیه به همراه پدر خود به بیمارستان مالتسر شهر کلن مراجعه نمایند. با همت خیرین پس از انجام عمل تا حدود ۹۰ درصد زیبایی به صورت مهدیه باز خواهد گشت انشاالله.
بر اساس برآوردهای انجام شده هزینه مورد نیاز برای انجام درمان مهدیه حدود ۵۰ میلیون تومان است.
پیشنهاد انسانی ما این است که در آستانه عید نوروز، مهدیه را همانند دختر یا خواهد خود بدانیم و هر چقدر که می توانیم برای او هم که سال هاست با درد یک تومور زشت در صورتش زندگی می کند ، عیدی دهیم تا این دختر نوجوان هم بتواند همانند همه دختر بچه های دیگر ، خودش را به راحتی در آیینه ببیند ، با دیگران ارتباط برقرار کند و دیگر عذاب نکشد.

برای شرکت در این اقدام انسانی ، اینجا را کلیک کنید و آنلاین واریز کنید.

امید که عکس بعدی مهدیه را در وضعیت بهبود یافته و خندان ببینیم.

*توجه: اگر به هر علت، در پرداخت آنلاین مشکلی ایجاد شد، می توانید چند دقیقه دیگر پرداخت را انجام دهید.

عصرایران ، صحت عملکرد خیریه همت را بر اساس کارنامه ای که داشته است، تأیید می کند.





در آستانه سال نو ، کاربران انسان دوست عصرایران ، ترمیم چهره یک دختر نوجوان را به او عیدی دادند.

مهدیه، دختر 15 ساله ای است که به دلیل وجود توموری در صورت، نیمی از چهره اش را از دست داده است.
پزشکان ایرانی، اعلام کردند که امکانات موجود در کشور برای جراحی صورت و برداشتن تومور و بازگرداندن صورت مهدیه کفایت نمی کند و او باید برای درمان قطعی، به آلمان اعزام شود.

با توجه به فقر مالی خانواده مهدیه ، خیریه همت فراخوانی را با اجازه پدر مهدیه منتشر کرد که بعد از آن، با لطف خدای بزرگ و همت شما مهربانان برای درمان مهدیه که گزارش ایشان منتشر شده بود ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد.
همت گزارش داده است که با مبلغ جمع آوری شده ، مقدمات سفر مهدیه به کشور آلمان فراهم و در اولین فرصت سایر اطلاعات از جمله تاریخ و شماره پرواز، نام بیمارستان و مراحل بعدی جراحی اطلاع رسانی خواهد شد.
همچنین در صورت نیاز به ادامه کمک ها مراتب از طریق سایت خیریه همت به اطلاع مخاطبان گرامی خواهد رسید.

امید که جراحی های مهدیه در آلمان موفقیت آمیز باشد و این دختر نوجوان، با چهره ای زیبا به کشور بازگردد و زندگی از سر بگیرد.
عصرایران به وجود کاربرانی چنین انسان دوست، افتخار می کند.:gol::gol::gol:
 

hadi1525

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
سلام دوستان
من مدتی درگیر مسائلی بودم و بخاطر همین وبگردی نداشتم و درگیری های ذهنیم در راستای کار و درسم بوده
تا اینکه مدتیه سرم خلوت شده و باز در خدمت شما هستم ومطالبی که در سایت های دیگه میبینم رو به این تاپیک انتقال میدم تا بتونم لحظاتی خنده رو به لب شما عزیزان بیارم
اما متاسفانه شاهد تصاویری هستم که خنده رو از لبم محو میکنه و دلم رو میلرزونه. جدا از مشکلات زوج های جوان و وضع اقتصادی و سقط جنین و بیماری های قلبی در کودکان، یک مسئله ای دیگه ایی که وجود داره کودکان بی سرپرست و خیابانیه که خیلی ذهنم رو درگیر کردن!!!
کودکانی که میتونستن خانواده ایی داشته باشن...
کودکانی که به اقتضای سنشون رفتار و زندگی کنن
کودکانی که شب سیر و زیر سرپناهی امن بخوابن
کودکانی که....
.
.
.
عید نزدیکه... خونه تکونی میکنیم. لباس نو میخریم. به خودمون سرو سامونی میدیم و هزاران کار کرده و نکرده دیگه...
حرف من اینکه تو این خونه تکونیا بیایم خونه دلمون هم یه گردگیری کنیم. به خریدای عیدمون یکم وجدان و انسانیت هم اضافه کنیم. در کنار زیبا کردن صورت کمی هم به سیرتمون برسیم
بیایم دستی بگیریم.دلی رو شاد کنیم. لبخندی به لبشون بیارم. این بچه ها بیشتر از کمک مالی به کمک عاطفی نیاز دارن
بیایم در حد توانمون حتی شده در حد یک لبخند بهشون کمک کنیم...
ببخشید که وقتتون رو گرفتم... با آرزوی بهترین ها...
.

.

.

.
 

me.fatima

عضو جدید
کاربر ممتاز
ای که دستت می رسد کاری بکن ...

ای که دستت می رسد کاری بکن ...

جوان 22 ساله 15 روز پس از ازدواج طی یک حادثه دچار برق گرفتگی شد و دو دستش را از دست داد.

علی تیموری دانشجویی ۲۲ ساله است که متاسفانه ۱۵ روز پس از مراسم نامزدی در حالیکه مشغول کار آلماتور بندی ساختمان بوده، دچار برق گرفتی با برق فشار قوی می شود و پزشکان مجبور به قطع هر دو دست او می شوند. امکانات مالی خرید دست مصنوعی برای علی وجود ندارد. احسان کمالی عکاس تسنیم این گزارش تصویری را عکاسی کرده است. برای کسب اطلاع بیشتر و کمک به این جوان با شماره 42139620-021 تماس حاصل کنید.


























منبع : فرارو
 
بالا